Според мен зависи как се мие. Аз я мия така:
1. Измивам обилно с водоструйка;
2. Наливам две кофи вода, в едната слагам шампоан;
3. С гъба с реснички потапям във водата с шампоана, търка, след което всеки път измивам гъбата в кофата без шампоан, преди пак да я потопя в тази с шампоана;
4. Това с потапянето и измиването се прави след едно минаване "по височина вертикално" на колата;
5. Мия първо покрива, след което вратите от горе надолу вертикално, след едно минаване измивам гъбата;
6. Праговете ги мия накрая, отделно;
7. Джантите ги мия накрая, отделно, с друга по-дребно пореста гъба, и обикновено с "мръсната" вода от измиването на първата гъба, която вода доста се разпенва междувременно;
8. Измивам обилно с водоструйката;
9. Наличвам чиста вода в кофата и започвам да подсушавам със синтетична перфорирана "гидория". След няколко замаха, измивам гидорията в чистата вода и изстисквам силно.
Боята ми до момента като цяло е доста запазена. Ако обаче не се ползва препарат, остава мръсна. А ако не се подсуши, остава цялата на капки, като мръсна. Така става супер чиста и лъскава, ако не се втелясваш.
Ако нямам време да направя горното, въобще не я мия. Ето сега например от 2 месеца съм нямал време
Чудех се къде се предлагат едни накрайници за водоструйка, които са като една тръба с дръжка и на колелца и пръскат нагоре (за измиване на колата от долу).
Поздрав!