Имам Corolla E11 набор 2001 от 2007-ма година.Купена е от мен на около 125к, сега е на 175к.Първоначалната покупка е от от ТМ Ауто и е карана само в България, като служебен автомобил.Освен стандартното обслужване за тези години съм сменил (не броя перца на чистачки, комплекти гуми, крушки, и други консумативи - примерно ароматизатори laugh.gif ) следните неща:
- Почти веднага след покупката - нов акумулатор.
- Втулки предна и задна стабилизираща щанга две години по-късно.
- Казанче за течността за чистачки - старото буквално се разпадна около година по-късно.
- Плочката на педала за газта - в една студена сутрин я натиснах разко да изпреваря един, и плочката се счупи на две - пластмасова е - тази година сменена.
- Ляв фар - една сутрин го намерх с дупка по средата.Не знам дали е злоумишлено действие, или го е уцелило камъче, а аз не съм забелязал.Нямаше промяна в осветеността... biggrin.gif Миналата година сменен.
- Поради моя небрежност и неумение

са сменени радиаторна решетка, и маската между радиаторната решетка и предната броня - преди 3 години.
- Отново поради моя небрежност са подбити десен праг, и последното гърне на ауспуха, но чакат реда си за ремонт.
Извършени са и няколко ремонта:
- Тъй като ми се струваше, че ми вие лагер някъде отзад, бяха свалени задните главини, прегледани и смазани лагерите, но видимо проблем по тях нямаше.И както знаем оригиналните задни главини са непоносимо скъпи, засега си карам така.
- Една зимна сутрин беше замръзнала цялата кола, и аз влязох през дясната врата.Когато пристигнах по навик реших да си излезна отляво, в резултат на което си повредих щангичките за отключване на вратата...Последва ремонт и за тях.
- В механизма на чиастачките една ос беше блокирала, и съответно на най-висока скорост те едвам се местеха.Но нали моторчето им е Denso

, то просто си работеше безотказно.Наложи се и там ремонт.Доста беше гадничко!!!
- При натискане на съединителя се чуваше неприятно скърцане.Наложи се смазване на едно място при вилката на съединителя.Това може би ще трябва да се прави 1-2 пъти годишно.
- При каране по павета имам неприятно притрисане на волана.Най-вероятно е каре на кормилната колонка.Решил съм засега да си карам така.
- Миналата година ми се стори, че колата ми дърпа в някоя от двете посоки - не помня.При последвалата геометрия на автомобила, се оказа че колата е в страхотно състояние - всички параметри освен един бяха не просто в норма - а почти идеални!
Тук не описвам няколко влизания в бокса за ъпгрейди по колата.
Мога спокойно да кажа, че тази кола е много вярно добиче.Всички тези проблеми са незначителни, и не са скъпоструващи.Всички неща са правени или от мен, или от приятели.Пожелавам на всички още много години експлоатация на любимата кола, и проблеми не по-големи от горните.