Страница 3 от 46

Публикувано на: 01 Юни 2006 23:08
от ugabuga
mdam, a be mainata im na sigmentite, ako samo tva e problema, kupuvash si edni "total seal" i si karash.

Stiga samia dvigatel da ne se iznosva.

Публикувано на: 02 Юни 2006 00:11
от fr3nzy
max-2 написа:Един маистор от сервиз на Тойота каза: " Как няма да горят масло VVT-айките и да имат проблеми, като запо4наха да им слагат сегменти на Колбеншмит, ти знаеш ли какво е японски сегмент?" Аз отговорих лакони4но, 4е не съм минал толкова километри, 4е да давам мнение за японските сегменти, но предполагам, 4е е прав 4овека :study:
Горчивата истина е, че за нашия пазар набутват боклуци и дефектирали коли. Сегментите колбеншмит за само една част от преебавките. Главния механик в един от сервизите на Toyota си купи Avensis, но не от България а си го внесе от Германия. Вече за по-големемите и скъпи модели - LandCruiser-ите примерно се чака по 2-3 месеца защото са внос от Japan ... при тях вече такива болежки няма освен някой проблеми по електрониката на централния диференциал, но като цяло вървят безотказно.

Публикувано на: 02 Юни 2006 04:21
от ugabuga
JDM baby

Публикувано на: 02 Юни 2006 09:27
от ALTEZZA
fr3nzy написа:
Горчивата истина е, че за нашия пазар набутват боклуци и дефектирали коли.
wacko.gif
не мисля че качеството на колите дет се продават в България се различава по нещо от тези дет се продават например в Германия, колите идват от едни и същи заводи и минават едни и същи инспекции, не мисля че продукцията за България е по специална.

Публикувано на: 02 Юни 2006 09:28
от ALTEZZA
ugabuga написа:JDM baby
JDM не са ли моделите произвадени за Японския пазар?

Публикувано на: 02 Юни 2006 10:19
от jamie
ALTEZZA написа:
fr3nzy написа:
Горчивата истина е, че за нашия пазар набутват боклуци и дефектирали коли.
wacko.gif
не мисля че качеството на колите дет се продават в България се различава по нещо от тези дет се продават например в Германия, колите идват от едни и същи заводи и минават едни и същи инспекции, не мисля че продукцията за България е по специална.
Не е съвсем така, турските Короли не са точно онези Тойоти които очакваме wacko.gif

Публикувано на: 02 Юни 2006 11:04
от Xeku
При положение, че в България цените на новите автомобили се задържат по-ниски от тези в другите страни, това трябва да се избива отнякъде. Явно при нас с предимство доставят т.нар. "понеделнишки" коли, уж са като другите, ама са правени с приповдигнато след уикенда настроение и това рано, или късно си проличава.

Епа....

Публикувано на: 02 Юни 2006 11:14
от Reptile
Епа от понеделнишките сЪ к'ви да сЪ?!
Всъщност Королите за които става въпрос са ТУРСКО производство. Не знам да ли има такива Короли и японско производство......, но при нас идват ТУРСКИТЕ.
Почти всички Короли от тази "серия" са правили ремонти между 60 и 90 000км. Проблма е в СЕГМЕНТИТЕ или по точно в БУТАЛАТА, маслените сегменти "потъват" в канлите и там си "запичат", защо НЕ разбрах, то нали е "военна тайна". Имам познати с коли минали такъв ремонт и НЯМАТ проблеми вече 30-40 000км, но до кога НЕ Е ЯСНО.

Публикувано на: 02 Юни 2006 11:14
от El Camino
Трудно ми е да си помисля, че в Тойота може да има политика на понеделнишки коли официално. Цените в Европа са много разтегливо понятие, а цените в Америка са безсрамно доста под българските.
В Германия от доста време се говори за автомобилен туризъм. Немците отиват до Дания и си взимат немска кола, която на 20 000 евро има 5000 далавера, т.е. е 5000 по евтино от колкото в Германия. От една страна заради ДДСто, но от друга заради нормално високите цени в Германия. Дискусията в този случай беше дали като си купят колите от Дания могат да ползват безпроблемно немската сервизна мрежа на Фолксваген в случая. Отговора е - да, никакъв проблем, освен от страна на сервизджиите, които ги третирали по - зле.
Скоро ще влезем и ние някъде (щем не щем) и като се разклати монопола може би цените ще паднат и у нас... rolleyes.gif

Публикувано на: 02 Юни 2006 11:22
от Xeku
El Camino написа:Трудно ми е да си помисля, че в Тойота може да има политика на понеделнишки коли официално.
Естествено, че официално такава политика няма, убеден съм, че за японските сглобки я няма и неофициално, представям си дали изобщо ще е възможно да обясниш термина "понеделнишка кола" на един японец... :whistle: На Балканите нещата винаги са били малко по-различни, за съжаление. Лошото е, че където и да ни приемат и каквото и да се промени, тези черти тип "ден на майстора" и т.н. няма лесно да се изкоренят. mad.gif

Публикувано на: 02 Юни 2006 11:36
от El Camino
Aa за турската/английската/немската сглобка не ща да коментирам biggrin.gif, такава кола нито аз, нито ти ще си вземеш май.
Една друга тема е, че в нова Тойота материалите и сглобката им (пък били те и японски както в Авенсис Версо) са демотивиращо евтини. Като седна в плюша и кожата на старата баба Карина се чувствам като на друга планета.. нещо мислено, правено с желание.

Публикувано на: 02 Юни 2006 11:57
от Reptile
El Camino написа:Aa за турската/английската/немската сглобка не ща да коментирам biggrin.gif, такава кола нито аз, нито ти ще си вземеш май.
Една друга тема е, че в нова Тойота материалите и сглобката им (пък били те и японски както в Авенсис Версо) са демотивиращо евтини. Като седна в плюша и кожата на старата баба Карина се чувствам като на друга планета.. нещо мислено, правено с желание.
Уважително - ПОДКРЕПЯМ!
Отговори в темата, която пуснах, знам че МОЖЕШ:)

Публикувано на: 02 Юни 2006 16:51
от slowtraveler
Днес срещнах един колега със същия авенсис като моя - 2002г 1.6 VVT-i. Току що си беше взел Крайслер. На въпроса ми какво стана с Тойотата ми каза, че му трябвала по-луксозна кола . Изключително бил доволен от тойотата (вече на 150х.км). и не искал да я продава и с много голямо съжаление я е оставил на сина си.
На въпрос за технически проблеми отговори : Супер кола без забележки и ремонти, само на 35-40х.км сменил сегменти mad.gif
Но след смяната вече 110х.км не е имал проблем....
дано са решили проблема, щото днес пак долях един литър wacko.gif

Публикувано на: 02 Юни 2006 19:49
от ALTEZZA
jamie написа: Не е съвсем така, турските Короли не са точно онези Тойоти които очакваме wacko.gif
за това спор няма, но не ми казвай че в България карат колите от Турция, пак в Германия от Япония. колите идват от едно и също място, т.е. качеството на колите в Германия и България си е едно и също(до колкото говорим за Европейския пазар).

Публикувано на: 07 Юни 2006 18:09
от slowtraveler
Абе не знам къде какви коли карат, ама вчера карах нова Корола Версо (на 200км общ пробег, Турска сглобка) към сервиза.
Недосглобена помпичка за водата за стъклото.
Използвах случая да огледам колата и от долу....
Не знам какъв им е персонала в завода, ама повечето детайли бяха мацнати (не боядисани, а точно мацнати ивици с баданарката) с различни цветове. Аз останах с впечатлението че на мучото в Турция са му казали - туй с жълтото петно го слагаш на това място, а туй зеленото - на друго...
И това при условие, че колата е най-високото ниво за 1.8 - SOL - с парктроници, bluetooth, start/stop бутон и т.н.
А подкалниците бяха мукава?!?!?!
Бих се учудил японската сглобка да е на такова ниво и с такива материали.....
И друго - вози неприятно твърдо. Дори по-твърдо от старата ми Астра G.