Страница 3 от 4

Публикувано на: 09 Окт 2009 22:50
от polsun
Добре Kiki значи всичко е ОК!
А сега по темата ето един коментар предполагам че ще ви е интересен
Deso-car-care написа:Събраха се много въпроси и ще се опитам да пиша по често и да предоставя максимална информация. Въпрос който постоянно обсъждаме с колегите е до какво ниво могат да се премахнат деругите натрупани с годините по боята.Няма точен отговор.Всяка кола си е индувидуална.Първо зависи от типът боя или лаково покритие.Второто разбира се е колко дълбоки са деругите. По принцип фирмите за професионални препарати ,се съобразяват със допустимите проценти за абразивно отстраняване на лаковото покритие ,което е между 25-30 %. Всичко повече от това е недопустимо.Напоследък доста коли идват при мене със така наречените "Изгорени Ръбове" на калници и капаци..тоест супер прекомерна употреба на абразивна паста + тотално грешни обороти на машината .В желанието си да заличат деругите ...колегите които са пастирали колите,буквално са изгорили боята (свалянето на боята става за около 2-3 секунди).Веднъж свалена до желязо се оправя само с нова боя.Аз съм голям противник на използване и на шкурка за сваляне на деруги с което успоредно си заминава и лака на колата..За мене правилната формула е да се свали възможно най-голямо количество и останалите да се запълнят и изравнят с цялата повърхност на било капак,врата или калник.Така или иначе свалянето на отделни петна от лака било със шкурка ,било силно абразивно могат да доведът за в бъдеще до "изгаряне" на боята ...при следваща интервенция. Това в крайнна сметка е един от най -големите умения в този бизнес ...да се прецени до колко може да се обработи една деруга,все пак става дума за микрони.Особенно на нови коли на които вероятно им предстои много пъти пастиране в бъдеще.Затова аз никога не работя с така наречените номера на пастите ( 1,2,3) ..Работя с каквото преценя за всеки отделен автомобил.Разполагам с над 35 вида пасти. В крайнна сметка идеята е да се свали максимално малко количество лак..повече да има "разместване на пластовете" и да се добие желания и перфектен резултат.

Публикувано на: 09 Окт 2009 23:08
от polsun
Снимка на детайл преди работа от близо погледнат под лампа, виждат се надраскванията причинени от автомивки, забърсване и т.н.Изображение


Краен резултат

Изображение

Публикувано на: 09 Окт 2009 23:19
от Raya
Колко време трае ефекта?

Публикувано на: 09 Окт 2009 23:30
от polsun
Raya написа:Колко време трае ефекта?
До 4 часа след като платиш tongue.gif ся сериозно относително е много зависо от подържането на колата от самата теб в последсвие

Публикувано на: 10 Окт 2009 06:37
от Xeku
unsure.gif Как да повярвам, че 2 снимки, направени в една и съща минута показват един и същ детайл преди и след пастирането... :whistle:

Публикувано на: 10 Окт 2009 06:55
от polsun
Xeku написа:unsure.gif Как да повярвам, че 2 снимки, направени в една и съща минута показват един и същ детайл преди и след пастирането... :whistle:
Да поясня представи си че има един преден капак, половинате е пастиран, половината не е, в случая това са 2 малки участъка от един детайл, кадето предварително единия е готов. Сниките са снимани от близко разстояние мисля че се забелязва

Публикувано на: 10 Окт 2009 14:29
от miLen4o
Кики май имате някакви нерешени проблеми с diver :)Но щом можеш да постигнеш и половината от ефекта "ДЕСО".....Ок ,значи имаш ръка за тея работи,но ми е интересно как имаш всичко нужно за полирането(проф.) или (амат.) полиране?

Публикувано на: 10 Окт 2009 19:09
от Kiki
miLen4o написа:Кики май имате някакви нерешени проблеми с diver :)Но щом можеш да постигнеш и половината от ефекта "ДЕСО".....Ок ,значи имаш ръка за тея работи,но ми е интересно как имаш всичко нужно за полирането(проф.) или (амат.) полиране?
Не знам защо си останал с такова впечатление. Аз нямам никакъв проблам с никого.
А кой ти е казал, че мога да постигна половината от това, което може да прави Десо?
Имам всички видове машини, защото професията ми е свързана постоянно с полиране.
Наистина не на коли, но на нещо много по-трудоемко от колата.
Повярвай ми, полиранито на кола е много по-елементарно от това полиране, което аз правя повече от 35 години. :thumbsup:
Започвам да се замислям, дали да не започна да полирам и други коли, а не само мойте! smile.gif

Публикувано на: 10 Окт 2009 19:59
от jorj
Kiki написа:
miLen4o написа:Кики май имате някакви нерешени проблеми с diver :)Но щом можеш да постигнеш и половината от ефекта "ДЕСО".....Ок ,значи имаш ръка за тея работи,но ми е интересно как имаш всичко нужно за полирането(проф.) или (амат.) полиране?
Не знам защо си останал с такова впечатление. Аз нямам никакъв проблам с никого.
А кой ти е казал, че мога да постигна половината от това, което може да прави Десо?
Имам всички видове машини, защото професията ми е свързана постоянно с полиране.
Наистина не на коли, но на нещо много по-трудоемко от колата.
Повярвай ми, полиранито на кола е много по-елементарно от това полиране, което аз правя повече от 35 години. :thumbsup:
Започвам да се замислям, дали да не започна да полирам и други коли, а не само мойте! smile.gif
Отваряи един гараж и почваи ще ти бъда от първите клиенти

Публикувано на: 10 Окт 2009 20:21
от Kiki
jorj написа:
Kiki написа:
miLen4o написа:Кики май имате някакви нерешени проблеми с diver :)Но щом можеш да постигнеш и половината от ефекта "ДЕСО".....Ок ,значи имаш ръка за тея работи,но ми е интересно как имаш всичко нужно за полирането(проф.) или (амат.) полиране?
Не знам защо си останал с такова впечатление. Аз нямам никакъв проблам с никого.
А кой ти е казал, че мога да постигна половината от това, което може да прави Десо?
Имам всички видове машини, защото професията ми е свързана постоянно с полиране.
Наистина не на коли, но на нещо много по-трудоемко от колата.
Повярвай ми, полиранито на кола е много по-елементарно от това полиране, което аз правя повече от 35 години. :thumbsup:
Започвам да се замислям, дали да не започна да полирам и други коли, а не само мойте! smile.gif
Отваряи един гараж и почваи ще ти бъда от първите клиенти
Гаража го имам, голям и просторен. Заповядай! smile.gif Като един от първите клиенти ще има и голям бонус. biggrin.gif

Публикувано на: 10 Окт 2009 22:32
от jorj
:thumbsup: :thumbsup:

Публикувано на: 10 Окт 2009 23:28
от Petar
Polsun tova v servizite na toyota Venci li go pravite

Публикувано на: 11 Окт 2009 21:19
от miLen4o
Kiki написа:
jorj написа:
Kiki написа: Не знам защо си останал с такова впечатление. Аз нямам никакъв проблам с никого.
А кой ти е казал, че мога да постигна половината от това, което може да прави Десо?
Имам всички видове машини, защото професията ми е свързана постоянно с полиране.
Наистина не на коли, но на нещо много по-трудоемко от колата.
Повярвай ми, полиранито на кола е много по-елементарно от това полиране, което аз правя повече от 35 години. :thumbsup:
Започвам да се замислям, дали да не започна да полирам и други коли, а не само мойте! smile.gif
Отваряи един гараж и почваи ще ти бъда от първите клиенти
Гаража го имам, голям и просторен. Заповядай! smile.gif Като един от първите клиенти ще има и голям бонус. biggrin.gif
Базикам се biggrin.gif много се радвам,че можеш да правиш тези работи ще трябва да се видим някои път за по бира и да издадеш някоя таина :thumbsup: cool.gif

Публикувано на: 12 Окт 2009 11:00
от polsun
Petar написа:Polsun tova v servizite na toyota Venci li go pravite
Само в Търново в сервиза

Публикувано на: 14 Окт 2009 17:56
от Raya
На Kiki най-големи благодарности!! :thumbsup: :thumbsup:
Колата в последните 3 години никога не е била толкова хубава! Чак се поувлякох след полирането на колегата, лъснах я и вътре. Толкова блести отвън и отвътре, че не може да се кара без очила
biggrin.gif .

По-късно ще постна снимки. Ще се опитам да съеденя до и после ( ако успея).