Corolla E21 / Auris E21 - Поколение XII - /2019-2024/ - двигатели/задвижване и дизайн
-
- Мнения: 5668
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
На двулитровия хибрид (хечбек) е отзад под кората - със сравнително удобен достъп, ако ще се зарежда, например. При комбито май е на доста по-неудобно място.
И за съжаление май при този хибрид акумулатора е значително по-скъп - поради това, че е пригоден за купето - практически да не отделя газове. "Пазете" акумулаторите - макар да не стартират двигателя, т. е. като цяло се експлоатират при значително по-благоприятни условия, а и енергоемкостта им съвсем да не е толкова малка - си "заминават" много бързо. Поне при стария аурис - но може би имаше някакъв недостатък в начина му на зареждане/отдаване, в способа му на експлоатация от системата, може би при новите хибриди е отстранено.
► Виж съдържание
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- BOz
- Мнения: 4539
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Колко бързо си заминават?
И все пак това си е вид консуматив. Като чистачките. Минат-заминат 2-3-5 години и ги сменяш. Някой сменят чистачки и на под година. Късмет и начин на употреба...
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 5668
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Ами имайки предвид, че не стартира двигателя (т. е. не дава "ударно" такава мощност по няколко пъти на ден и съответно, и като дори значително изтощен и "тръгнал" може да отдаде мощността необходима за запуска на системата, а също така не участва така активно при експлоатацията - подобно, като при по "стандартен" автомобил) - би трябвало "живота" на такъв акумулатора да е поне над 2 3 години
. Не са много хората. които ще се радват да дават за акумулатор по около 300 лв през 2 години.

Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Моя оригинален прехвален мутлу 42Ah на хибрида изкара 3 години и 2 месеца и една вечер след като бях шофирал колата, влязх в магазин и се забавих 30 минути, след което отказа да запали. Чуваше се щракане от към батерията, таблото и часовника едва мъждукаха. На предишната кола имах синя варта изкара малко над 5 години. Взех такъв и за хибрида, беше 100лв.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- BOz
- Мнения: 4539
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Ами, че редовно си карат над 2-3 години. Като чета мненията на потребителите, масово закупените от Тойота (оригинални) си изкарват по над 5-6 години спокойно.
Проблема при хибрида е малко обратен на другите автомобили. Често се карат с изтощени/слаби акумулатори, които са способни да отдадат необходимата енергия, за да запали системата, но постоянно ги караш в недозаредено състояние, което им скъсява доста живота. И ако използването на автомобила е по-рядко, това недозареждане не го усещаш като при нормален автомобил, където стартера би въртял доста трудно (примерно) и би взел мерки да заредиш акумулатора. А продължаваш да го караш дълго време в такъв режим и накрая просто си умира. Затова, ако не карате хибридите си всеки ден, а по-рядко, правете им по едно просто замерване на напрежението и ако падне под да кажем 12.2-3 волта, зареждайте ги на макс и така до следващите 5-6 месеца. Ако това се спазва и ако акумулатора е читав, сигурно ще изкара и 10 години. Но оставите ли го постоянно в 11-те волта без товар, просто го бутате умишлено към изкопания му гроб.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 23 Ное 2020 19:21
- Местоположение: Кюстендил
- Автомобил: Corolla ts
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Един въпрос ако сваля акумулатора на хибрида за да го заредя, после ще има ли някакви обучения.
Corolla ts 1.8 hybrid 2020
- BOz
- Мнения: 4539
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Сигурно на стъклата, часовник и разни такива неща. Ако имаш гараж направо си го зареждай на колата и не го мисли.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Само часовник ще сверяваш.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 23 Ное 2020 19:21
- Местоположение: Кюстендил
- Автомобил: Corolla ts
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Това ми беше мисълта директно докато си е вързан. Значи няма проблем, не бях сигурен за това.
Corolla ts 1.8 hybrid 2020
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 04 Окт 2021 12:15
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Меган 2,Корола 1.8 хибрид
- Получена благодарност: 2 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Аз не бих препоръчал заряд направо на колата.Ако де скапе нещо зарядното и вдигне напрежение може да изгори доста електроника по колата.Да не говорим за някой приискряване.
- slowtraveler
- Мнения: 6187
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 338 пъти
- Получена благодарност: 369 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Ако зарядното е съвременно - трудно ще се скапе каквото и да е...
Многократно съм зареждал акумулатора в колата и то докато е на паркинга пред блока - един кабел от терасата, зарядното - под капака до терминалите и всичко е ОК (зарядното е хубаво, херметично, и не грее)...
Спестява мъките по сваляне, мъкнене и т.н...
Многократно съм зареждал акумулатора в колата и то докато е на паркинга пред блока - един кабел от терасата, зарядното - под капака до терминалите и всичко е ОК (зарядното е хубаво, херметично, и не грее)...
Спестява мъките по сваляне, мъкнене и т.н...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 5668
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Но проблема е - че се скапва дори при ежедневно ползване. Т. е. (според мен) системата не го поддържа добре. Поне при експлоатация на "къси разстояния" - около 3 км отиване и толкова на връщане от работа (пътуване - като в "задръстване"). И може би не е отстранено. Та затова - обръщайте му внимание. При хибрида с 1.8 двигателя - може би е относително по-евтин - тъй като е извън купето.
Пише (в инструкцията) при зареждане (в автомобила) да се "изключи" масата.
Пише (в инструкцията) при зареждане (в автомобила) да се "изключи" масата.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- BOz
- Мнения: 4539
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Ами моя на Приуса умря на 6.5 години. За мен е нормално.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 5668
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
При по-новите системи май е много по-зле. Ако не е отстранено дори при следващото поколение системи - вероятно не обръщат внимание на проблема.
Каква е ползата от смъкването на разхода с "процент", ако се налага да се сменят скъпи "консумативи" многократно по често - каква е ползата за собственика.
Каква е ползата от смъкването на разхода с "процент", ако се налага да се сменят скъпи "консумативи" многократно по често - каква е ползата за собственика.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- BOz
- Мнения: 4539
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Не съм съгласен. При моя Приус ако ще навън да е 40 градуса, а батерията да е стояла цял ден в купето на 60+ градуса, системата не и дреме и ще я зарежда на макс отново. Което й разказва играта допълнително.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 5 госта