
Corolla E21 / Auris E21 - Поколение XII - /2019-2024/ - двигатели/задвижване и дизайн
-
- Мнения: 5668
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Но сте го сменили на 6,5 години. А не на 2 3 години, като при новата и най-новата система. Явно старата технология е в пъти по-добра. 

Последно промяна от Hursa на 24 Дек 2021 13:36, променено общо 1 път.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- BOz
- Мнения: 4539
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Или просто си с грешно впечатление.
Примерно в Щатите гаранцията на батерията от представител е 7 години.
Примерно в Щатите гаранцията на батерията от представител е 7 години.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 5668
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Но у нас не е. Та в щатите или са коригирали проблема - там моделите се различават. Или си ги сменят по гаранция един два пъти, на кой си търси гаранцията - и не отстраняват проблема тъй като им е невъзможно
Може би трябва да потърсят помощ от по-добри специалисти на конкурентите - след като, дори при вас не си е изкарал дори гаранцията. 
Някой включвал ли е "В" режима при хибрида с 1,8 - докато автомобила се движи само от батерията? Не при спуск, докато автомобила се движи бавно, в града, например.


Някой включвал ли е "В" режима при хибрида с 1,8 - докато автомобила се движи само от батерията? Не при спуск, докато автомобила се движи бавно, в града, например.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- BOz
- Мнения: 4539
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Който "проблем" е само в твоята глава, явно.

Какво е по-различно от на Ауриса ти?
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- slowtraveler
- Мнения: 6187
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 338 пъти
- Получена благодарност: 369 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Хм... Приятели с хибриди са оставали без ток... Ама защото не разбират начина на работа на системата...
Както знаете малкият (12В) акумулатор на хибридната система има няколко особености:
1. Доста по-малък като капацитет е, защото няма нужда от голям стартов ток.
2. Зарежда се само когато хибридната система работи (на ON е)...
Затова ако спреш на място и си оставиш включени радио или фарове, или някоя лампа - това акумулаторче ще бъде разредено много по-бързо отколкото големият акумулатор на обикновен автомобил (точно така 'умираха за ток' приятелите)...
Това акумулаторче съвсем не го притеснява 'градското шофиране на малки разстояния', както би го притеснило конвенционален автомобил... Причината? Ами акумулаторчето се ползва само за отключване на вратите, светване на интериорните лампи, и стартиране на хибридната система (навярно секунда малко по-висока консумация), след което хибридната система започва веднага да го зарежда със стандартен ток...
Притеснява го единствено 'престоя на място' с изключена хибридна система, ако човек човърка менюта, лампи, радио...
Както знаете малкият (12В) акумулатор на хибридната система има няколко особености:
1. Доста по-малък като капацитет е, защото няма нужда от голям стартов ток.
2. Зарежда се само когато хибридната система работи (на ON е)...
Затова ако спреш на място и си оставиш включени радио или фарове, или някоя лампа - това акумулаторче ще бъде разредено много по-бързо отколкото големият акумулатор на обикновен автомобил (точно така 'умираха за ток' приятелите)...
Това акумулаторче съвсем не го притеснява 'градското шофиране на малки разстояния', както би го притеснило конвенционален автомобил... Причината? Ами акумулаторчето се ползва само за отключване на вратите, светване на интериорните лампи, и стартиране на хибридната система (навярно секунда малко по-висока консумация), след което хибридната система започва веднага да го зарежда със стандартен ток...
Притеснява го единствено 'престоя на място' с изключена хибридна система, ако човек човърка менюта, лампи, радио...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Изглежда тока за стартиране на системата не е толкова малък, колкото си мислиш. Пробвах с напълно зареден джъмпстартер и не успя да стартира.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- peterhr
- Мнения: 637
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
- Обратна връзка:
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Няма ли защита, когато се седи на място и ако колата реши, че пада акумулатора под някакво критично ниво и да изключи сама определени консуматори ???
Безкрайно глупаво е колата да има толкова много електроника и процесори и да не е добавена една проста логика за проверка на напрежение. Поне съобщение за потециален проблем да вади
Безкрайно глупаво е колата да има толкова много електроника и процесори и да не е добавена една проста логика за проверка на напрежение. Поне съобщение за потециален проблем да вади

Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT
- mapamop
- Мнения: 5208
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 586 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Със "джъмпера" успявал ли си да "вдигнеш", друг "мъртвец"?
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Не съм пробвал.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- slowtraveler
- Мнения: 6187
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 338 пъти
- Получена благодарност: 369 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Или джъмпстартера е бил дефектен, или колата е имала проблем, или ти не си направил нещо както трябва...
Токът наистина е малък/умерен - трябва му да 'щракне' 2-3 релета и да пусне компютъра за под секунда (освен лампите ако са отворени врати и радиото и т.н.)...
Лаптопът ти с по-голяма батерия ли е? Ама издържа часове

peterhr, в повечето случаи това е 'неосъзнато решение' на шофьора - той е 'изгасил' хибридната система, но след това е включил/оставил консуматори на АСС - колата просто изпълнява изричното му желание...
Иначе логика за изключване на консуматори има, ама не трябва да е на АСС

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- peterhr
- Мнения: 637
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
- Обратна връзка:
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Дори и на ACC трябва да има поне предупреждение. На телефона може да има, но на колата която е в пъти по-скъпа и сложна техника - не. За мен е странно, но явно има други причини, за да го няма, които не ги знам.
Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT
- slowtraveler
- Мнения: 6187
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 338 пъти
- Получена благодарност: 369 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
За съжаление ми се струва, че голяма част от софтуеристите на авто-софтуера явно не са шофьори 
И 'дефектите' в софтуера се много - странно ми е защо, но е факт...
Не само 'недостатъци в логиката', които са отстраними с елементарни команди, но и недостатъчен контрол върху бъговете..
Тъкмо снощи чета, че викат около 40х. нови Джипа 2021г заради грешен ъпдейт на модула за фаровете, поради което можело единият или двата фара да не светнат като ти потрябват
Става въпрос за голям (7 местен) луксозен автомобил все пак..

И 'дефектите' в софтуера се много - странно ми е защо, но е факт...
Не само 'недостатъци в логиката', които са отстраними с елементарни команди, но и недостатъчен контрол върху бъговете..
Тъкмо снощи чета, че викат около 40х. нови Джипа 2021г заради грешен ъпдейт на модула за фаровете, поради което можело единият или двата фара да не светнат като ти потрябват

Става въпрос за голям (7 местен) луксозен автомобил все пак..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 111 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Няма предупреждение. Започва да гаси фаровете, ел. Стъклата да работят на тласъци и след това гаси системата. Ако си упорит акумулатора може да падне до 8.2 волта и 10 процента заряд.
Carina E 4AFE LB 1992
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Пряко си запознат с разбработката на софтуер за автомобили?slowtraveler написа: ↑25 Дек 2021 11:53 Не само 'недостатъци в логиката', които са отстраними с елементарни команди,
Ако не, звучи, както клиент отива и казва тук едни елементарни нещица да променим/добавим/махнем, като за него всичко се свежда до 1 бутон 1 поле.
- slowtraveler
- Мнения: 6187
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 338 пъти
- Получена благодарност: 369 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Пряко съм запознат с разработката на софтуер като цяло, включително и за приложни устройства - все пак това ми е образованието а и част от сегашната работа...
А като дългогодишен шофьор 'виждам' дефектите в логиката на автомобилите... Да, в доста от случаите в следващите версии се отстраняват такива 'дефекти в логиката', но самото допускане на такива 'фалове' за мен означава неподготвени кадри, подаващи заданието..
Например - за мен е абсолютно нелогично всички шофьори да се поставят под един знаменател...
В края на краищата шофьорът е този, който си знае плановете - защо например при хибридите не се даде възможност на шофьора да менажира батерията... 'Потребителски' - не надълбоко в детайлите... Но например - да имаш избор от няколко режима, различаващи се по степента на разряд преди старт на ДВГ, и степента на максимален заряд от ДВГ...
А като дългогодишен шофьор 'виждам' дефектите в логиката на автомобилите... Да, в доста от случаите в следващите версии се отстраняват такива 'дефекти в логиката', но самото допускане на такива 'фалове' за мен означава неподготвени кадри, подаващи заданието..
Например - за мен е абсолютно нелогично всички шофьори да се поставят под един знаменател...
В края на краищата шофьорът е този, който си знае плановете - защо например при хибридите не се даде възможност на шофьора да менажира батерията... 'Потребителски' - не надълбоко в детайлите... Но например - да имаш избор от няколко режима, различаващи се по степента на разряд преди старт на ДВГ, и степента на максимален заряд от ДВГ...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта