най икономична тойота
При -25 градуса мога да запаля по два начина, единият е на бензин , а другият на газ. По принцип винаги паля на бензин, даже и сега. А ако запаля на газ при -25 имам допълнително монтирани подгряващи свещи на изпарителя , но дори и без тях няма проблем.SFINKS написа:при големи студове газовите коли не искат да вървят , пада им доста мощноста . Незнам защо , на теория не мога да го обясня но на практика съм го усещал много пъти
Явно на - 15 Пропан Бутана му става много студено и не иска да излиза от бутилкатаlaugh.gif
А незнам дали се сещаш, ма колата на газ в студа върви много по-добре, и с по-голяма мощност защото в студеният въздух има повече кислород при сравнение в един и същ обем с топлия. По принцип на LPG на двигателя му е по-добре да гълта студен въздух, докато при бензин е обратното.
A Колкото до това, всичко е до правилен монтаж, и да ти е ясно за какво става на въпрос. Вече близо 80 000, нито проблеми с помпа имам, нито дюзи, нито охладителна система. Ама всичко е пипнато и се експлоатира как си требеСтига сте ме занимавали с тая газ ,мога роман да напиша , писнало ми е да се занимавам с газови коли
На газ пък какво дърво ядат бензиновите дюзи , бенз помпа , охладителната система и какво ли оше не .... не искам да си спомням .
Не ме занимавайте с гъзта , pls


- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Що бе, разтегни ги малко, тъкмо ще разберем как газта пази дюзите, клапаните и самият двигател от износване... laugh.gifmirott написа:Явно такива коли си карал...или такива са ти били газовите системи...ба ли го...както и да е!Няма смисъл да разтягаме локуми.
Щото някои от 26 години каране и от 22 ремонтиране на автомобили, такъв автомобил с газова уредба изобщо(ама изобщо ) не сме карали и не сме виждали..
Добре че се регнахме в този форум, та да разберем що е то, автомобил на газ ... biggrin.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Незнам к'во си карал пич, ама тоя двигател на карината (1,8 - 7AFE), 1,8моно на VW (RP) и 1,6 моно на Опел (C16NZ) са правени да работят на газ, даже по-добре от на бензин работят. Няма износвания и тем подобни глупости. Но пак казвам ако газовата е поставена и се експлоатира правилно. Говоря изпарителя да бъде коректно избран , и правилно монтиран, смесителят да се изчисли тозно и изработи за конкретния случай, да се монтира аванспроцесор, настройки и т.н.... неща с който съм си блъскал главата за да извлека оптимален резултат.
Или както казват хората " козата си сака пръч .."
Или както казват хората " козата си сака пръч .."

Тука стана, все едно на една маса са се събрали тираджия и автомонтьор.
Автомонтьора обеснява на тираджията как се кара камион ,а тираджията на автомонтьора как се прави ремонт на двигател.
Единя е чул как се кара, а другия как се праи ремонт.

И двете неща са прости, само като погледнеш че през 500метра има сервизче, или пък всеки трети мързел е професионален шофьор и ти става ясно каква философия са.
Автомонтьора обеснява на тираджията как се кара камион ,а тираджията на автомонтьора как се прави ремонт на двигател.




И двете неща са прости, само като погледнеш че през 500метра има сервизче, или пък всеки трети мързел е професионален шофьор и ти става ясно каква философия са.
Avensis 2.0L D4D combo 110hp.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
И защо реши , че при бензина е обратното ?mafiota написа:
А незнам дали се сещаш, ма колата на газ в студа върви много по-добре, и с по-голяма мощност защото в студеният въздух има повече кислород при сравнение в един и същ обем с топлия. По принцип на LPG на двигателя му е по-добре да гълта студен въздух, докато при бензин е обратното.
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 26 Яну 2010 21:40
- Местоположение: София
- Автомобил: А6, предстои подмяна със C HR
Д4Д 2.2 комби, по бордови компютър от както е купена до момента 20000км разхода е 8.0 l/100km., горе долу градско извънградско е 50:50.
колата се кара "мъжката", газ - спирачки в града и между 100-200км/ч - извънградско, според условията и пътя
само не мога да разбера защо всички казват че данните за разхода на бордовия компютър обикновенно са занижени, на мен ми се струва че в моя случай са завишени???
П.С. Може само така да ми се струва
истината е че до момента каквото съм й сипал нищичко не ми е върнала обратно
)
колата се кара "мъжката", газ - спирачки в града и между 100-200км/ч - извънградско, според условията и пътя

само не мога да разбера защо всички казват че данните за разхода на бордовия компютър обикновенно са занижени, на мен ми се струва че в моя случай са завишени???
П.С. Може само така да ми се струва

истината е че до момента каквото съм й сипал нищичко не ми е върнала обратно

- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
не е генерално,има много коли,при които дава почти точно разхода.за да може да съдиш дали е точно показанието трябва при всяко зареждане(до горе) да се нулира показанието и после на следващото зареждане да се види доколко е точно.Лъчезар написа:Д4Д 2.2 комби, ...само не мога да разбера защо всички казват че данните за разхода на бордовия компютър обикновенно са занижени, на мен ми се струва че в моя случай са завишени???
...
немците казват,че наскоро са почнали със sw update да коригират точността.трябва да ида да пробвам,че при мен е бая голяма разликата.
ps: аве май съвсем точно ти показва,при моя 2.2д4д си е толкова вече за почти 80к!двигателя е икономичен изключително на междуградско,иначе брадва особено на аутобан.

абе за бг трябва да измислят уред,който да показва колко литра си заредил,щото това дето показва на колонката е доста различно от това в резервоара. на един познат веднъж му напълниха 12,5 литра в 10 литрова туба biggrin.gifjim_beam написа: не е генерално,има много коли,при които дава почти точно разхода.за да може да съдиш дали е точно показанието трябва при всяко зареждане(до горе) да се нулира показанието и после на следващото зареждане да се види доколко е точно.
немците казват,че наскоро са почнали със sw update да коригират точността.трябва да ида да пробвам,че при мен е бая голяма разликата.
ps: аве май съвсем точно ти показва,при моя 2.2д4д си е толкова вече за почти 80к!
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
laugh.gif laugh.gif laugh.gifDizzle написа:абе за бг трябва да измислят уред,който да показва колко литра си заредил,щото това дето показва на колонката е доста различно от това в резервоара. на един познат веднъж му напълниха 12,5 литра в 10 литрова туба biggrin.gifjim_beam написа: не е генерално,има много коли,при които дава почти точно разхода.за да може да съдиш дали е точно показанието трябва при всяко зареждане(до горе) да се нулира показанието и после на следващото зареждане да се види доколко е точно.
немците казват,че наскоро са почнали със sw update да коригират точността.трябва да ида да пробвам,че при мен е бая голяма разликата.
ps: аве май съвсем точно ти показва,при моя 2.2д4д си е толкова вече за почти 80к!
споко не е само в бг,внимавайте на сръбските омв,де.а негодниците.

-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
абе тук и човек да убиеш няма да уважат данните ама някак си по-спокоен ще се чувствам като знам колко ме е..т biggrin.gifFido Dido написа:Според вас ще има ли пазар уред, който преди сипване на гориво в резервоара да се слага на гърловината и да отчита точните литри?
При условие, че нито една наша законодателна система - пиша тези думи в изблик на зле сдържана погнуса - не би уважила данните?
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
София-Варна-Дружба - 5.7/100 ср.скорост 82 км/ч
Дружба-Варна-София - 5.7/100 ср.скорост 88/км.ч
4 пътника, от които съответно три дами с прилежащия багаж за море
Честно казано имаше си трафик и за съжаление се налагаше и в двете посоки да се превключва на много ниска предавка и да се пъпли в колона.
Според мен обаче разхода е завишен и причината е в моето шофиране. Само за сведение когато за пръв път (беше на около 100 км по километраж) изкарах автомобила на дълго (София-Халкидики) и го карах изключително плавано и без да надхвърлям 100-110 км. разхода ми до Солун беше 4.3/100 !!!!!.
И по принцип при по "Плавно" управление разхода ми извънградско се движи около 4.8/5.2.
Преди този 2.2 Д4Д имах Авенсис 2005 с 1.8 VVTi. Извънградско с много галене 6.8/100, а иначе около 7.4/100. Градско - доста но ... тогава автомобилът ми беше служебен и .... biggrin.gif
Дружба-Варна-София - 5.7/100 ср.скорост 88/км.ч
4 пътника, от които съответно три дами с прилежащия багаж за море

Честно казано имаше си трафик и за съжаление се налагаше и в двете посоки да се превключва на много ниска предавка и да се пъпли в колона.
Според мен обаче разхода е завишен и причината е в моето шофиране. Само за сведение когато за пръв път (беше на около 100 км по километраж) изкарах автомобила на дълго (София-Халкидики) и го карах изключително плавано и без да надхвърлям 100-110 км. разхода ми до Солун беше 4.3/100 !!!!!.
И по принцип при по "Плавно" управление разхода ми извънградско се движи около 4.8/5.2.
Преди този 2.2 Д4Д имах Авенсис 2005 с 1.8 VVTi. Извънградско с много галене 6.8/100, а иначе около 7.4/100. Градско - доста но ... тогава автомобилът ми беше служебен и .... biggrin.gif
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта