Страница 3 от 4
Публикувано на: 09 Окт 2009 10:27
от Kiki
Bass_Man написа:.
5. Не виждам сега къде са хората с дизели милионници да кажат нещо за евтината поддръжка .
Здрасти, Пепи!
Аз не съм милионник с дизелов автомобил, а съм само 140 000 хилядник.
Имам приятел, който кара един шеф на БДЖ с Тойота Авенсис 2.0 - бензин. Той води много точна сметка, колко е зареждал и колко км е изминал, защото се отчита. За измама изобщо не става дума, защото километража на колата не е пипан. Той я кара от нова.
Знаеш моя Авенсис 2.0 Д4Д.
Аз също си водя точна статистика на зарежданито на гориво.
И така:
Той за 140 000 км е заредил за 9 500 лв повече ториво от мен.
Верно, че стила на каране може да е различен, но може и моя да е по-лош, нали. И двамата караме, съотношение градско-извън градско почти еднакво.
До момента и аз и той сме сменяли само консумативи и не са давани пари за други ремонти. Но и аз и той продължаваме да караме и не се знае до колко ще стигне разликата.
Дай боже да нямаме проблеми и двамата.
По този повод все си мисля, че каквото и да сменя за по две и три хиляди лева все ще съм на печалба.
Забравих да пиша, че моята кола съм я взел на старо на същата цена на която се продаваха и бензиновите на старо в Германия. В момента е на 170 000км.
Това е!
Публикувано на: 09 Окт 2009 10:50
от martod
Bass_Man написа:
5. Не виждам сега къде са хората с дизели милионници да кажат нещо за евтината поддръжка .
Тука сме бре...
Ама от време на време ни няма, защото пътуваме, въртим километри, понеже ни е изгодно, не даваме по 30 лв. на 100 км за гориво ... laugh.gif
А за поддръжката, какво да ти кажа, на колегата частите за отстраняването на проблема, са 300 лв...
И това, в най лошият случай, ако има яко износване в помпеният елемент...
А има и по евтина алтенатива, с части от евро бангии... biggrin.gif
По някога даже, нещата се разминават и само с профилактика на помпата и лек уплах...
Кожуха на помпата и датчиците не му трябват, защото той си ги има, така че няма смисъл от нова помпа или друга, втора употреба...
6. Също така не е зле да се провери клапана и датчика за високо налягане преди да сменявате помпи .
А клапана за високо налягане като дефектира, колата не пали на студено, или изобщо не пали...Датчик, точно при този модел няма, има го при DID моторите, но него компютъра го хваща като грешка ...
Публикувано на: 10 Окт 2009 15:41
от Bass_Man
Ами хванете се и му го оправете за 150лв. да ми покажете колко е евтина поддръжката е така докато си карате с евтино гориво

.
Г-н Инджов вземе си изтеглете манулче за вашата колица за да видите какво точно и къде го има ( torrents.ru ) . Или колегите по-горе да ви ударят едно рамо ,а не само да приказват . Лично аз за сега не се занимавам с такъв вид еластични возила но така , като гледам може да ми се наложи . Явно има хляб в тази работа

.
Публикувано на: 13 Окт 2009 08:23
от Кузман Инджов
За кой ли път благодаря на всички отзовали се и взели отношение по моя въпрос.Незнам да ли се извиних и на коллегата пуснал темата че така нахално си я ползвам.Взех решение и другата седмица я оставям при майстора и да задвижва процедурата по ремонта и дано за сега да се свърши.А до тогава добре че не съм си продал Ладичката все още и ще си джиткам със нея на газ естесвено.

Публикувано на: 19 Окт 2009 17:24
от oki4ka
Здравейте!При мен проблема си остана след смяна на акумолатор и почистване на стартер.Загрее ли ,пали само с вартене яко.Като изчакам 30-45мин.след това пали,немога да разбера какво се случва.Тестера показва че вдига бавно налягане,но като мине 30мин запалва.Може ли да е грашна информация от датчика за налягането,след като загрее повече,то друго не остана май от горивната система изключвам механиката,колата върви за страх.
Публикувано на: 20 Окт 2009 02:55
от Bass_Man
Аве вие освен датчик друга дума не знаете ли , че само това повтаряте ?
Вземи си ги смени датчиците да ти мине мерака .
Публикувано на: 21 Окт 2009 22:59
от oki4ka
Прав си нее датчик.днес бях на майстор за сетен пат и най после хванаха проблема,дюзата на втори цилиндър пропуска нафтата и неможе да направи налягане и затова пали трудно като загрее.хората изолираха дюзите една по една докато колата започна да пали като никога дори и натри цилиндъра.като характеристики на работа са добре но като испуска при палене не е добре ,мнноого кинти,'е търся втора ръка май.
Публикувано на: 25 Окт 2009 01:09
от Bass_Man
Ауууу и ся кво ? Не сменихте нито един датчик ? Ужас !!!
За дюзата ако не е сигурно точно какъв е донора по-добре не взимай да не се окаже по-зле .
Публикувано на: 25 Окт 2009 11:43
от oki4ka
смених дюзата и всичко си дойде на мястото,пали като никога досега поне при мен.но се убедих че в тм ауто са бастуни и само взимат пари след като немогаха да хванат най елементарното.взех дюза втора ръка за 100лв.
Публикувано на: 25 Окт 2009 18:29
от martod
Bass_Man написа:Ауууу и ся кво ? Не сменихте нито един датчик ? Ужас !!!
Къде е човека, с бирата ???
Малиииии, какво пиене ще падне, цял ТИР със бира.... laugh.gif
Публикувано на: 25 Окт 2009 19:12
от aad
Bass_Man не можах да разбера сега кой ще черпи бира

\аз не пия бира\между другото тука никой не даде дюза за вероятна причина.така че не се хващайте на бас дали в тъмната стая има негър

.но от друга страна някога в приказките може да се открие някой проблем

Публикувано на: 25 Окт 2009 23:28
от Bass_Man
Аз също не разбрах за каква бира иде реч ама ако някой реши да черпи нямам нищо против !
Никой не каза дюза обаче всички бяхте убедени , че е датчик ( някой от стотиците ) ! А аз ти казах да си замериш налягането на рейката , което явно е било ниско при палене .
А помпа и дюза ако не се гледат на специализиран уред или не се правят някакви такива експерименти няма как да се разбере къде е проблема . Лошото е , че уредите за тест на такива неща са скъпи , а по "специализираните" сервизи където ги има работят безхаберници и пак няма голяма файда .
Другия момент при правенето на такива експерименти е , че я някоя гайка се скъса/превърти я някоя тръбичка се скапе и много лесно може да си вкара човек таралеж в гащите . И колата да остане за месец два на трупчета .
Публикувано на: 26 Окт 2009 09:33
от martod
Bass_Man написа:Аз също не разбрах за каква бира иде реч ама ако някой реши да черпи нямам нищо против !
.
Прочети пак 1-ва страница на темата и ще се сетиш...

Публикувано на: 27 Окт 2009 00:13
от Bass_Man
Да де ама виш ми коментара .........
Публикувано на: 31 Окт 2009 22:12
от coolone
Малии много бира ще се лее. Поръчах го тира с бирата ама казаха че не можел да запали, казаха също да питам bass_man от какво може да е..?

Аз лично се съмнявам в задните накладки... ама кво разбирам аз..
Пичове майтапа на страна, темата беше доста интересна и май всички научихме нещо ново и полезно за дизеляците. Евала на тоя който се е сетил да търси причината в дюза
айде безаварийна
