Страница 3 от 5

Публикувано на: 07 Окт 2009 20:55
от PESHO OT MARS
Да ти отговоря, аз също на моята Карина и сменявах антифриза и също като теб се дзверих да ги търся тия пробки и така и не можах да ги намеря. След което си развих капачката на термостата която е под делкото извадих термостата долях вода, паля колата да поработи 20-30 секунди отвивам винчетата на капачката (същатата на термостата) сгъвам маркуча надолу и всичко шур на земята. Това упражнение някаде около 3-4 пъти докато поне малко заместя ръждавата чорба дето плаваше по системата. След което на последния път си наливам антифриза концентрат (за Шкода оригинален розов G12+ от Еуратек) като не забравям преди това сложа термостата и си стягам хубаво винтовете на капачката. Лошото че при този вариант с мъка влизат някаде към 2.3 литра концентрат (по принцип е достатачно но е добре винаги с една идея да завишиш концентрацията) и си е занимавка голяма.

Ако откриеш пробките действай през тях аз неуспях wacko.gif

Публикувано на: 07 Окт 2009 20:57
от mafiota
мисля че пробката трябва да е някаде в областа около (зад) масленият филтър.

Публикувано на: 08 Окт 2009 09:05
от desotodorov
mafiota написа:....PS. мисля че при ГИ няма нужда от ТАП
Хм, и аз мислех че имат "вградена" такава функция, но се оказва - че нямат...или поне БРЦ и известните ми досега производители...хайде, пък другата седмица, ще споделя Фпечатления wink.gif

Публикувано на: 08 Окт 2009 12:11
от max-2
Има кранче долу на радиатора, под десния фар и на блока един болт, под изпускателните колектори, от същата страна. Това е тойота, трябва да тече бистра червена или оранжева течност (ако е много стара).
PESHO OT MARS, каква е тази ръжда, сигурно е карана с вода или бг радиоактивен (кофти серия) антифриз? На предишната ми кола трябваше да направя три смени с хубав антифриз,за да изчезне кафявото, но пак не беше много в час с парно и радиатор wacko.gif

Публикувано на: 08 Окт 2009 17:06
от PESHO OT MARS
Как мислиш пич в талянско дали са и сменяли антифриза, сигурно си е оригиналния сипан в Англия просто беше адска чорба (то сега и на Старлет-а е така). Като цяло няма проблем ни с парно ни с охлаждане.
То ние трябва да сме доволни че отвреме на време са доливали масло ти за антифриза се безпокоиш laugh.gif

В тази връзка пък имам шум в радиаторчето на парното при Старлета, звука е като на непълно радиаторче и плискащасе течност вътре (като подам газ се плиска повече tongue.gif ) и така ще я мисля какво да я правя нямам проблем нито с изпарителя нито с парното на колата.

Публикувано на: 08 Окт 2009 19:41
от mafiota
desotodorov написа:
mafiota написа:....PS. мисля че при ГИ няма нужда от ТАП
Хм, и аз мислех че имат "вградена" такава функция, но се оказва - че нямат...или поне БРЦ и известните ми досега производители...хайде, пък другата седмица, ще споделя Фпечатления wink.gif
газовият инжекцион се "занимава" само с впръскването, по запалването не "бута" нищо.

Публикувано на: 09 Окт 2009 09:02
от desotodorov
....д*ба, осРамихме на човека темата....а тия ГИ, и тях да ГИ ***, що не им го вградят ... отпред, или отзад...за ТАП-а говоря, ми трябва да се ъпгрейтва допълнително cool.gif

Публикувано на: 11 Окт 2009 12:29
от CuMo
max-2, и наистина кранчето е където каза. Само дето трябваше да сваля и другата кора.
В книжката се оказа абсолютно грешно указанието... dry.gif

max-2, Благодаря!

Имам един друг въпрос към ДВГ-то на моята карина 4A-FE 1.6 16V 99hp.

В съседната тема се споменават някакви допълнителни дроселови клапи управлявани от вакуумен регулатор.

Те ли са причината колата да потегля по различен начин при движвение в зависимост от това колко рязко ритна педала на газта?

Може въпросът да изглежда супер тъп, но като че ли имам усещането, че има значение скоростта с която натискам газта. Дали бързо но плавно или ако го изритам рязко и изведнъж.

Публикувано на: 11 Окт 2009 19:22
от max-2
CuMo, не знам дали те са причината или самото управление на двигателя от неговия компютър. Той доколкото знам е адаптивен и се нагажда спрямо стила на шофиране.
На мен ми прави впечатление друго-когато съм сам карам с пипане на газта и колата ускорява добре до 3000 оборота, горе долу на толкова сменям. Аз и жена ми - горе-долу същата работа. Но ако се качим аз и брат ми общо 200 и малко кила вече трябва да се понатиска повече газта и посветва отвреме навреме червената лампа на икономайзера. Като заредя някой път по-гаден бензин иска повече натискане за да ускорява, иначе тъпче на една скорост.

Публикувано на: 11 Окт 2009 19:57
от CuMo
Да.
Аз усещам разлика когато вече возя нещо над 60кг.
Примерно ако седне слабо момиче, разлика няма.
Обаче ако седне един приятел като мен около 100кг, трябва да натискам повече.

Затруднение изпитах с изпреварване когато возех 5 човека и пълен багажник сакове. Карах с около 90. Понатиснах, видях, че няма, да я бъде и продължих да си карам така.
Определено 1,6 не е да го зориш натоварен :)

Публикувано на: 11 Окт 2009 21:43
от mafiota
Имам чувство че и 4 и 7А-FE са много чувствителни двигатели към натоварване.
А при вас какви обороти държи двигателят когато се стартира студен??- при мен са около 1600!
И към колегите с обикновенни газови - иматели проблеми с оборотите на ПХ при топъл двигател??

Публикувано на: 12 Окт 2009 00:59
от CuMo
Точно 1600 и при мен, когато я паля студена.
Бавно и плавно слизат до ~800 за около 5-10 минути при сегашните температури.
Ако тръгнеш директно се усеща по-добро изтегляне в ниските обороти, дължащо се на по-богатата смес :)

Публикувано на: 12 Окт 2009 16:18
от valen_tin
mafiota написа:Имам чувство че и 4 и 7А-FE са много чувствителни двигатели към натоварване.
А при вас какви обороти държи двигателят когато се стартира студен??- при мен са около 1600!
И към колегите с обикновенни газови - иматели проблеми с оборотите на ПХ при топъл двигател??
в началото като се запали било на газ било на бензин и държи високи на празен ход докато загрее, после около 5 минути (газ) ми държи ниски (около 500, до колкото с тая стрелка може да си говорим толкова точно) и леко се подрусва и играе стрелката ... после изчезва изцяло и се повтаря на другия ден.

има разлика и от какъв газ сипвам ... с ОМВ (вече ги спрях) имам бая повече такива проблеми и ми докарва и по-голям разход, с ЕКО и Шел е значително по-безпроблемно

Публикувано на: 13 Окт 2009 13:27
от CuMo
Чичовци, някой чипосвал ли е Тойота с 4A-FE двигател? Знаете ли дали е възможно изобщо?

Публикувано на: 13 Окт 2009 13:55
от pasata
аз искам да попитам тойотата ми загрява имаше малка дупка на блока която заварихме но сега пак загрява и не иска да пуска перката за охлаждане а до последно си работеше перката какво и къде да погледна ако някой има идея да каже моля ВИ