Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 10 Дек 2021 21:57
► Виж съдържание
TOYOTA FORUM BULGARIA
https://www.toyotabg.eu/
Абсолютно си прав! Аман от сиви металици, сиви мишки по пътя някой път не ги виждам, когато е мрачно времето като излизат от някоя пряка, така се сливат с пейзажа, става въпрос за всички марки и модели. Според мен Корола в момента има 2-3 свестни цвята- черна с хубави джанти и хром пакет изглежда добре, тази лилавата е интересен цвят , но не кой знае колко и май има кафяв металик,на мен ми харесва, но масово е скучен цвят и не се харесва. Преди да излезе Аурис, Корола задължително се продаваше в ярко червен цвят неметалик, който е супер спортен цвят и свеж. След това я превърнаха в Голф
Може да те изненада, но Корола е бестелър и в България. Най-продавана е в класа си, дори е сред най-продаваните коли изобщо след Дачия. Примерно Корола е по-продавана от Октавия, което мен ме изумява, при положение,че Октавията предлага повече кола с по-хубав дизайн/ мое мнение/, проблемът там е,че нямат свестни хибриди на свестна цена, а само плъг ин хибриди, които се обезсмислят заради високата цена.Докато Корола предлага хибрид,верно опростено изглеждаща кола като говорим за базовите оборудвания и средните такива, джантите в executive са нелепи за 2021г., бих казал,че 90-те години можеха да направят впечатление, но като че ли дори не са съобразени с дизайна на колата, просто са взели едни джанти,а какъв им дизайна без значение.
Бих възразил. Турбинираните двигатели всъщност усложняват конструкцията и разходите за поддръжка заради неефективността на основния агрегат - в случая дизелови двигател. Защото дизел без турбина означава една доста тромава кола, защото самият двигател като конструкция предполага това - самият дизелов двигател трябва да издържа на много по-големи натоварвяния и налягания от бензинов, това налага усилена конструкция, което повишава теглото му и намалява ефективния му оборотен диапазон, отделно усилените части конструктивно се движат по-бавно и както казах в по-тесен оборотен дапазон, което пряко намалява динамиката. Това всъщност налага доълнителното усложняване на неефективния динамично агрегат с турбо-компресор. Същото става и с пречистващите системи. Всичко се прави , за да се придаде динамика на един бавен агрегат и да се пречиства един мръсен агрегат. Съответно не е чудно защо всички автопроизводители се отказват от дизеловите си предожения. Много по-логично е да използваш по-чист агрегат, без да го усложняваш с допълнителни системи за пречистване, които са скъпи за поддръжка, както с турбо,което също изисква понякога допълнителни разходи, взависимост от експлоатацията, разбира се.
Много точно формулирано. Без да се заяждам с колегата Hursa и не е мястото в тази тема, но все пак не мога да си замълча и аз- изписа много неверни неща в последно време. И тук не говорим за субективно мнение дали човек харесва или не определена марка, което си е негово право, визирам откровено фактологични неточности. Някак цялото изглеждаше като напълна неудовлетвореност от концерна (пак - негово лично право) и тип антиреклама (свобода на словото е, има право и това да прави). И, в крайна сметка си купува, както някой по-горе го беше формулирал, прекалено скъпата, неефективна, тромава, с какви ли не недопустими дефекти, морално остаряла и т.н. (каквото се изписа по темата - не пледирам за точност!) Тойота Корола хибрид. Питам се аз....защо и отговорът би ми бил много интересен!
Ами и аз затова се мотах няколко дена със снимките.В програма за обработване на снимки им смалих размера.Volkata написа: ↑12 Дек 2021 14:41 Червеното което е за хеч бека вече от 2 г е заместило това бордо за което говорите и за седан е същотот, аз съм пристрастен, но защото моя седан е това червено 3U5 се казва, но аз исках точно червено ярко не металик съответно взех каквото се предлага и цвета според мен е много добър като измия колата е като току що боядисана и е подобно на червеното на мазда което може би е по добро но определено е далеч от бордото за което говорите
И как качвате снимки аз директно от снимка направена с телефон винаги ми пише че е прекалено голяма
Абе не знам ама и мен ме уплашиха тези турбинирани двигатели.Звучат ми като интубирани-което знаем до какво води.То затова се отказах от Рено и Шкода.
Не са никак лоши да ти кажа, дори са много приятни за каране, но да вземеш колата нова, да я търкаляш няколко години и да я продадеш и друг да и бере гайлето, като и изтече гаранцията А, ако е и с директно впръскване + турбина е още по-голям кеф. Не дава да я пипнеш. Залепя те на седалката, но всичко си има цена, а тя е кратък живот на двигателя.travelboy1965 написа: ↑12 Дек 2021 18:03Абе не знам ама и мен ме уплашиха тези турбинирани двигатели.Звучат ми като интубирани-което знаем до какво води.То затова се отказах от Рено и Шкода.