Страница 20 от 22
Публикувано на: 05 Мар 2010 01:04
от Nedkow
Колега като бях малък и аз се вързвах на такива обяви и съм звънил. Жалко, че двете вече са изчистени за да ги видя laugh.gif
Публикувано на: 05 Мар 2010 01:06
от Nedkow
EMPEROR написа:Bass_Man вадя ти 16к за последната, кога ще можеш да ми я вземеш? laugh.gif А за първата 10к, квото остане е за теб laugh.gif
Едната гледам вече са я зачистили... иначе съм виждал 10тина такива... всичките се са ми отговаряли как роднините им починали и им продават имуществото или как заминавали за Англия и не им трябвали повече колите laugh.gif laugh.gif laugh.gif

laugh.gif аз му давам 15К laugh.gif
Публикувано на: 05 Мар 2010 01:22
от andrian999999
това че обявите са несъществуващи е ясно , но това не го разбирам, доста ми се струва
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
Публикувано на: 05 Мар 2010 01:31
от Nedkow
Като нова струваше в Германия около 104 000дм
А аз през 1994 година съм се качвал в автосалон на кола с цена 107 000дм
Тази кола колкото по стара става явно и се вдига цената
А и немската версия е най-добрата произвеждана, но за съжеление и най малобройната

Публикувано на: 05 Мар 2010 02:18
от LordDigital
Nedkow написа:Като нова струваше в Германия около 104 000дм
А аз през 1994 година съм се качвал в автосалон на кола с цена 107 000дм
Тази кола колкото по стара става явно и се вдига цената
А и немската версия е най-добрата произвеждана, но за съжеление и най малобройната

Брех че със кво немската версия е по-добра от Щатската (USDM) ?
Публикувано на: 05 Мар 2010 09:10
от EMPEROR
Nedkow написа:

laugh.gif аз му давам 15К laugh.gif
Ей! Нема да ми подбиваш цената алоуууууу
andrian999999 написа:това че обявите са несъществуващи е ясно , но това не го разбирам, доста ми се струва
andrian999999 24k km е колицата, затова е толкоз скъпа... Освен, че е лява, че е в Европа и реално все по-трудно се намира немодифицирана Супра (в Щатско немодифицирани, на малко километри същи са едни от НАЙ-СКЪПИТЕ Супри)... и още куп неща...
LordDigital написа:Брех че със кво немската версия е по-добра от Щатската (USDM) ?
LordDigital ти унищожителю на Супри къде се намеси... ей са ти видях другата тема... и ти си за бой! laugh.gif Черен си ми пред очите

Ма тва може да е от слънчевите очила де laugh.gif
Иначе по-хубави от JDM Суприте нема... останалите с тая грешка на инжинерната мисъл наречена МАФ да бегат надалеч laugh.gif
Публикувано на: 05 Мар 2010 09:25
от MX5
EMPEROR написа:останалите с тая грешка на инжинерната мисъл наречена МАФ да бегат надалеч laugh.gif
Че какво му е лошото на MAF-a?
Прекарвате повече въздух от колкото конкретния сток МАФ може да измери ли?
Това е единствената причина заради която най-често се подменя МАФ-а с МАП -
щото е по-лесно и евтино да намериш МАП, отколкото МАФ с по-голям капацитет.
Но да наречеш грешка на инжинерната мисъл нещо с което смесите се настройват доста по-стабилно и лесно?
Публикувано на: 05 Мар 2010 09:40
от EMPEROR
Най-вече щото е консуматив... А това колко лесно се настройвали колите... поне Аудито ми доста зор видя па незнам... макар че праеше по 3 корекции то щот имаше и МАП и МАФ... laugh.gif
Публикувано на: 05 Мар 2010 10:08
от MX5
EMPEROR написа:Най-вече щото е консуматив... А това колко лесно се настройвали колите... поне Аудито ми доста зор видя па незнам... макар че праеше по 3 корекции то щот имаше и МАП и МАФ... laugh.gif
Щом е консуматив, някой в Тойота е за бой ...

Айдеее ... рикол ...
А е по-лесно щото директно мери масата на въздуха и лесно се смята колко безин ти трябва.
А с МАПа почва заигравката при каква температура, налягане,
конкретната турбина плюс фазата на луната и къде е позицията на Юпитер и Сатурн по обед,
да сметнеш колко маса въздух е минала ... laugh.gif
Публикувано на: 05 Мар 2010 10:22
от EMPEROR
Баш са си за бой! laugh.gif
Щом казваш, ше се чака следващото нареждане на планетите в една редица, щот аз повече МАФ в колата си не искам да виждам.

Публикувано на: 05 Мар 2010 10:27
от MX5
EMPEROR написа:Баш са си за бой! laugh.gif
Щом казваш, ше се чака следващото нареждане на планетите в една редица, щот аз повече МАФ в колата си не искам да виждам.

То и аз съм с МАП в бегачката, но причината е, че стоковия МАФ е с дебит да си го монтира човек на Балканчето ...

Публикувано на: 05 Мар 2010 10:52
от b_d
MX5 написа:EMPEROR написа:Най-вече щото е консуматив... А това колко лесно се настройвали колите... поне Аудито ми доста зор видя па незнам... макар че праеше по 3 корекции то щот имаше и МАП и МАФ... laugh.gif
Щом е консуматив, някой в Тойота е за бой ...

Айдеее ... рикол ...
А е по-лесно щото директно мери масата на въздуха и лесно се смята колко безин ти трябва.
А с МАПа почва заигравката при каква температура, налягане,
конкретната турбина плюс фазата на луната и къде е позицията на Юпитер и Сатурн по обед,
да сметнеш колко маса въздух е минала ... laugh.gif
А с МАФ-а понеже всичко е песен - то едно калибриране, едни криви...
Не искам повече да виждам такова - МАП рулз...
Публикувано на: 05 Мар 2010 23:58
от Nedkow
LordDigital написа:Nedkow написа:Като нова струваше в Германия около 104 000дм
А аз през 1994 година съм се качвал в автосалон на кола с цена 107 000дм
Тази кола колкото по стара става явно и се вдига цената
А и немската версия е най-добрата произвеждана, но за съжеление и най малобройната

Брех че със кво немската версия е по-добра от Щатската (USDM) ?
Ами има си активен спойлер и дупка за охлаждане на турбините

и по хубави уреди на арматурното табло според мен

Публикувано на: 08 Мар 2010 11:20
от xxBgRaCerxx
taq ne e za tuka ma vse pak da otbeleja 4e super mn me radva maa niiooo monkey fior diz tsar
http://pistonheads.com/sales/1523174.htm
Публикувано на: 08 Мар 2010 17:11
от Nedkow
А кога ще ни зарадваш със снимките на твоята
