Страница 20 от 28
Публикувано на: 28 Юни 2010 18:11
от baba_metca
Владислав написа:Колега,не си прав.Хибродите на Lexus са дори по-напредничави от тези на Toyota.Неслучайно имената са им различни-Hybrid Synergy Drive за Toyota и Lexus Hybrid Drive за Lexus.

Сега аз не съм казал, че не са напреднали, да си призная, за кола с 3.5л V6, 245к.с. бензинов мотор 7л/100км не е никак зле. Не го знам Vesko как точно кара също, но ако поне ведъж не успее да достигне разхода даван за градски режим(6.6), значи има нещо гнило. Нещо което Приус прави, трудно лесно, постига го. Просто искам да кажа, че за моделите от допреди няколко години(всъщност първия RX400h), не са чак толкова икономични, а печелят повече от облагите на таксите. Все пак заможните хора (да си позволиш таква кола, трябва да си си заможен) не са тъпи, но пък2.6л на 100 не ги бъркат толкова(разлика, между RX400h и RX330). Да не говорим, че като второ опит RX450h вероятно е подобрен доста повече спрямо подобренията на предишното поколение. Пак казвам технологията сигурно си казва думата от гледна точка на разход на гориво, но там където вредните емисии и алтернативното гориво имат значение за данъците и таксите спестяванията от този подобен род кола са доста повече от чистата разликарта в разхода, която така или иначе не е 100% сигурна. Пак пример RX450h 148g/km CO2, RX350 - 250g/km CO2. Англия - алтернативно гориво Band F 141-150g/km £115.00, Band L 226-255g/km - £750.00. Каква разлика само, от данъка за една година. От втората година данъка за L e по-нисък £425.00, но все пак не е никак малко. А разлика в застраховките има единствено, заради първоначалната цена, но то това е за всикчи автомобили, по-скъп автомобил, по-скъпа застраховка. Ето това е 100% сигурно пестене, а разхода е малко крива работа, защото един кара повече, друг по-малко, един кара икономично, друг не.
Публикувано на: 28 Юни 2010 21:14
от jim_beam
baba_metca написа:... Не го знам Vesko как точно кара също, но ако поне ведъж не успее да достигне разхода даван за градски режим(6.6), значи има нещо гнило ...
хорица,тоя разход който се дава от производителите е идеализиран и важи за определени лабораторни условия.нали отдавна се пънат да го премахнат и да дават някакъв по-реален такъв,ама явно така им изнася да заблуждават хората.
сметни си 20% отгоре и ако си в толеранса се радвай!
ps: пример от реалността: моя рав 136к.с. дават му среден разход 6,6/100км. за 75к имам реален среден разход от 8,1/100км т.е. 25% отгоре!
Публикувано на: 28 Юни 2010 22:17
от MX5
Владислав написа:Lexus само финансово е на Toyota(е,и се произвежда в нейните заводи).Хората,които мислят по колите не са едни и същи. Но въпросът е в това,че общото в двете системи е не повече от 30%.
Как пък го изгенерира това?
Публикувано на: 28 Юни 2010 23:08
от Scott
Владислав написа:...Но въпросът е в това,че общото в двете системи е не повече от 30%.
Не знам за RX450h, но хибридната система на 400h е едно с едно като на Хайландър.
Публикувано на: 29 Юни 2010 02:26
от Bass_Man
Vesko написа:Вчера реших да пробжам да карам бавно... Колата е RX450h, TRIP A го нулирах като заредих, карана е предимно извънградско. Но никак не съм сигурен че скоро ще мога да повторя резултата

Това е сигурно на бос крак

.
Публикувано на: 29 Юни 2010 10:26
от Владислав
Не ме разбрахте...Като принцип на действие почти се припокриват-просто от Lexus са надградили.Чисто конструктивно са доста различни-говорим за Prius от една страна,и за седаните на Lexus от друга..А за Highlander-a наистина не знам-възможно е да са еднакви със стария RX.
Публикувано на: 29 Юни 2010 10:31
от Scott
Владислав написа:...просто от Lexus са надградили...
Да, един електродвигател отзад... който го има също в Тойотите 4х4 хибрид. Ама пък:
общото в двете системи е не повече от 30%.

Не можахте ли да схванете, че Лексъс е излъскана Тойота за хора дето искат да се отличават от останалите.
Публикувано на: 29 Юни 2010 10:50
от Владислав
Не само.Има допълнителен планетарен механизъм с две степени за високи скорости,чрез който донякъде се избягва явлението "циркулация на мощност",което е причина за неефективността на Prius при високи скорости.ДВГ също са една крачка напред-чак при Prius 3 има топлообменник за запазване на температурата на двигателя.Софтуерния менджмънт също се изравнява с третото поколение на Prius-a.Затова казвам,че Lexus са по-напредичави.
Публикувано на: 29 Юни 2010 10:53
от Scott
Владислав написа:Затова казвам,че Lexus са по-напредичави.
Според мен, по-правилно е да се каже - развойния екип на Тойота прилага нововъведенията първо в Лексъс. biggrin.gif
Въпрос на маркетинг и манипулиране на общественото мнение:
http://industry.bnet.com/auto/10004069/ ... in-brands/
Публикувано на: 29 Юни 2010 11:13
от Владислав
Не знам...

В статията ти пише,че хората са едни и същи...Честно казано не вярвам.

Със сигурност базата данни е обща за двата бранда,но според мен хората,които мислят по колите са различни.Предполагам че е по-лесно да си съсредоточен само за луксозния сегмент,респективно само за икономичния сегмент,а не след като правиш IS,после да следва Aygo.

Публикувано на: 29 Юни 2010 12:36
от baba_metca
Нормално е в двете марки да има много еднакви неща. Та то ако погледнем Ауди и VW сигурно има сумати еднакви неща, както и Fiat, Alfa, Lancia(последния гаф на концерна Fiat е подобен на Toyota, някаква кирлива планка на педала на газ-та позволява буквално без усилие да може да го завариш във Bravo, Stilo, Lancia Delta и дори Alfa Giulietta, някои биха казали, че това не е проблем, а екстра biggrin.gif
http://www.zercustoms.com/news/Alfa-Rom ... Video.html). Също така е нормално новите неща да излизат първо в по-скъпите автомобили, така е било винаги. Вземе въздушните възглавници, ABS, ESP все неща които са произлезли от ранга на S-class, а сега ги има в базисните модели на почти всички малки фамилни коли от класа на Аурис. По тази причина много добре си действат от Тойота спрямо хибридите. Имат си един флагман - Приус, Camry също има h, пуснаха (може би първи серийно) SUV, Лимузина на Лексус, сега се очаква и Аурис да го сполети същата съдба.
Въпрос на маркетинг и манипулиране на общественото мнение:
А това, че някой не може да сметне, че примерно при Toyota 5мил. повреди от 50мил. продадени са 1/10, а при Lexus 50хил, от 450хил са 1/9 и че 1/10 < 1/9 си е чиста неграмотност. Това не е Висша Математика, че да манипулираш незнаещите.
Публикувано на: 29 Юни 2010 15:19
от Scott
baba_metca написа:Това не е Висша Математика, че да манипулираш незнаещите.
Явно не знаеш с кого си имаш работа biggrin.gif
Публикувано на: 29 Юни 2010 17:42
от Bass_Man
Scott написа:
Не можахте ли да схванете, че Лексъс е излъскана Тойота за хора дето искат да се отличават от останалите.
Все си мисля , Lexus започва там Където текущите модели на Тойота свършват . И по качества и по цена и по изработка . Ама може и да съм пропуснал нещо ............
За разлика от VAG , където не се стараят и да ги лъскат много много само коват едни емблеми и айде радвай се , че си различен ............
Публикувано на: 29 Юни 2010 19:17
от Scott
Bass_Man написа:...И по качества и по цена и по изработка....
Аз пък мислех, че Тойота е ненадмината по качество... ама може да съм се бъркал. biggrin.gif
Публикувано на: 29 Юни 2010 20:17
от MX5
Владислав написа:Честно казано не вярвам.

Със сигурност базата данни е обща за двата бранда,но според мен хората,които мислят по колите са различни.
Вярваш, не вярваш, това е положението. При инжинерите има само Тойота. Лексъс е просто марка, която измислиха едно време за тукашния пазар, 'щото американец, който е потенциален клиент на BMW или Mercedes, почти никога няма да си купи Тойота (за да не си наруши имиджа). Яко маркетинг с името Лексъс и вече въпросния клиент може да си купи такава кола, без да се срамува, щото на капака не пише Тойота. Направиха и по-скъпарски дилършипи, за да не се мешат въпросните клиенти с простолюдието в Тойота дилършипите. След като им успя експеримента, сега са на етап и на други места по света да извъртят тоя номер biggrin.gif