Страница 3 от 3

Публикувано на: 08 Ное 2009 20:51
от gothic_fan
Scott написа:
gothic_fan написа:Колеги, не знам какво става, но тъй като аз още не съм си взел заветната селика и започвам супер много да се притеснявам. Коли след 2000-та година производство се трошат невероятно много...
Не се притеснявай - Селика 2001 за 4 години и 80к мили никакви проблеми. :thumbsup:
Продаваш ли я? :whistle:

Публикувано на: 08 Ное 2009 21:29
от Scott
gothic_fan написа:Продаваш ли я? :whistle:
Вече замина. Celica

Публикувано на: 09 Ное 2009 20:04
от Zimel
Ааа,пропуснах да кажа ,че "японското качество" при сутрешните температури аха и да не запали мотора,с алармата имам проблем отдавна, включва си се когато си поиска-ибах ти Отпадака съм си купил .

Публикувано на: 10 Ное 2009 12:05
от gothic_fan
Scott написа:
gothic_fan написа:Продаваш ли я? :whistle:
Вече замина. Celica
Тюх! Ако беше и с ляв волан щях сериозно да ти се карам, че аз търся точно черна с ръчни!!!! biggrin.gif

Публикувано на: 13 Ное 2009 22:48
от Stuky
Zimel написа:Ааа,пропуснах да кажа ,че "японското качество" при сутрешните температури аха и да не запали мотора,с алармата имам проблем отдавна, включва си се когато си поиска-ибах ти Отпадака съм си купил .
Здрзвей колега Zimel,
Аз така като чета на твоята кола освен стопове, фарове и мигачи май нищо друго не й работи така както очакваш ти ... сервизното обслужване е кофти ... частите са скъпи (което е самата истина) ... изобщо Toyota!
Та мисля си защо не вземеш да я продаеш и да си решиш проблема?!

Поздрави smile.gif

Публикувано на: 14 Ное 2009 11:57
от Me4oKyX
Zimel написа:Ааа,пропуснах да кажа ,че "японското качество" при сутрешните температури аха и да не запали мотора,с алармата имам проблем отдавна, включва си се когато си поиска-ибах ти Отпадака съм си купил .
Така като гледам кви глупости ръсиш, или си абсолютен хабиджия на тема обслужване на колата, или ПО-ВЕРОЯТНО, изобщо нямаш тойота, а просто си ръсиш глупости laugh.gif

Я дай малко повече инфо за колата, като ремонти правени гаранционно, че да вземе да има смисъл цялата ти тема пълна с глупави оплаквания...

Публикувано на: 14 Ное 2009 12:19
от zi_zi_top
Има "шофьори", на които нищо не може да им се опре biggrin.gif !
Явно случая е такъв и е чиста случайност, че му е попаднала Тойота /все пак е издържала доста/, можеше доста по-отдавна да плаче в някой друг форум.

Публикувано на: 14 Ное 2009 12:45
от borracho
Колега Зимел, явно не си наясно за какво става въпрос. Тойота се прави и в Турция, да. Моята е правена в Турция. В началото като разбрах, много се притесних но после прочетох, че завода на Тойота в турция е най-модерния. То като се замислиш, кое не се прави в турция, почти всичко на нашия пазар е маде ин туркей или чина, но така е, като у нас вече всичко е разбито и нищо не се произвежда. Спомням си годините когато нашите турци се изселваха. Оттук мъкнеха всякаква техника- перални, хладилници, телевизори и др, защото там нямало. а сега един телевизор и пералня не си правим, почти всяка втора пералня печка телевизор или дреха е правена там в турция. Но това е друга тема. Относно Тойота - ето аз вече съм минал около 15000 км и нищо, само смяна масло и карам. А колата я взех на 127000. Вземи си обслужи хубаво колата, стегни си я и тя ще ти се отблагодари.

Публикувано на: 14 Ное 2009 12:52
от zi_zi_top
Моята е японка, но не вярвам да има разлика в качеството с тази на bоrracho. А в Турция се прави дори F16 и не съм чул НАТО да има оплаквания от турските екземпляри. Повече трябва да се притесняваме от славянските производители! От България Ровър избягаха ужасени от качеството, което даваме, да не говорим, че по улиците почти не се виждат вече Ровър Маестро, а с турски Тойоти, Рена и Пежо е пълно. Така че проблема на тази измъчена Тойота е единствено в задволаното устройство /Born in BG/.

Публикувано на: 14 Ное 2009 20:34
от sacho7803
колеги тъй като сте почнали да говорите за качество.....да попитам и аз нещо rolleyes.gif днес сменях летните гуми със зимни и се загледах в окачването.болтаовете на биалетите-----ръщдясали----ужаааассссс.гайките с които са стегнати са си нови-хубави сребристи а самите болтове--кафяво ръждиви.мисля че и те би трябвало да се произвеждат от неръждаем материал поне за начално вграждане тъй като колата е на 4 месеца.явно....или греша или вече слагат сякакви ментаци и то.....при първоначално вграждане.ако има някой запознат нека сподели...може и да е нормално....което ме съмнява

Публикувано на: 14 Ное 2009 21:06
от Kiki
Сашо, нито балтовете, нито гайките по предницата не се изработват от неръждаема стомана, защото тя по принцип не е износоустойчива и не е за тази работа.

Всички болтове и гайки по носещата констукция на автомобила се произвеждат от инстументална стомана, която се термообработва и след това се галванизира за да не ръждясва.

Явно твойте болтове са сменяни с някакви ментета и затова са в този вид.
А понякогя се случва и оригиналните да хванат ръжда, но в повечето случаи тя е павърхностна и не е опасна.

Публикувано на: 14 Ное 2009 21:23
от sacho7803
мерси за отговора колега.но наистина като погледне човек там около окачването........всичко свети....абе ново си е.....единствено тия болтове на биалетите кафяво-ръждиви.и то се набива на око тъй като самия край дето има вдлъбнато за шестограм е ръждив а гайката не е.явно..че биалетите са........незнам----уж нова от магазина.някои части сигурно са с доста ниско качество или както каза може да има повърхтностна ръжда която не е опасна.а защо тогава всичко останало свети като сребро????абе....надявам се че не са объркали или забравили нещо rolleyes.gif все пак...тойота...значи сигурност

Публикувано на: 14 Ное 2009 22:42
от heller
zi_zi_top написа:Моята е японка, но не вярвам да има разлика в качеството с тази на bоrracho. А в Турция се прави дори F16 и не съм чул НАТО да има оплаквания от турските екземпляри. Повече трябва да се притесняваме от славянските производители! От България Ровър избягаха ужасени от качеството, което даваме, да не говорим, че по улиците почти не се виждат вече Ровър Маестро, а с турски Тойоти, Рена и Пежо е пълно. Така че проблема на тази измъчена Тойота е единствено в задволаното устройство /Born in BG/.
Колега, да не говорим за Роувър...
Там бирата беше съвсем друга, казвам ти го като очевидец. При затварянето на завода, всички произведени автомобили /около 1000 мисля/, бяха изнесени и на момента продадени.
Друг е въпросът, че Маестрото е модел от 80-те години.
Съвсем между другото англичаните внасяха буквално всяко болтче и гайка... От нашите се искаше само да ги сглобяват, а ОТК беше английско...
OFF съжалявам!