Страница 3 от 11

Публикувано на: 22 Ное 2009 21:42
от sacho7803
даааа яки са но.....варианта при мен е до 6.5 инча широчина щото си оставям стоковите гуми и оттам нагоре вече .....тряяят и гуми и...то по добре на 16 да мина

Публикувано на: 22 Ное 2009 22:28
от Raya
Много хубави джанти си избрал за колата си :thumbsup: .

Трошко, твоя избор е хубав, ама няма да отиват на Ярис. Все едно да се появиш на делова среща с каубойски ботуши.

Публикувано на: 22 Ное 2009 22:33
от Troshko
Raya написа:Много хубави джанти си избрал за колата си :thumbsup: .

Трошко, твоя избор е хубав, ама няма да отиват на Ярис. Все едно да се появиш на делова среща с каубойски ботуши.
Аре моляте !!!Не ми говори глупости wink.gif

Публикувано на: 22 Ное 2009 22:34
от Uncle Dido
Raya написа: Все едно да се появиш на делова среща с каубойски ботуши.
wacko.gif

Публикувано на: 23 Ное 2009 02:18
от ALTEZZA
slowtraveler написа: @ ALTEZZA, сигурен съм, че от по-широка гума можеш да вдигнеш разхода с над 0.5-1.0л/100км при по-високи скорости.
А намаление на разхода заради теглото на джантата ще е не повече от 0.05л/100км....
да, от по-широки гуми ще се вдигне разхода.
и да, от по-тежка джaнта също ще се вдигне разхода.
това с колко и кога ще се промени разхода не знам в цифри, но мисля че булшинството от хората кат сменят джaнти или гуми гонят по различни интереси. по някога тези интереси са повече мощност, което всъщност е пряко свързано и с разхода(по-лека джaнта, по малка въртелива тежест, по-малко загуба на мощност, съответно и по-малък разход).
и да, булшиството от евтините лети джaнти са си тежечки, и при тях няма кой знае какво намаление на тежеста. но има и джaнти които могат доста да свалят тежеста, в сравнение от железни джaнти, може да са 2 пъти по-леки.
специално тези дет Трошко ги е показал, те имат доста хубав дизаин, също така не са и скъпи, но до колкото знам са доста леки и се кривят доста. джaнта дет да е с подобна тежест и да е здрава, обикновенно би била 2-3 пати по-скапа и би имала щампа FORGED.
та както и да е де. всеки си има различни разбирания и интереси, така че смяна на джaнти може да е провокирана от много различни неща. при мен например, аз просто исках да имам 2-ри чифт джaнти, така сам с отделни зимни и летни. размера го запазих същия кат оригиналния, с изключение че е с малко по агресивен off-set. дори тежат колкото оригиналните ми джaнти.
и е вярно че зимата кат се събере сняг/лед по джaнтата и прецаква баланcа и ако си с лети джaнти, имаш доста по-болям шанс да го изчегърташ през отворите на спиците, и на мен ми се е случвало, вибрацията беше толкова лоша, че при първа възможност отбих и го изчегъртах.

Публикувано на: 23 Ное 2009 05:27
от Japanese_fever
Tova e tema za ratZeri. :whistle:
Djantite trqbva da sa shiny! cool.gif

Re: лети алуминиеви джанти-предимства и недостатъци

Публикувано на: 23 Ное 2009 06:56
от Japanese_fever
^^^
omg?!? wacko.gif

Tazi tema za ratZeri, ne razbra li ve4e? :whistle:

Публикувано на: 23 Ное 2009 08:22
от didak
sacho7803, имай в предвид, че тези пет лъчеви джанти са ок с пет отвора, но твойте ще бъдат с четири.
Малко се губи симетрията, затова първо ги виж в този вариант, преди да ги поръчаш.

Публикувано на: 24 Ное 2009 11:16
от sacho7803
да колега...видях ги и с 4 болта.ок са.това което малко ме притеснява че офсета им е 35 а на оригиналните стоманени е 45.т.е. ще излизат по-навън от оригиналните.а като добавим и ширината 6.5 а на оригиналните 5.5 ми се струва че доста ще излязат.гумите ще останат същите-185//в допостими граници са за джанта 6.5//.дали по широката стъпка ще окаже някакво негативно влияние?примерно....да опират в задните калници при натоварена кола или.....нещо по предницата?

Публикувано на: 24 Ное 2009 12:43
от Troshko
sacho7803 написа:да колега...видях ги и с 4 болта.ок са.това което малко ме притеснява че офсета им е 35 а на оригиналните стоманени е 45.т.е. ще излизат по-навън от оригиналните.а като добавим и ширината 6.5 а на оригиналните 5.5 ми се струва че доста ще излязат.гумите ще останат същите-185//в допостими граници са за джанта 6.5//.дали по широката стъпка ще окаже някакво негативно влияние?примерно....да опират в задните калници при натоварена кола или.....нещо по предницата?
Мериш и ще се види ,приципно сток джантите са поне 10мм по на вътре от ръба веждата smile.gif

Публикувано на: 24 Ное 2009 15:38
от SFINKS
предимство на летите джанти - визия , друго няма

Публикувано на: 24 Ное 2009 18:36
от Troshko
SFINKS написа:предимство на летите джанти - визия , друго няма
Пробвай пак mellow.gif

Публикувано на: 24 Ное 2009 20:41
от MX5
SFINKS написа:предимство на летите джанти - визия , друго няма
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Публикувано на: 24 Ное 2009 20:43
от MX5
Raya написа:Трошко, твоя избор е хубав, ама няма да отиват на Ярис. Все едно да се появиш на делова среща с каубойски ботуши.
Ако ще ходиш на делова среща, първата работа е да разкараш някъде Яриса ... tooth.gif

Публикувано на: 24 Ное 2009 21:21
от sacho7803
в тая тема ми помогнаха единствено 3-ма човека.останалото е простотия на която ми се иска да отговоря....ама няма щото да няма изнервени и разсърдени biggrin.gif значи...тия адванти-джанти ги нямааа.днес ходих до магазина и се оказа че В ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ има само 3 броя 4по 100 biggrin.gif biggrin.gif тъпа история.а единствените вносители са боряна--няма други.така че тия отпадат.тъпанарите не са сигурни дори март месец дали ще имат.и мисля да се насоча към DEZENT. модел V илиN.по-простовати и обикновенни са но...поне са сигурни и изпитани.