Страница 3 от 6
Публикувано на: 04 Сеп 2009 02:12
от Akima
Като цяло всичко е една лудница с тея кутии.
На мен ми хареса кутията на Lexus LS600h - направо като тролей набира, ама от автоматик до "автоматик" също има разлика.
По въпроса, за да не пишем само офтопик:
Колеги от Великобритания и Америка са били привиквани по 1 даже и по 2 пъти за "безплатни" ъпдейти на софт-а на кутията.
Не знам защо тук се правят на ударени или са пробвали и това или си нямат и хабер от тая кутия, което вече е престъпно и много съмнително.
На "запад" докладват за големи подобрения във смяната на предавките и отстраняването на бъговете след ъпдейтите.
Колега успех с Одисеята ти и дано да я оправят най-сетне тази кутия.

Публикувано на: 04 Сеп 2009 07:39
от Bass_Man
Да в малко по-други държави може би ъпдейтват софтуера но тук е много по-популярен метода на абсолютно безмислената подмяна на скъпоструващи модули за чужда сметка !
Публикувано на: 04 Сеп 2009 09:13
от slowtraveler
Scott написа:...Забравяш една малка подробност - Accelerator pedal should be treated in the same way as on a conventional manual but ease off slightly when requiring a gearchange Ако настъпваш газта до ламарината вероятността да прихърква от увличане на съединителя е по-голяма.
Точно това ми се струва, че нещо не е обяснено правилно...
Опелчето (корсичка) си имаше кик-даун, което веднага смъкваше 1-2 предавки и след това спокойно ги изреждаше скоростите до ограничител както си заварил газта - електрониката си отнемаше газта когато е нужно при превключванията, без да 'бие' на прекъсвач...
Съмнява ме Тойота да не са го направили по същия начин - това е единствения логичен и лесно изпълним начин, а при него няма нужда шофьора да пипа газта...
Предполагам, че проблемите наистина може да са от лоша настройка (не знам дали е софтуерна или механична)...
Публикувано на: 04 Сеп 2009 13:26
от Me4oKyX
Карал съм Корола с ММТ доста време и наистина е доста глупава кутията. Но ако направиш кикдуан, действа като пълен автомат - сваля предавката за МАХ торк и след това си реди предавките когато стигне МАХ обороти, но няма увличане на съединителя, а просто по-бавно превключване от ръчната

А това, дето го пише колегата Скот, е точно за градско каране и как да накараш по-плавната смяна на предавки, точно когато го поискаш. Но това с вдигането на газта и повторно натискане важи с пълна сила и за пълния автомат на Круйзера

Ако искаш да смени, когато ти решиш, пак правиш същото, както и за ММТ-то - така ти преценяш оборотите, на които сменя колата. Но определено от натискане на педала до дупка, няма да строшиш кутията. Просто си е скапана кутия, а тук ъпдейт на софтуер надали знаят какво е

Публикувано на: 05 Сеп 2009 17:34
от pavel
Блогодаря на всички, които се включиха по темата.
Само едно не разбрах какво значи да не се кара като автоматик ама в същото време това е вид авт ск кутия. BULSHET!!!
Значи купуваме си кола и там започваме да четем инструкции как точно да я караме абе това да не е някакъв космически кораб. Кола като кола. Ок разбрахме че не е автоматик изключваме от скорост при спиране на сфетофар и не само при всяко спиране, кара се точно като ръчна скоростна кутия, изкл от скорост на всяко спиране на автомобила. Питам какво повече от това може би да се кара максимум с 50км че да се износва по бавно съединителя BULSHET!!!
Колата има проблем, който не могат да отсранят и това е!
Намерих познат със същата корола е не е така да ви кажа за 10000км само един път е ходил на обучение на компа, а мойта през 5000 е в сервиза и издържа максимум около 3000км след това ела гледай как блъска и тресе.
Какво значи това значи правим настройка всичко е ок. Колата потегля сама от място превключва плавно но толкова 3000 км, извода какъв е грешката е някаде в ТОУОТА а не в мойто каране, не карам кола за първи път!!!
И имат наглостта да ми твърдят че не се карала както трябва какво означава това ами издайте специяни инструкции за шофиране на ММТ и ги раздайте на всички шофьори на ММТ, не по-добре да се направи специален курс на обучение за шофиране на ММТ, през който всички желаещи да си закупят ММТ да преминат.!!!!!!!!!!
Публикувано на: 05 Сеп 2009 17:38
от Bass_Man
Ми кво ривеш ве съди ги !
Публикувано на: 05 Сеп 2009 17:44
от pavel
Колега не рева просто споделям мнение и търся помощ.
Естествено че ще ги съдя ако не ми оправят колата.
Публикувано на: 05 Сеп 2009 18:18
от Bass_Man
Е каква помощ търсиш ? Кой да дойде да ти я настрои тая кутия при положение , че в Тойота не могат ? За да имаш достъп до софтуера за ъпдейт на тия кошници трябва да си оторизиран сервиз .
Ама такива неща не се протакват с хиляди километри и години !!! Още на втория път в съда да ти сменят колата . Ако ММТ не става за нищо да ти дават ръгачка или там каквото могат да поддържат и тва е .
Иначе няма лошо да споделяш ама помощ за такива неща във форум най-вероятно няма да намериш !
Публикувано на: 05 Сеп 2009 21:42
от jim_beam
павка намери читав адвокат и ги почвай,на първо време се консултирай със потребителска защита.няма да си първия който си е върнал колата,иначе ще се правят на луди докато изтече гаранцията.
Публикувано на: 07 Сеп 2009 21:10
от Proff
И най-вероятно е "Made in Japan", поне моята е от там... Качество под нулата! Аз съм с ръчна кутия, ама то пластмаси скърцат, накладки на спитачките, музичката отказа и я сменяхме, то боя, то ръждички тук-там, то сега мазничко между блока и главата, вратите, които не се отварят по-често скърцат - 2007 година на 13 200 км! Авенсис-а ми същата работа, 2008 година - 26 300 км, скърца, нещо потраква по предницата(а карам като пенсия, в една дупка не съм влизал), вакуми се самооткачват, надрани дискове! Много са зле...
Почвай ги, че още година и край на гаранцията! А наглостта им е безгранична!
Публикувано на: 08 Сеп 2009 22:13
от jsp
Здравей,
ръждички къде се е появила ?
Вратите ги оправих много лесно - питах ги казаха да сложа силиконова смазка - и аз с WD40 ги напръсках ( има го и в практикер и навсякъде ).
При мен имам нарушения мънички на боята отстрани на задните калници заради чистите ни пътища - хем съм с калобрани!
Пластмаси - и при мен има поскърцване някъде по конзолата! Това не било гаранционен проблем - а какъв е не казват!!!
Лагер на алтернатора поскърцваше - смениха го.
Скърцаше педала на съединителя - оправиха го.
Ще ми сменят компютъра защото се шашка и влиза в авариен режим - 2 пъти го е правил сутрин при запалване - имам записан час.
Отказа ми едното от ел.стъклата - имам записан час.
Иначе е вървяла и не ме е оставяла на път - ама то само това остава от 2 годишна кола на под 25000 км ! Инак - и тя е made in Japan...
Остана ми едно поскърцване да оправят - не мога да определят от какво е. Не е от накладките! Проявява се при определени обороти а не при определена скорост. И само при завой - при това не остър. Няма значение дали завоя е ляв или десен. 2 пъти се оплаквах - но казват че не виждат нищо нередно в ходовата част!
Инак установих че скоростния лост също поскърцва - като се мести докато е на празен ход - това предполагам ще го оправят лесно - ще ги информирам за този проблем като отида за компютъра!
Proff написа:И най-вероятно е "Made in Japan", поне моята е от там... Качество под нулата! Аз съм с ръчна кутия, ама то пластмаси скърцат, накладки на спитачките, музичката отказа и я сменяхме, то боя, то ръждички тук-там, то сега мазничко между блока и главата, вратите, които не се отварят по-често скърцат - 2007 година на 13 200 км! Авенсис-а ми същата работа, 2008 година - 26 300 км, скърца, нещо потраква по предницата(а карам като пенсия, в една дупка не съм влизал), вакуми се самооткачват, надрани дискове! Много са зле...
Почвай ги, че още година и край на гаранцията! А наглостта им е безгранична!
Публикувано на: 08 Сеп 2009 22:23
от jsp
Наскоро попаднах на едно българско автомобилно издание - версия на немско някакво - и имаше тест на Auris след 100000 км изминати с него - там коментираха че са спестили от Тойота корите отдолу на колата и заради това много влага се завихря из двигателния отсек. Само дизелите не били засегнати - аз съм точно с такъв двигател - ама нещо ми се струва че не е редно да скърца така .... Та някой виждал ли е някъде онлайн вариант на статията?
За новия Авенсис също чух негативен отзив спрямо стария модел ....
Просто се опитвам да събера информация - не че нещо съм станал анти .... Предполагам че това са ефекти на прекомерното поевтиняване на изделието от страна на Тойота - дано се осъзнаят и коригират нещата! Че нещо с тази криза не ми се ще да я заменям колицата като и изтече гаранцията!
jsp написа:Здравей,
ръждички къде се е появила ?
Вратите ги оправих много лесно - питах ги казаха да сложа силиконова смазка - и аз с WD40 ги напръсках ( има го и в практикер и навсякъде ).
При мен имам нарушения мънички на боята отстрани на задните калници заради чистите ни пътища - хем съм с калобрани!
Пластмаси - и при мен има поскърцване някъде по конзолата! Това не било гаранционен проблем - а какъв е не казват!!!
Лагер на алтернатора поскърцваше - смениха го.
Скърцаше педала на съединителя - оправиха го.
Ще ми сменят компютъра защото се шашка и влиза в авариен режим - 2 пъти го е правил сутрин при запалване - имам записан час.
Отказа ми едното от ел.стъклата - имам записан час.
Иначе е вървяла и не ме е оставяла на път - ама то само това остава от 2 годишна кола на под 25000 км ! Инак - и тя е made in Japan...
Остана ми едно поскърцване да оправят - не мога да определят от какво е. Не е от накладките! Проявява се при определени обороти а не при определена скорост. И само при завой - при това не остър. Няма значение дали завоя е ляв или десен. 2 пъти се оплаквах - но казват че не виждат нищо нередно в ходовата част!
Инак установих че скоростния лост също поскърцва - като се мести докато е на празен ход - това предполагам ще го оправят лесно - ще ги информирам за този проблем като отида за компютъра!
Proff написа:И най-вероятно е "Made in Japan", поне моята е от там... Качество под нулата! Аз съм с ръчна кутия, ама то пластмаси скърцат, накладки на спитачките, музичката отказа и я сменяхме, то боя, то ръждички тук-там, то сега мазничко между блока и главата, вратите, които не се отварят по-често скърцат - 2007 година на 13 200 км! Авенсис-а ми същата работа, 2008 година - 26 300 км, скърца, нещо потраква по предницата(а карам като пенсия, в една дупка не съм влизал), вакуми се самооткачват, надрани дискове! Много са зле...
Почвай ги, че още година и край на гаранцията! А наглостта им е безгранична!
Публикувано на: 09 Сеп 2009 01:23
от nikolov22
1 японско производство тойота почти няма в европа защото япония не е в европеиския съюз и митата са големи и цената съответно вашите нови коли са предимно европеиски или преправяни при недостик защото в края на годината всеки дилър заявява колко ще продаде догодина и с какво ниво на обурудване и при недостик се събират от цял свят и се преправят по европеиските стандарти и като цяло каво очаквате от една турска кола и то доста ефтина правена от вторични суровини
Публикувано на: 09 Сеп 2009 09:46
от jsp
Добре де - а тогава VIN започващ с JTD какво означава?
nikolov22 написа:1 японско производство тойота почти няма в европа защото япония не е в европеиския съюз и митата са големи и цената съответно вашите нови коли са предимно европеиски или преправяни при недостик защото в края на годината всеки дилър заявява колко ще продаде догодина и с какво ниво на обурудване и при недостик се събират от цял свят и се преправят по европеиските стандарти и като цяло каво очаквате от една турска кола и то доста ефтина правена от вторични суровини
Публикувано на: 09 Сеп 2009 10:34
от diver
jsp написа:Добре де - а тогава VIN започващ с JTD какво означава?
japan toyota