Страница 20 от 46

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 10 Мар 2014 13:45
от nowyaris
mariodenev84 написа:аз сипвам минерално 15W40 на Королла 2001 бензин и е супер доливам още 4 литра на 10 000 км :)) за бензинова корола е супер двигатела не се чува как работи
Абсолютно си прав,колега,13-годишна кола няма какво много да я мислиш.Щом така си върви с такова масло,така си я карай.Но наистина въпреки че доливаш 4 литра го източвай старото на 10 хиляди и я поливай с ново.Между другото в огромна част от нетолкова технически развити и богати като нас региони по света,където търкалят основно дърти Тойоти,постъпват точно по този начин и то от десетилетия насам :thumbsup:

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 10 Мар 2014 14:54
от mariodenev84
Аз сменям филтрите на 10 000 км.
Сипвал съм Кастрол и др. но Тойота и Мазда си харчат не всички двигатели.Имам приятел с Тойота Раф 4 която си я купи нова и пак си харчеше.Говорил съм с много хора които карат като моята Корола и всеки казва че му харчи масло.

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 10 Мар 2014 16:50
от nowyaris
Да бе,колега,сигурно има дето харчат.Мойта например не го пипа.Но е нормално да има някакъв разход вероятно.Ама 4 литра за 10 хиляди не е нормално харчене,направо е лапане.Нещо му има на маторчето.И аз това ти казвам,и колегите и те,карай си количката по този начин както досега и докато върви... .Набутвация е на такава кола да отваряш мотора и да го правиш-тя вече най-вероятно е дала всичко от себе си :thumbsup: .Принципно във всички ръководства си пише че е препоръчително с 5/30 масло да се кара,но на долните редове са изброени практически всички вискозитети,като само се променя интервала на обслужване.Това е Тойота,докато има масло в двигателя си върви laugh.gif

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 10 Мар 2014 17:01
от mariodenev84
Аз минах 5W30 и др. какво ли не, и прочетох че тези двигатели си имат такъв ''чар".

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 10 Мар 2014 18:44
от Japanese_fever
Проблемът ти не е, че караш с грешно масло, а че сменяш минерално масло на 10К км. Според това обслужване очаквай колата да ти гори все повече и повече масло. Минерално масло се сменя на 5000 км и до тогава ще си долял само 1-2 литра и после като го смениш колата ще е с ново масло. Ти така или иначе за 10К км ти отиват 7-8 л масло. Защо не го сменяш - нямам идея?!? Също на 5К км сменай и филтъра. Това мога да ти кажа за обикновеното масло.

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 18 Мар 2014 13:16
от nov
mariodenev84 написа:аз сипвам минерално 15W40 на Королла 2001 бензин и е супер доливам още 4 литра на 10 000 км :)) за бензинова корола е супер двигатела не се чува как работи
Колега, те във фау ве и опел форума взети заедно не могат да се похвалят с такъв разход на масло и то кола 2001, аз ако го имах такава или бих я ремонтирал или бих я продал.4 литра на 10к. е страшно много и сън няма да ми дава, че карам Тойота а имам разход на масло , като на вартбург и то с 15в40, та аз моята 22 годишна талига я карам с 10в 40 и ми пипа 100-200 грама на 8к..
Като прочета подобни случки и ми иде да се откажа от фенството си към Тойота.
Че и половината колеги ти казват, че било нормално за 13 годишна кола .Ужас. И то с тая грес 15в40........................................... wacko.gif worthy.gif biggrin.gif

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 18 Мар 2014 15:54
от nowyaris
Никой не му казва че е нормално. Казваме му че е възможно. Това че е Тойота не пречи някой аматьор преди него да е "опекъл" мотора и като е видял какви ги е свършил да е шътнал колата. Пък може и колегата сам да я е опекъл.Няма значение.Просто му казваме,че колата може да се кара и с 5/30 ,и с 15/40 . Докато върви..... . Основния ремонт ще му обърне джобовете без да повиши продажната цена на автомобила. Възрастта на колата не е показател за състоянието и' . Даже и да налива 8 литра масло 15/40 сложи ги по 8 лв./литър пак му е по-евтино отколкото на мен 3 литра синтетичен Мотул 5/30. biggrin.gif

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 18 Апр 2014 15:15
от mariodenev84
Карам я вече близо 3 години и съм много доволен,гледам си маслото и изобщо не ме притеснява.
Няколко майстора я гледаха и ми казаха да не я пипам,мотора не се чува и пали веднага и оборотите са също ок.
Да я карам още 3 години общо 6 г. и ще я подаря :)).Ще дойде време на нова Корола. mellow.gif

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 09 Сеп 2014 21:00
от philipp
То ако от смяна до смяна се доливат 4 литра (което си е обема на масло в двигателя), има ли въобще смисъл да се сменя маслото? :)

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 09 Сеп 2014 23:14
от Japanese_fever
philipp написа:То ако от смяна до смяна се доливат 4 литра (което си е обема на масло в двигателя), има ли въобще смисъл да се сменя маслото? :)
Ти серизоно ли питаш?
А филтърът кога да го сменяме?

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 09 Сеп 2014 23:57
от philipp
Естествено, че не го говоря сериозно. А автомобил, който гори толкова масло, ако не може да бъде оправен, си е направо за хвърляне.

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 13 Сеп 2014 00:39
от turbinator
Здравейте,и аз да се включа в ,,мелачката,, на мнения. Имам Селика 1.8 wwt-i 2000г. -красива кола е,ама голям срам за Тойота. То гори масло като за световно. В Япония със сигурност са комперсирали собствениците на коли с този проблем,поне с сервизно обслужване,и със сигурност по Японски традиции са искали и отделните представителства на Тойота в други държави също да компенсират проблема на засегнатите клиенти. Да ....ама ние живеем в БГ. и едва ли Тойота сервиз ще направи отстъпка ако поискаш да си смениш буталата и сегментите.....Господи ,върни ни Жигулките и Ладичките и бензина от 98 стотинки,..и сме в рая.

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 13 Сеп 2014 01:07
от slowtraveler
Колега, тойота направи големи отстъпки при покриването на този проблем... Като БЕЗПЛАТНО заменяше повредените детайли доста години след изтичане на официалната гаранция....
Обаче в края на краищата говорим за 14 годишен автомобил...
Та викаш до момента е имало производствен проблем и за 14 години той не е бил отстранен?
Или сега се е проявил проблема - ами на 14 годишен автомобил и други проблеми могат да се появят...

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 13 Сеп 2014 06:25
от Vesko
turbinator написа:Господи ,върни ни Жигулките и Ладичките и бензина от 98 стотинки,..и сме в рая.
Жигулки и ладички вероятно могат да се намерят все още на пазара. Така, че нямя нужда и от господ за да се сдобиеш с такава кола biggrin.gif

Re: Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 13 Сеп 2014 07:25
от Japanese_fever
turbinator написа: Да ....ама ние живеем в БГ. и едва ли Тойота сервиз ще направи отстъпка ако поискаш да си смениш буталата и сегментите.....Господи ,върни ни Жигулките и Ладичките и бензина от 98 стотинки,..и сме в рая.
Колега, този ремонт е правен гаранционно от Тойота, ама псувай първия собственик, че не е отишъл да му ги подменят гаранционно, а не това, че живееш в България. Те гаранционните обслужвания и то на такива големи повреди си имат години кога да се прави ремонта и после по давност не може да ти го правят, когато на теб ти скимне. Мине ли финалната дата - сори оставаш си с калпавите сигменти и ще си ги сменяш за твоя сметка.