Страница 3 от 6

Публикувано на: 31 Авг 2009 11:40
от valen_tin
Климент написа:
mafiota написа:При мен направих тзи процедура:

http://toyota-club.net/files/05-09-10/0 ... -clear.htm
Опа забравих да кажа че мотора ми е 3s-fe и е инжекция а това е карбуратор доколкото разбрах :whistle: и при мен има тресене на празни обороти когато загрее
и аз имах проблеми с оборотите на празен ход на Карината. след проверка с Гугъл стана ясно, че е най-лесно да се пробва рестартиране на компютъра - разкачваш акумулатора за няколко часа (аз го държах 4-5 часа разкачен) - после закачваш и чудо - при мен вървеше чудесно без играене на оборотите на празен ход или ниски обороти и тресене. това е най-лесното, ако не е то, пробваш вече други работи :)

Публикувано на: 31 Авг 2009 13:59
от bambo
Nikolaev написа:Май ще е по-силният двигател. Сега започна друго чудене: седан или комби? За естетиката - безспорно седан. За функционалност - комби (трябва да има и поне 50-60л газова бут.). Но, има ли разлика в управляемостта и въобще в поведението на пътя между двете? Комбито не е ли малко по-високо? Или това е само зрителна измама?
Еми затова - междинен вариант - Liftback... със един фабричен спойлер от GTi изглежда прекрасно :thumbsup: а за багаж събира на 90% от комбито :-)

Публикувано на: 31 Авг 2009 16:23
от Me4oKyX
Комбито ще вози по-добре ако има нещо отзад, като 60л бутилка за гъз happy.gif Колега, Карината е супер машинка, взимай или лифтбек или комби, че да можеш много багаж да събираш wink.gif Първата ни Тойота беше Карина II 1.6 115к.с. двигателя, лифтбек, прилично МНОГО багаж събира, така че епсилона ще събира не по-малко rolleyes.gif А возията е много добра - а за дълъг път определено по-големия мотор, ще ти даде почти пренебрежими разлики в горене на дълго и по магистрали :thumbsup:

Публикувано на: 31 Авг 2009 21:37
от mafiota
PESHO OT MARS написа:7А-FE е 110 коня не 118, и освен това 1.8 LeanBurn няма. И така като гледам си се сблъскал с единствения проблем на Карините т.е. биалетките, но на доста коли и след това този чарк е консуматив. Относно парното нали си даваш сметка какво значи зима тук и в Русия така че не се вкарвай според мен в излишни филми но ако те влвче действай.
Колега,
още съм нов тук, и не бих изкал да споря, но 7A-FE го има 110 и 118 коня, като малкият е т. нар. Lean Burn

Публикувано на: 01 Сеп 2009 00:54
от Bass_Man
Колега не е важно колко си нов , а какви знания имаш ! Ако имаш източник с инфо за този мотор или пък си виждал подобно нещо няма нищо лошо да споделиш или дори да спориш ! Важна е истината , а не чувствата или разбиранията на някой колкото и стар да е той !
Най-големия брой мнения ми е натрупан от спорове със стари хора tongue.gif . Но все пак трябва да можеш да признаеш и когато си сгрешил !

Публикувано на: 01 Сеп 2009 09:15
от martod
Bass_Man написа: Най-големия брой мнения ми е натрупан от спорове със стари хора tongue.gif . Но все пак трябва да можеш да признаеш и когато си сгрешил !
Грешиш колега...Най много мнения си натрупал от спорове с дизелджиите... tongue.gif
Ама така и не си призна, че си сгрешил... laugh.gif biggrin.gif laugh.gif

Публикувано на: 01 Сеп 2009 09:21
от desotodorov
Ами...да кажа и аз - Карина Е 97г. комби 2.0 GLi, 3S-FE, 125к.с. ама май са 133, макар че в талона от Италия пише 125...едва ли е чак толкова важно това. Моето впечатление, а и не само мое, е че колата върви прексрасно - да не кажа, че на старт си е направо пушка, при 120, оборотите мисля че са 3500, над 130 - наистина започва да става шумен двигателя, ама аз съм много кротък и икономичен шофьор, преди карах дизел и мога да кажа че като въртящ момент - колата е супер - лесно се потеглq, трудно гасне, добре поема от ниски обороти - не знам 1.6 варианта как е в това отношение.
Разхода - като за 2 литров агрегат е повече от добър - малко под 7 извънградско 6.8 някъде - при 120 + климатик, 3 ма възрастни малко дете и пълен багажник. Градско - не съм засичал, защото и не карам.
Седалките - верно - имало е как и да са малко по-удобни, ама на мен са ми добре, и огледалата са наистина малко мънички, но се свиква.
Досега и направих 10 000 някъде, като и смених кормилните накрайници и предните лагери - от които единия беше разбит...заради вибрации във волана над 100км/час, които вибрации в крайна сметка се оказаха от криви спирачни дискове happy.gif
Ще я метанизирам - с инжекцион обаче и то добър, макар че колегите тук ме порицават в темата ми :) като стане - ще споделя впечатления.

Публикувано на: 01 Сеп 2009 16:43
от Bass_Man
martod написа:
Bass_Man написа: Най-големия брой мнения ми е натрупан от спорове със стари хора tongue.gif . Но все пак трябва да можеш да признаеш и когато си сгрешил !
Грешиш колега...Най много мнения си натрупал от спорове с дизелджиите... tongue.gif
Ама така и не си призна, че си сгрешил... laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
Еми не имам повече мнения от други спорове :thumbsup: !
Но и дизелджийте повечето не са първа младост :whistle: .
И да наистина е грешка да се спори с тях tongue.gif .

Публикувано на: 01 Сеп 2009 22:44
от Климент
desotodorov написа:Ами...да кажа и аз - Карина Е 97г. комби 2.0 GLi, 3S-FE, 125к.с. ама май са 133, макар че в талона от Италия пише 125...едва ли е чак толкова важно това. Моето впечатление, а и не само мое, е че колата върви прексрасно - да не кажа, че на старт си е направо пушка, при 120, оборотите мисля че са 3500, над 130 - наистина започва да става шумен двигателя, ама аз съм много кротък и икономичен шофьор, преди карах дизел и мога да кажа че като въртящ момент - колата е супер - лесно се потеглq, трудно гасне, добре поема от ниски обороти - не знам 1.6 варианта как е в това отношение.
Разхода - като за 2 литров агрегат е повече от добър - малко под 7 извънградско 6.8 някъде - при 120 + климатик, 3 ма възрастни малко дете и пълен багажник. Градско - не съм засичал, защото и не карам.
Седалките - верно - имало е как и да са малко по-удобни, ама на мен са ми добре, и огледалата са наистина малко мънички, но се свиква.
Досега и направих 10 000 някъде, като и смених кормилните накрайници и предните лагери - от които единия беше разбит...заради вибрации във волана над 100км/час, които вибрации в крайна сметка се оказаха от криви спирачни дискове happy.gif
Ще я метанизирам - с инжекцион обаче и то добър, макар че колегите тук ме порицават в темата ми :) като стане - ще споделя впечатления.
Моята пущина е същата като твоята и се води 126 коня. Има и такава модификация.Ракета комби biggrin.gif

Публикувано на: 01 Сеп 2009 22:48
от Климент
valen_tin написа:
Климент написа:
mafiota написа:При мен направих тзи процедура:

http://toyota-club.net/files/05-09-10/0 ... -clear.htm
Опа забравих да кажа че мотора ми е 3s-fe и е инжекция а това е карбуратор доколкото разбрах :whistle: и при мен има тресене на празни обороти когато загрее
и аз имах проблеми с оборотите на празен ход на Карината. след проверка с Гугъл стана ясно, че е най-лесно да се пробва рестартиране на компютъра - разкачваш акумулатора за няколко часа (аз го държах 4-5 часа разкачен) - после закачваш и чудо - при мен вървеше чудесно без играене на оборотите на празен ход или ниски обороти и тресене. това е най-лесното, ако не е то, пробваш вече други работи :)
Не съм пробвал това с акумолатора...не винаги тресе но някой път направо ми къса нервите...утре и спирам тока па да видим smile.gif

Публикувано на: 02 Сеп 2009 20:34
от mafiota
може да се направи и друго - ресет реле, което при всяко гасене на двигателя изключва шината която поддържа паметта на ECU-то. Така компа постоянно ще се рестартира.

Публикувано на: 04 Сеп 2009 08:48
от desotodorov
....е - твоята пък - 126 wink.gif ... ама хайде някой по навътре с модификациите ДВГ да се изкаже - доколкото си спомням от Аутодатата, 2-литровата модификация на Карина присъства до 1997г. и двигателя описан там е 3S-FE - 133к.с. От 1998 - Авенисис -с точно 125к.с. двигател какъвто е моя....обаче, моята е с първа регистрация 1997, но "по стъкла" е произведена 1996 - та на практика - не съм сигурен кой е моя двигател.

Публикувано на: 04 Сеп 2009 10:23
от martod
desotodorov написа:....е - твоята пък - 126 wink.gif ... ама хайде някой по навътре с модификациите ДВГ да се изкаже - доколкото си спомням от Аутодатата, 2-литровата модификация на Карина присъства до 1997г. и двигателя описан там е 3S-FE - 133к.с. От 1998 - Авенисис -с точно 125к.с. двигател какъвто е моя....обаче, моята е с първа регистрация 1997, но "по стъкла" е произведена 1996 - та на практика - не съм сигурен кой е моя двигател.
Щом си GLI двигателя ти е 133 к.с.
Другата модификация на 2.0 мотора е наистина 126 к.с.
Има и една 135 к.с. и четвъртият вариант е 175 к.с....

Публикувано на: 04 Сеп 2009 10:59
от Petar
Tavo 175 konia pak li e dvulitrov dvigatelia ?

Публикувано на: 04 Сеп 2009 13:51
от bambo
martod написа:
desotodorov написа:....е - твоята пък - 126 wink.gif ... ама хайде някой по навътре с модификациите ДВГ да се изкаже - доколкото си спомням от Аутодатата, 2-литровата модификация на Карина присъства до 1997г. и двигателя описан там е 3S-FE - 133к.с. От 1998 - Авенисис -с точно 125к.с. двигател какъвто е моя....обаче, моята е с първа регистрация 1997, но "по стъкла" е произведена 1996 - та на практика - не съм сигурен кой е моя двигател.
Щом си GLI двигателя ти е 133 к.с.
Другата модификация на 2.0 мотора е наистина 126 к.с.
Има и една 135 к.с. и четвъртият вариант е 175 к.с....
175 коня на Carina E нема ! (даже е 176 двигателя) Слаган е само на МР2 и на Селика. Carina E GTi е със 2.0л 156 коня. Най-новата такава която може да се намери със ЛЯВ волан е 1994г. Това е двигателя за който стана въпрос по-горе 3S-GE във двете му поколения - 2 поколение 156 коня и 3-то поколение 176 коня.