Страница 3 от 10

Публикувано на: 30 Юни 2009 17:58
от icohard
"Колега, преди да мина на 10w-40, се опитах да карам с 5W-40 и резултата беше същия като твоя (маслото дори беше "тойотовско")."

синтетика или полусинтетика и кажи моляте проверена от теб марка
благодаря

Публикувано на: 30 Юни 2009 19:38
от bubbator
Към icohard - Emperol 10W40. Води се синтетика. Погледни тук: http://www.rudy96.com/pricelist/KROON%20OIL.htm

Публикувано на: 01 Юли 2009 05:49
от jovko
Авенсис 2.0 д4д на 115 хил. дори не знам къде му е щеката :)
сега смених маслото и не съм поглеждал на какво ниво ми е.
Но според мен щом между две смени не се налага да доливаш разхода е пренебрежим. И най ме кефи че има лампа за подсказване че трябва да долееш и по този начин не се налга да го проверявам често.
Имах Ауди Купе 2000 16вентила и между две смени му сипвах 2 литра масло.

Публикувано на: 01 Юли 2009 05:58
от jovko
Авенсис 2.0 д4д на 115 хил. дори не знам къде му е щеката :)
сега смених маслото и не съм поглеждал на какво ниво ми е.
Но според мен щом между две смени не се налага да доливаш разхода е пренебрежим. И най ме кефи че има лампа за подсказване че трябва да долееш и по този начин не се налга да го проверявам често.
Имах Ауди Купе 2000 16вентила и между две смени му сипвах 2 литра масло.

Публикувано на: 01 Юли 2009 08:41
от Kiki
bubbator написа:Към icohard - Emperol 10W40. Води се синтетика. Погледни тук: http://www.rudy96.com/pricelist/KROON%20OIL.htm
В това масло има синтетика, но се води полу синтетика. wink.gif

Публикувано на: 17 Юли 2009 15:14
от Corrola_E11
Midland 5W50 - 210 000km. Ne go bara

Публикувано на: 17 Юли 2009 15:37
от Vesko
Corrola_E11 написа:Midland 5W50 - 210 000km. Ne go bara
210 000км. без смяна на масло? :thumbsup:

Публикувано на: 17 Юли 2009 15:46
от Corrola_E11
извинете. королката е на 210 000км и не го бара между две смени. 86 коня май е unsure.gif

Re: Разход на масло - признайте си!

Публикувано на: 18 Юли 2009 13:07
от martin17
bubbator написа:Колеги, така и така е актуална темата за горивото... Споделете с какво масло карате и колко харчи от смяна до смяна!

Corolla E11 4A-FE 110ps G6 - 180 000км (нереални)!

За 12 000км - 2литра доливам. Масло Emperol 10W40
ква е таа масларка?Голф 2 не гори толкоз масло :sign7:!

Публикувано на: 19 Юли 2009 08:46
от heller
Авенсис 2,0 Д4Д, 116 КС, 2000г.
Наскоро направих 10 000км и при смяната на маслото се установи загуба от около 500 - 600 мл. Предполагам, че по-голямата част е изплюскана от турбото, тъй като скоро преди смяната пътувах около 600км, здраво натискайки газта. Редовно проверявам нивото на маслото, което преди това не беше мърдало /или по-скоро е намаляло минимално/.
Маслото ми е BP 5W/40 - пълна синтетика

Публикувано на: 19 Юли 2009 09:34
от jim_beam
2.2 D4D още отпреди 2 год. се оплаквам от големия разход на масло на тоя двигател.карам колата доста кротко и въпреки това 3 литра между 2 смени (15к) ги гори.
аз експериментирах с маслото,понеже ме усъмни качеството на т.нар. тойота масло и се оказах прав.
тук в сервиза наливат 5w30,но май е от класа на валволин с много голяма загуба от изпарение,както и от изгаряне.после сложих оригинален валволин 5w30,същата работа-3л/15к.
след което смених на fuchs 5w40,което вече се оказа съвсем различно и без грешка.сега разхода надали минава 1-1.5л/15к.
има още нещо,тойота знае за оплакванията от този двигател и в сервиза ми дадоха един лист в който се нанася разхода на определен пробег.но трябва да се прави пред тях в сервиза,при постоянен висок разход подменят целия блок,лично видях едно версо на което му го смениха.
има още една опасност при тоя мотор,която се появи и точно при мен-гарнитурата на главата.просто първите модели явно масово го имат,познавало се поради високо налягане в охладителната система,явно от изгорели газове.тойота след определен момент видоизменя гарнитурата,за да избегне това.
освен това масово се появява теч от страничния капак отляво(като застанеш срещу колата),най-добре се вижда откъм десния преден подкалник.моя беше здраво омаслен,но това място е скрито и ако човек не знае,няма да разбере.поне докато колата е в гаранция се вади целия двигател за да се смени тая гарнитура.няма да изброявам други неща,защото темата е за масло,но последно изби масло от капака на клапаните около единия инжектор,а тази гарнитура е интегрирана в него и не може да се поръча отделно.да не продължавам...колата е вече на 55к mad.gif
ако ще избирате тепърва просто избягвайте всички 2.2 D4D мотори,които са правени в полша барабар със ск. кутия,която също е под всякаква критика. mad.gif следя поне от 3 год. историята на този мотор в немски форуми и ви говоря не за единични случаи,така че всеки сам да си прецени.
а и още нещо забравих,като пробвах да сваля разхода на масло смених веднъж с 10w40 полу-синтетика на мотул synergie+ 6100.мaйко мила,гледайте да не правите тая грешка,че почва едно тракане на клапани не е истина.и за 5000км пак изгори към 1л,та тогава минах на fuchs.

Публикувано на: 19 Юли 2009 10:38
от Vesko
А има ли 2.2Д4Д мотори не правени в Полша? Имам един от първите авенсиси с такъв мотор. Още от преди фейслифта 2005-2006. Но с маслото което сипват в ТМ Ауто и яко каране от моя страна чак на 12000км ми светваше лампичката за ниско ниво на маслото и след 1л доливане не светваше повече до смяната на 15к. Колата е на около 100000км и 4г. И от 2.5г от както я кара жена ми тази лампичка въобще не светва. Или не е сглобяван в полша или иам късмет smile.gif

Публикувано на: 19 Юли 2009 13:12
от rashkov
е с тия анализи за 2.2Д4Д трябваше по-рано да стане дума :) Вече го купих моето Версо.
Нямам кой знае какви наблюдения, но за първите 15000км изгори 1.5л. масло. Но незнам доколко е от значение, 10 000 км от тях са карани с максимален товар и скорост 140-180км/ч. (3200 оборота не е прехвърляла.)
Долях Мотул 5/40 пълна синтетика. Иначе квото сипят в ТМА - туи то.

Ама честно казано 1.5л ми се струват малко много за нова кола :(

Публикувано на: 19 Юли 2009 19:21
от jim_beam
Vesko написа:А има ли 2.2Д4Д мотори не правени в Полша? smile.gif
Vesko всяко правило си има изключение,да не мислиш че поляка всеки ден ходи пиян на работа
:occasion5:

да приемем до 1.5л/15к за нормално,все пак се кара с много рядко масло.но полската следа е много съмнителна няма спор,а при колегите с версо са пипали и мургави ръчички по колата.. mad.gif

Публикувано на: 19 Юли 2009 23:29
от rashkov
аз мислех, че всичко се прави в Турция. Явно има още много тънкости за четене ;)

Дано да се нормализира и намали разхода на масло с времето. Не ме кефи този разход.

2.2Д4Д 150коня и 177 коня и те ли се правят в Полша? Може ли някой накратко да каже разликата с 136коня каква е ?