Публикувано на: 15 Сеп 2009 12:22
XerX,
В живота пари се харчат и изкарват, а той е безценен, твоя и на твоите близки в твоята кола. Купувайки нова имаш гарантирано цялата електроника за безопасност напълно изправна до нивото което си склонен да платиш разбира се. Имаш нови гуми, дискове, накладки - все консумативи, но важни! Видял ли си краш тестове на коли модели преди около 2000г. - заслужава си да погледнеш и да се замислиш. Виждал съм и състоянието на така наречени нов внос преди да се реставрира за Горубляне - махнати еърбеци, неработещи ABS-и и махнати лампи на таблото за да не свети за проблем. Имах кола купена на 11 години, карах я почти 6 и всичко което ремонтирах и сменях беше износено или предизвикано от преди мен - километри и години. Като равносметката - не ми излезе по-евтино. Проверените автомобили от тойота са глупост - те не поправат и подменат нищо. Ако въобще ги гледат е да отбият от стойността която трябва да платят, а и за да не се набутат да я препродадат на загуба. Те не биха ти казали и какво не е наред преди да подпишеш. 2005 купих чисто нова кола за жена ми - Фабия с най-малкия мотор, но високо оборудване. Направих го защото осъзнах, че не съм толкова богат за да купувам боклуците на другите, и защото няма причина да карам кола от 10-тата до 15-тата и година и да плащам и ремонтирам 3 дарака за 15 годишен период, като може да имам една моя от първия километър. Не съжалих нито един път за което, защото имам пълното доверие в колата и в това да се качим цялото ми семейство в нея. Обслужването и разходите включително и каското, гражданска, винетка в момента са ми около 60 лв на средно на месец, а останалото е гориво. Мисля още дълго да я имам и ще я разкарам когато почне да създава скъпи проблеми. Скоро купих и тойотата верен на собствения ми опит в предимството на новото. При нея всичко е по-скъпо и то е пряко свързано с по-голямата цена която платих и около която процентно се формира всичко. Виждам, че ти си минималистичен в желанието си и според мен нов ярис е най-доброто решение защото е добър, нов, сигурен. Ако си склонен да дадеш 10 хил. остатъка го лизинговай, стар автомобил може и да ти струва също толкова на месец, а и след всеки ремонт ще губиш доверието си към него да те закара от т. А до т. Б без проблем. Загубата на стойност е нещо което не трябва да се взима под внимание, защото като си се качил на кола е ясно, че нито един лев тя няма да ти даде. Колата е само големи разходи, които може незначително да контролираш.
В живота пари се харчат и изкарват, а той е безценен, твоя и на твоите близки в твоята кола. Купувайки нова имаш гарантирано цялата електроника за безопасност напълно изправна до нивото което си склонен да платиш разбира се. Имаш нови гуми, дискове, накладки - все консумативи, но важни! Видял ли си краш тестове на коли модели преди около 2000г. - заслужава си да погледнеш и да се замислиш. Виждал съм и състоянието на така наречени нов внос преди да се реставрира за Горубляне - махнати еърбеци, неработещи ABS-и и махнати лампи на таблото за да не свети за проблем. Имах кола купена на 11 години, карах я почти 6 и всичко което ремонтирах и сменях беше износено или предизвикано от преди мен - километри и години. Като равносметката - не ми излезе по-евтино. Проверените автомобили от тойота са глупост - те не поправат и подменат нищо. Ако въобще ги гледат е да отбият от стойността която трябва да платят, а и за да не се набутат да я препродадат на загуба. Те не биха ти казали и какво не е наред преди да подпишеш. 2005 купих чисто нова кола за жена ми - Фабия с най-малкия мотор, но високо оборудване. Направих го защото осъзнах, че не съм толкова богат за да купувам боклуците на другите, и защото няма причина да карам кола от 10-тата до 15-тата и година и да плащам и ремонтирам 3 дарака за 15 годишен период, като може да имам една моя от първия километър. Не съжалих нито един път за което, защото имам пълното доверие в колата и в това да се качим цялото ми семейство в нея. Обслужването и разходите включително и каското, гражданска, винетка в момента са ми около 60 лв на средно на месец, а останалото е гориво. Мисля още дълго да я имам и ще я разкарам когато почне да създава скъпи проблеми. Скоро купих и тойотата верен на собствения ми опит в предимството на новото. При нея всичко е по-скъпо и то е пряко свързано с по-голямата цена която платих и около която процентно се формира всичко. Виждам, че ти си минималистичен в желанието си и според мен нов ярис е най-доброто решение защото е добър, нов, сигурен. Ако си склонен да дадеш 10 хил. остатъка го лизинговай, стар автомобил може и да ти струва също толкова на месец, а и след всеки ремонт ще губиш доверието си към него да те закара от т. А до т. Б без проблем. Загубата на стойност е нещо което не трябва да се взима под внимание, защото като си се качил на кола е ясно, че нито един лев тя няма да ти даде. Колата е само големи разходи, които може незначително да контролираш.