Airfan написа: ↑03 Сеп 2019 13:26
А ти на оригиналната мултимедия имаш ли достъп до някакви настройки на колата, както и трип компютри и т.н.? Ако да, ще е люборитно дали това е запазено в китайската алтернатива.
Не, Кашо всичко от БК му е на дисплея до скоростомера и май нямаше никакви настройки на колата..
Трип компютрите предполагам ще е по-добре на китаеца, защото има директна връзка с ОБД (например с Torque), а и устройството е доста по-умно от БК...
Но като цяло - пригодените за дадения модел 'китайци' би трябвало да са предвидили тези неща... Когато гледах 'китаец' за джипа твърдо имаше тези 'автомобилни' настройки. Част от функциите на колата - например отопление/охлаждане предни седалки, волан и т.н. бяха само 'софтуерни' бутони на дисплея на оригиналната навигация, а и контрола на доста от функционалностите (например активиране на спирачки, автоматични дълги, парктроници, пищялки за багажник и т.н.) ставаше само през меню на оригиналната мултимедия. И всичко това бе реализирано и на 'китаеца'...
stefando написа: ↑03 Сеп 2019 15:33
Как се води твоят модел кола,Avensis T?,да хвърлим едно око в Алито?
Води се T27 2012-2014 модела. Гледах - има решения, но не пише нищо за това дали запазва възможностите на текущата мултимедия в това отношение.
slowtraveler написа: ↑03 Сеп 2019 15:43
Не, Кашо всичко от БК му е на дисплея до скоростомера и май нямаше никакви настройки на колата..
Трип компютрите предполагам ще е по-добре на китаеца, защото има директна връзка с ОБД (например с Torque), а и устройството е доста по-умно от БК...
Но като цяло - пригодените за дадения модел 'китайци' би трябвало да са предвидили тези неща... Когато гледах 'китаец' за джипа твърдо имаше тези 'автомобилни' настройки. Част от функциите на колата - например отопление/охлаждане предни седалки, волан и т.н. бяха само 'софтуерни' бутони на дисплея на оригиналната навигация, а и контрола на доста от функционалностите (например активиране на спирачки, автоматични дълги, парктроници, пищялки за багажник и т.н.) ставаше само през меню на оригиналната мултимедия. И всичко това бе реализирано и на 'китаеца'...
А как комуникират - с някакво устройсвто включено постоянно към ОБД-то или през някакъв друг интерфейс, пригоден за мултимедията отзад?
Airfan написа: ↑03 Сеп 2019 22:04
А как комуникират - с някакво устройсвто включено постоянно към ОБД-то или през някакъв друг интерфейс, пригоден за мултимедията отзад?
Оригиналният си 'слушаше' шините през стоковият си куплунг отзад. За 'китаецът' изрично си пишеше, че поддържа CANBUS...
Включително климатикът се управлява само през 'китаеца', защото по-големият екран 'изяжда' мястото за хардуерните бутони в конкретния случай (ОЕМ имаше управление и през механични, и през виртуални бутони)...
Така, че нищо не пречи и за Тойота да са го направили така...
P.S. ето например - вижда, се, че командва и автомобила :
Скрито съдържание
Изисква се да бъдете регистрирани за да видите това съдържание.
На всяка ммедия встрани е лепната тая табличка. Да е ясно, кое кво е. И вътре в книжката го има подробно описано....
Избери си продукта и искай на ЛС да ти прати тая таблица.
Дори някой пин да е на различно място, не е фатално. Важното е да поддържа всички опции на оригиналната ммедия.
Купуваш си за няма 5кинта тия игли и всеки електричар ще ги преаранжира.
Пиновете
Screenshot_20190904-143913.png (1.96 MiB) Преглеждано 6647 пъти
Според мен е важно да има CANBUS- поддръжка,както е писал уважаемия slowtraveler.
При моя модел китайче Аурис Е15 със сигурност няма такава опция,мулти-воланът се управлява чрез съпротивления,не по CAN шина...
Grifin написа: ↑10 Сеп 2019 11:55
Е това не им харесвам на фирмените борднавигации
Точно това коментирахме с колеги вчера... Разбира се - 'фирмената' навигация често има някои плюсове, непостижими за 'китаеца' (като дублиране информацията на дисплея пред шофьора или HUD), все пак в лакомията си производителите не оставят отворена система, която може да спомогне за по-удобната настройка и надграждане на системите на автомобила...
И в същото време - производителя не се труди много да обновява системата... Например за Джипа ми предлагаха ъпдейт на картите (с две годишна давност) за 600лв... Казах им че са луди. След година свалиха сумата на малко под 300лв, но и това ми се струва прекалено за стари карти...
Колеги здравейте и имам такова питане...моята купешка мултимедия на Toyota RAV 4, 2012 е на първата снимка, тя няма навигация. Взех тази, пак свалена от рав-ка. Въпроза ми е - ще иска ли кодове, вин-ове и кой може да ми я мотнира безпроблемно Плевен, Търново, Русе или Сф?
IMG_20201028_181429.jpg (1.75 MiB) Преглеждано 5100 пъти
132171630_406313177280532_6045902399177535852_n.jpg (48.03 KiB) Преглеждано 5100 пъти
132091234_406313167280533_6557328613436472860_n.jpg (47.68 KiB) Преглеждано 5100 пъти
Реших и аз да сложа една навигация и писах с едно китайче от алито.Харесах една но той ме пита имам ли кан бус,че този модел нямал? Какво е това и какво да му отговоря? Колата ми има ли канбус?
Здравейте,
аз съм от тези, които си купиха чисто нови колите и отказаха хардуерна навигация, поради факта, че тогава не разполагах с допълнителни пари за нея.
Искам да попитам дали може да се сложи GPS antenna примерно от друга кола (ударена) на оригиналния модул Toyota Touch and go 2 (Аурис E180 от 2016-та) и така навигацията всъщност да се "появи" и да може да се ползва и след това ъпдейтва?
И също така да попитам по отношение на круиз контрола (моята е ниво Луна), не си спомням дали го включваше или не, но пак нямам. Може ли да се добави допълнително, някой наясно ли е и горе-долу колко би излезнало това удоволствие?