Страница 3 от 9
Публикувано на: 09 Юни 2010 11:24
от Chapstur
Преминаха и първите тестове на колата.Върви строхотно надмина ми очакванията даже.Има още някой неща да се донаправят като генерация,настроика на наклоните на гумите и живот и здраве на 19-20 юни ще видим как ще се предсави на 2-рия кръг от Таим атак на плевен
Видинска Тойота АЕ82
Публикувано на: 09 Юни 2010 11:43
от CECO
лично аз много се радвам на такива хора все едно гледах някой филм от ония пич оправи "си" колата ,много яко поздрави

Публикувано на: 10 Юни 2010 06:43
от LiakaDJ
Chapstur написа:Преминаха и първите тестове на колата.Върви строхотно надмина ми очакванията даже.Има още някой неща да се донаправят като генерация,настроика на наклоните на гумите и живот и здраве на 19-20 юни ще видим как ще се предсави на 2-рия кръг от Таим атак на плевен
Колега ще викам за теб . Радвам се , че ще има представител на Тойота . На 19-ти ще съм на линия , но на 20-ти съм на работа така , че тогава само ще стискам палци .
УСПЕХ !!!!!!!!!!!

Публикувано на: 10 Юни 2010 12:06
от Bass_Man
Chapstur написа:
.........................
главата си я прибрах вкъщи и леко полеко се работи и по нея,леглата на клапаните са намалени до 1,5мм.клапаните са полирани остана само да се напаснат и да се полират портовете и приключваме с нея.Ето една снимка от процеса на работа
.................................
Принципно малко късно но все пак да ти кажа за друг път , че няма нужда да полираш портовете и клапаните . И като ги разширяваш да гледаш да запазиш формата на канала . ( ако не знаеш )

Публикувано на: 10 Юни 2010 20:58
от rudolf
LiakaDJ написа:
Колега ще викам за теб . Радвам се , че ще има представител на Тойота . УСПЕХ !!!!!!!!!!!

+1
p.s. изкормих tvis-a, много съм доволен

Публикувано на: 10 Юни 2010 23:26
от Chapstur
Ще се постарая да представя марката на ниво.Какато повечето знаят тази година няма клас 1.6 и ще ми е доста трудно но не се предавам
bass_man формата на канала е запазена.разширих всмукателите с точния фрезер със същия градус а другите неша ги полирах защото така и така имах време а не ми се слагаха клапаните с тоя нагар biggrin.gif
Публикувано на: 10 Юни 2010 23:28
от Chapstur
rudolf написа:LiakaDJ написа:
Колега ще викам за теб . Радвам се , че ще има представител на Тойота . УСПЕХ !!!!!!!!!!!

+1
p.s. изкормих tvis-a, много съм доволен

и аз го уволних.колата се разцепва да върви до края на оборотите
п.с това излезе малко като хвалба ама си е истина biggrin.gif
Публикувано на: 11 Юни 2010 00:55
от rudolf
Chapstur написа:и аз го уволних.колата се разцепва да върви до края на оборотите
кат стана реч,,,бе колко е тоя край при мап-версията,че съм дебитомерка??
до колко набира и на колко затъпква??
в мой клас си??-модифициран??..не вярвам да има силна конкуренция повече от 3-4 коли,,демек ще минем клалификацийте:)
Публикувано на: 12 Юни 2010 09:07
от Chapstur
7800 е края на оборотите.
Дали и ти ще идваш на Плевен?
Публикувано на: 12 Юни 2010 11:10
от rudolf
Chapstur написа:7800 е края на оборотите.
Дали и ти ще идваш на Плевен?
при мен се вдигнаха с 300-400 ефективно,,
сигурно няма.нямам възможност да два дни,а не ми се преправя колата за да съм стреет...
Публикувано на: 13 Юни 2010 11:40
от F20C
rudolf написа:Chapstur написа:7800 е края на оборотите.
при мен се вдигнаха с 300-400 ефективно,,
сигурно няма.нямам възможност да два дни,а не ми се преправя колата за да съм стреет...
това не доведе ли до загуба на въртящ момент в ниските или не се усеща(4-1 предполагам са ви изпускателните колектори)?
Публикувано на: 13 Юни 2010 12:07
от rudolf
F20C написа:rudolf написа:Chapstur написа:7800 е края на оборотите.
при мен се вдигнаха с 300-400 ефективно,,
сигурно няма.нямам възможност да два дни,а не ми се преправя колата за да съм стреет...
това не доведе ли до загуба на въртящ момент в ниските или не се усеща(4-1 предполагам са ви изпускателните колектори)?
според мен -не,,,в диаграмите които са експериментирани загубата е символична до 4500....
1.на тези диаграми,не е с искормен твис,а с отворен,,,
2.кой планува да кара 4аге до 4500...
3. при този малък въртящ момент на 1.6,аз в момента не мога да преценя дали е на загуба...
субективно -мисля че трайно над 5500 има няколко кончета отгоре...аз комбинирах корменето с един въздухозаборник,и нямам мнение откъде се пръкнаха,,,
Публикувано на: 13 Юни 2010 13:52
от F20C
екстра,аз ще гледам да го съчетая с олекотяванията дето колегата е показал по рано в темата.

Публикувано на: 13 Юни 2010 17:10
от Chapstur
Всъшност аз немога да съм сигурен че колата ми е по добре без т-вис тои така и така никога не е работел откакто е при мен.Не мога да преценя има ли разлика с постоянно отворен и напълно премахнат защото колата претърпя доста промени от към мотор.Но си мисля че нямя начин да не и е по добре в високите,а пък на достигането на достатъчни обороти разчитам на олекотения маховик и шаиба
Публикувано на: 14 Юни 2010 13:51
от Bass_Man
Chapstur написа:..................Но си мисля че нямя начин да не и е по добре в високите,............................
Всъщност начин има ! Но вече има достатъчно диностендове из БГ за да се чудите толкова .