Страница 3 от 6

Публикувано на: 12 Юли 2009 21:26
от kristian
Bass_Man написа:.......
Що ли се сещам каква тишина ще настане сега след лошото мнение на тоя разбирач бас_майна ли е какъв е ............................
Bass_Man написа:..................
Но все пак да изчакаме гения да каже нещо смислено . А може и някой от "другите" ощетени от мен да се обади и да блесне с техническа мисъл .
Bass_Man написа:..............
Чакам гения също да се изкаже .
Аз,бате Басмане съм така респектиран и впечатлен , че просто нямам думи,та си мълча wink.gif
Само му се чудя на Руди ,дето още се обяснява с теб и ти обръща внимяние на писаниците.Ходи рови из нета и си самодоказвай колко си прав.То се оказа ,че май само тоя датчик може да докара стехиометрична смес.

Публикувано на: 13 Юли 2009 00:35
от Bass_Man
Няма как да се впечатли някой дето не знае за какво иде реч !
И от кое точно го разбра това за сместта ?
По-добре да не се беше обаждал laugh.gif .

Публикувано на: 13 Юли 2009 19:55
от rudolf
Bass_Man написа:Ма виж сега ти може да продължаваш да си разсъждаваш и да си мислиш ! Обясних ти какво е положението !
Значи при WOT демек повечко газ ти може да караш и дълго време , при положение , че в този момент не отчита лаНдата ( ако мислиш , че ме дразниш , като демонстрираш неграмотност много се лъжеш ) какво ще обогати ? Или ти си мислиш , че това обогатяване е безкрайно ? Дори на карбуратор като му сложиш кофти жигльор се усират нещата .
Избий си от главата , че IAT не е важен сензор ! И въобще що за простотия означава маловажен сензор ? Той си мисли , че коригирал само 10% еми от 14,7/1 +10% = 16,7/1 . Мислиш , че може да караш на пълна газ със смес 16,7/1 ? Може би съм бил прав за MAF-a ?!?!? Ами айде разбери колко въздух има в един обем без да му знаеш темепратурата ?!?!?!
Айде почни малко повече да мислиш , а не само да трупаш малоумни постове ако обичаш . Ако не обичаш не ми дреме особенно но не очаквай от мен да ти се радвам !

Чакам гения също да се изкаже .

http://www.ackthud.net/shawnfogg/mixture.htm
The adaptation is important to understand because the long term trim is applied against your wide open throttle (WOT) fuel maps even though the DME does not use the O2 sensors at WOT. It is running 'open loop' (no O2 sensor feedback) when it is in the power cycle. During the power cycle the DMEs maps are programmed to intentionally run the engine somewhat richer in pursuit of more power.

демек ецу-то отчита нужда от по богата смес и спира да се съобразява с нароу ландата---очевидно електрониката спирайки да гледа кислородния сензор-преминава към карти ,който наливат смеси от порядака на 1:12-13,,,не се притеснявай че ще отидеш към 1:16....

относно това далис и прав за маф сензора:
http://hvac-eco.com/bg/hvac-manual/27-a ... ties-.html

при 40 градуса температурна ралзика-разликата в теглото е около 12 %,,,,грубо около 0.3% на градус....
замяната на терморезистора с резистор-не остава електрониката без сигнал и показания. с което да не може да направи изчисление.
замяната му някой верующи я правят уж с цел обогатяване на сместа .
я ми кажи в кой сезон ще счупиш колата в софия,ако използваш ресистор който симулира иат-сигнал като за -5, 0 градуса на въздуха???

надявам се няма да развиеш теория за стойност на -40 как при wot от сметнато 1:13 без ланда-колата ще е 1:15 и ще се счупи

аз все си мисля че ландата ,ще те държи в нормални стойности-дори и да искаш да преобогатиш- А в wot-режим ,картите са презастраховани и я изключват защото обогатяват прекалено,,,

може и да греша,и мен не ми се спори,,,,

Публикувано на: 14 Юли 2009 01:14
от Bass_Man
Абе рудолф ти явно живееш в идеален свят и може и без лаМба да караш може и без IAT и без MAF . Пък какво толкова ще стане . Нали така или иначе някой ден ще си купиш друга ?

И въобще не разбрах дали съм праФ за MAV цеондора ?

BTW:
не вижадм тоя цитат дето си дал за ламбата с какво се различава от това , което съм написал аз ?

Публикувано на: 18 Юли 2009 21:14
от sepia3
Колеги cool.gif , направих го днеска, утре ще довършвам. Махнах кутията и го сложих. Махнах другата по-малката кутия, която незнам каква функция изпълнява но според мен е някакав вид заглушител да не "брамчи" толкова като засмуква въздух. И на нейно място използвах флакон от спрей за табло, отрязах го и му разпробих дъното, поставих гуменото тампонче за термо датчика от оригиналната кутия на филтъра и поставих датчика там.Поставих и една планка да не се мандахерца laugh.gif целия филтър и така...
Както казах утре ще го отделя и ще му поставя няколко въздухо отвода - един отпред и един отдоло. И така ето снимка засега.. biggrin.gif

Публикувано на: 20 Юли 2009 09:04
от b_d
Горският дойде:
В случая BassMan е мнооого прав относно IAT, а Рудолф греши. Ако да разбере къде греши да почете някъде, където има формулите, по които електрониката смята горивото.

Кристиян пише глупости.

Публикувано на: 20 Юли 2009 09:16
от rudolf
bad_dog написа:Горският дойде:
В случая BassMan е мнооого прав относно IAT, а Рудолф греши. Ако да разбере къде греши да почете някъде, където има формулите, по които електрониката смята горивото.

Кристиян пише глупости.
извинения към бассман и колегите ,с пожелания да се аргументират по добре, и да са по толерантни към незнаещите:thumbsup:

Публикувано на: 20 Юли 2009 09:23
от b_d
Потърси за системи с MAP сензор. Ключови думи са "speed density" :thumbsup:

Публикувано на: 20 Юли 2009 09:49
от lz2lps

Публикувано на: 20 Юли 2009 09:56
от rudolf
bad_dog написа:Потърси за системи с MAP сензор. Ключови думи са "speed density" :thumbsup:
предполагам това трябва да покаже определящите за сместа данни?

заблуден съм, понеже ако оборотите варират в рамките на 600-700-1000%, мап даните -нямам представа но пак в стонин%- ,

а температурата на въздуха варира в 15тина % корекция на сместа в 50градусов диапазон,,,,и си мислех че с осреднени и резервирани данни,отговарящи на 0 градуса е безмислено,но сейфти...

в часност темата се завъртя около безмислен спор дали ще се счупи колата с ресистор симулация,докато междувремено се изказвам неподготвен happy.gif

Публикувано на: 22 Юли 2009 00:26
от Bass_Man
Спора е безмислен за всички на , които са им счупени колите . За всички останали е силно смислен . Или както казва Вучков " спори се за спорни неща за безспорни не се спори ! " tongue.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif

Публикувано на: 22 Юли 2009 10:01
от rudolf
Bass_Man написа:Спора е безмислен за всички на , които са им счупени колите . За всички останали е силно смислен . Или както казва Вучков " спори се за спорни неща за безспорни не се спори ! " tongue.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif

на сбирката ще ти го върна с влажен пръст, за гдето тук ме унижи пред всички happy.gif

добре де кат ме виждаш,че говоря глупости,,толко ли не можа на лични да ми кажеш да спра??? biggrin.gif

Публикувано на: 22 Юли 2009 10:38
от Bass_Man
Може би трябва да си увеличиш съотношението четене/писане в полза на четене ?

Публикувано на: 22 Юли 2009 10:46
от sepia3
Добре ли съм го направил?

Публикувано на: 22 Юли 2009 10:50
от Bass_Man
За датчика е екстра ама дай снимка с преградите :thumbsup: .