Страница 3 от 8
Публикувано на: 08 Авг 2009 18:43
от levin86
има и американци там се помотават!!!
евала Баце колицата изглежда доста сериозна, да я "возиш" с кеф!!!!
пп: после установих че явно се подвизаваш в Америката

Публикувано на: 08 Авг 2009 18:55
от LordDigital
levin86 написа:има и американци там се помотават!!!
евала Баце колицата изглежда доста сериозна, да я "возиш" с кеф!!!!
пп: после установих че явно се подвизаваш в Америката

Е имаше и некои американец ,ма бехма стабилна банда 10-на човека българи. По тез събития са ни свигнали да викаме и да си говорим на български и вече даже не ни и гледат странно:)
Публикувано на: 09 Авг 2009 01:05
от levin86
и правилно правите да ти кажа

Публикувано на: 09 Авг 2009 16:54
от ugabuga
che ne mosh li go smetna torkata ve?
torque = hp/rpm no?
Публикувано на: 10 Авг 2009 14:37
от Bass_Man
Аве Санде виж тези момени дето съм ги очертал с кръгче :
Като гледам тази графика и другата от JZ-то си мисля , че нещо генерацията и хедърите ич не са как трябва . Виж тези спадове и веднага след тях имаш върхове . Нещата изглеждат доста резонансни . Докато на JZ-то графиката е супер гладка . Това според мен не може да е само от валове . Тези колектори да не би да са някакви драгаджийски и да са настройвани за макс мощност на някакви обороти ( и всмукателни и изпускателни ) ?
ugabuga написа:che ne mosh li go smetna torkata ve?
torque = hp/rpm no?
По скоро е Torque=( HPx5252)/rpm Japaneesche

.
Публикувано на: 10 Авг 2009 17:25
от LordDigital
Тва са болежки от MaftPro ,като намачкаш газта не обогатява достатъчно а като премине от нисък на висок надув пре-обогатява. Може да се поизгладят ,ма си е голема играчка.
Публикувано на: 10 Авг 2009 17:38
от MX5
Bass_Man написа:По скоро е Torque=( HPx5252)/rpm Japaneesche

.
Той ти каза общо, никъде не е споменал мерната единица - така, че това 5252 не върви винаги

Публикувано на: 10 Авг 2009 20:07
от Bass_Man
MX5 написа:Bass_Man написа:По скоро е Torque=( HPx5252)/rpm Japaneesche

.
Той ти каза общо, никъде не е споменал мерната единица - така, че това 5252 не върви винаги

На графиката пише HP

, ама ако е нужно може и за KW да го направиме

.
LordDigital написа:Тва са болежки от MaftPro ,като намачкаш газта не обогатява достатъчно а като премине от нисък на висок надув пре-обогатява. Може да се поизгладят ,ма си е голема играчка.
Аве много закономерни ми изглеждат .
BTW JZ-то с каква електроника е щото при него е хубава кривата?
Публикувано на: 10 Авг 2009 20:17
от MX5
Bass_Man написа:На графиката пише HP

, ама ако е нужно може и за KW да го направиме

.
Имах предвид мерните единици за torque. Ugabugga някъде да е споменал lbs/ft ? Тъй, че генерализирано torque = power / rpm

Публикувано на: 10 Авг 2009 21:29
от Bass_Man
MX5 написа:
Имах предвид мерните единици за torque. Ugabugga някъде да е споменал lbs/ft ? Тъй, че генерализирано torque = power / rpm

Фана ме

!
Ма то и на графиката няма така , че както и да го смтенеш все ще е вярно

при положение , че нямаш условие . Така , че не се брои

.
Публикувано на: 23 Авг 2009 07:16
от LordDigital
И таз кола замина към графата ,поредния скрапиран 7м:
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?p=116521#116521
Публикувано на: 13 Апр 2010 08:57
от LordDigital
И тая я олекотихме със 300-400 кила:)
чик-чирик Пръц-Формънс части събирани от предишния собственик отидоха по предзначение ,към разни мъченици със 7м мотори или жс директно вграждане във кенефната канализация - където се оказа че нивата на "надУва" изискват използването на високо-качествени 3пластови оргинални Greddy Trust маркучки :mrgreen:

Публикувано на: 13 Апр 2010 08:58
от LordDigital
Ето още малко Ноу-Хау от предишните собвтвеници!!
Как се Тунингова Дифф ,за да издържа на 500+НМ и 285 сликове
И какви други красотии намерих ,не е истина - явно ша се разглабя всичко до метал...
Публикувано на: 13 Апр 2010 08:59
от LordDigital
Публикувано на: 13 Апр 2010 10:33
от EMPEROR
Tова с Greddy-то ме разби laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif От Greddy ко те надушат, ше превземат и пазарите на ВиК laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Иначе еваларско за другите работи
