Страница 183 от 320

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 10 Дек 2021 21:57
от Hursa
► Виж съдържание

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 10 Дек 2021 23:18
от GringoBG
Аз гледам първо двигателя и скоростната кутия в един автомобил. Това те вози, не 10 инчовия таблет набит насред таблото или шарения салон със светодиоди. Ако замине едно от предните две неща, всичко друго е брак. В хибридната Корола има eCVT, нямаш демпфер и съединител ( във версията за 2.0 май има обаче за първата предавка), спестяваш едни 3000 лева минимум само тук на всеки средно 70 000 км, да кажем смесен пробег. Двигателят, в лицето на 1.8 е разтоварен дефорсак а не някой сложен турбо бензин с малък обем. Спирачките и те издържат повече заради регенерацията, е, ако не спираш рязко.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 11 Дек 2021 12:37
от Hursa
► Виж съдържание

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 11 Дек 2021 16:20
от GringoBG
Говорим значи само за хибридните Тойоти. Не хибридните си имат всичките допълнителни части, които могат да се повредят, имат и някоя конска сила повече. И съм се изказал неподготвен, по спомен. CVT, а не eCVT е с 'пускова' предавка, не знам дали е със съединител обаче, ако е ето още един консуматив. При eCVT няма такова животно. Значи и при 1.8 и 2.0 HSD работата е стабилна.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Дек 2021 13:43
от LEXUS
astranom написа: 10 Дек 2021 11:23 Много пъти съм се чудил защо за Тойота Корола са предвидени само тъпи убити цветове. Няма някое страстно червено, или ярко тревисто зелено, оранжево...
Абсолютно си прав! Аман от сиви металици, сиви мишки по пътя някой път не ги виждам, когато е мрачно времето като излизат от някоя пряка, така се сливат с пейзажа, става въпрос за всички марки и модели. Според мен Корола в момента има 2-3 свестни цвята- черна с хубави джанти и хром пакет изглежда добре, тази лилавата е интересен цвят , но не кой знае колко и май има кафяв металик,на мен ми харесва, но масово е скучен цвят и не се харесва. Преди да излезе Аурис, Корола задължително се продаваше в ярко червен цвят неметалик, който е супер спортен цвят и свеж. След това я превърнаха в Голф :D
astranom написа: 10 Дек 2021 11:23 Ама ако има малко повече фаца, би била меко мазано страхотна кола в градския пейзаж, съответно бестселър в България, каквато в момента не е! Та чак я сравняват с Шкода, моля ви се! шегичка...
Може да те изненада, но Корола е бестелър и в България. Най-продавана е в класа си, дори е сред най-продаваните коли изобщо след Дачия. Примерно Корола е по-продавана от Октавия, което мен ме изумява, при положение,че Октавията предлага повече кола с по-хубав дизайн/ мое мнение/, проблемът там е,че нямат свестни хибриди на свестна цена, а само плъг ин хибриди, които се обезсмислят заради високата цена.Докато Корола предлага хибрид,верно опростено изглеждаща кола като говорим за базовите оборудвания и средните такива, джантите в executive са нелепи за 2021г., бих казал,че 90-те години можеха да направят впечатление, но като че ли дори не са съобразени с дизайна на колата, просто са взели едни джанти,а какъв им дизайна без значение.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Дек 2021 13:56
от LEXUS
Hursa написа: 11 Дек 2021 12:37 Все пак - "турбинираните" двигатели си имат ред предимства, не напразно практически всеки съвременен дизел е с турбокомпресор
Бих възразил. Турбинираните двигатели всъщност усложняват конструкцията и разходите за поддръжка заради неефективността на основния агрегат - в случая дизелови двигател. Защото дизел без турбина означава една доста тромава кола, защото самият двигател като конструкция предполага това - самият дизелов двигател трябва да издържа на много по-големи натоварвяния и налягания от бензинов, това налага усилена конструкция, което повишава теглото му и намалява ефективния му оборотен диапазон, отделно усилените части конструктивно се движат по-бавно и както казах в по-тесен оборотен дапазон, което пряко намалява динамиката. Това всъщност налага доълнителното усложняване на неефективния динамично агрегат с турбо-компресор. Същото става и с пречистващите системи. Всичко се прави , за да се придаде динамика на един бавен агрегат и да се пречиства един мръсен агрегат. Съответно не е чудно защо всички автопроизводители се отказват от дизеловите си предожения. Много по-логично е да използваш по-чист агрегат, без да го усложняваш с допълнителни системи за пречистване, които са скъпи за поддръжка, както с турбо,което също изисква понякога допълнителни разходи, взависимост от експлоатацията, разбира се.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Дек 2021 14:01
от iovkito
Повечето турбини издържат 500 000км/10 000 моточаса, при правилна поддръжка. Под поддръжка да се разбира, смяна на масло от време на време и изчакване за охлаждане на турбото преди изгасяне на двигателя.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Дек 2021 14:05
от LEXUS
Hursa написа: 10 Дек 2021 21:57
► Виж съдържание
ppp.gif Интересното е,че ти изтъкваше главно негативите/според теб/ на Тойота относно високи цени, недотам качествен интериор, шум, възразяваше относно ефективността на хибридните двигатели, а в същото време възхваляваше дизелите, тяхната екологичност, по-добра динамика според теб, по-ниски цени при Сеат,Шкода, убеждаваше,че "те са модерни дизели", колкото и абсурдно да звучи това понятие.

ПО мое мнение ти отричаше до голяма степен автомобилите Тойота, пазарната им политика и технологичните им предимства, като ги съпоставяше с дизели на конкурентни марки. Това като логика говори нещо различно от това,което пишеш. И накрая си купи Тойота, което или превръща думите и аргументите ти в неподходящо лазене по нервите на много от останалите участници в дискусиите, или ги обезсилва като обосновка, като и двата варианта са свързани.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Дек 2021 14:09
от LEXUS
Krachunov написа: 10 Дек 2021 16:43
astranom написа: 10 Дек 2021 11:23 Няма някое страстно червено,
Имат червено което се доближава до това на мазда
Този червен металик е доста пенсионерски, нещо като бордо,а и дори нови изглеждат като 10 годишни коли.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Дек 2021 14:41
от Volkata
Червеното което е за хеч бека вече от 2 г е заместило това бордо за което говорите и за седан е същотот, аз съм пристрастен, но защото моя седан е това червено 3U5 се казва, но аз исках точно червено ярко не металик съответно взех каквото се предлага и цвета според мен е много добър като измия колата е като току що боядисана и е подобно на червеното на мазда което може би е по добро но определено е далеч от бордото за което говорите
И как качвате снимки аз директно от снимка направена с телефон винаги ми пише че е прекалено голяма

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Дек 2021 14:46
от dracunculus
LEXUS написа: 12 Дек 2021 14:05
Много точно формулирано. Без да се заяждам с колегата Hursa и не е мястото в тази тема, но все пак не мога да си замълча и аз- изписа много неверни неща в последно време. И тук не говорим за субективно мнение дали човек харесва или не определена марка, което си е негово право, визирам откровено фактологични неточности. Някак цялото изглеждаше като напълна неудовлетвореност от концерна (пак - негово лично право) и тип антиреклама (свобода на словото е, има право и това да прави). И, в крайна сметка си купува, както някой по-горе го беше формулирал, прекалено скъпата, неефективна, тромава, с какви ли не недопустими дефекти, морално остаряла и т.н. (каквото се изписа по темата - не пледирам за точност!) Тойота Корола хибрид. Питам се аз....защо и отговорът би ми бил много интересен! offtopic.gif

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Дек 2021 17:19
от slowtraveler
Офтопик
► Виж съдържание

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Дек 2021 17:59
от travelboy1965
Volkata написа: 12 Дек 2021 14:41 Червеното което е за хеч бека вече от 2 г е заместило това бордо за което говорите и за седан е същотот, аз съм пристрастен, но защото моя седан е това червено 3U5 се казва, но аз исках точно червено ярко не металик съответно взех каквото се предлага и цвета според мен е много добър като измия колата е като току що боядисана и е подобно на червеното на мазда което може би е по добро но определено е далеч от бордото за което говорите
И как качвате снимки аз директно от снимка направена с телефон винаги ми пише че е прекалено голяма
Ами и аз затова се мотах няколко дена със снимките.В програма за обработване на снимки им смалих размера.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Дек 2021 18:03
от travelboy1965
slowtraveler написа: 12 Дек 2021 17:19
Офтопик
► Виж съдържание
Абе не знам ама и мен ме уплашиха тези турбинирани двигатели.Звучат ми като интубирани-което знаем до какво води.То затова се отказах от Рено и Шкода.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Дек 2021 18:21
от Not_active_user_1
travelboy1965 написа: 12 Дек 2021 18:03
slowtraveler написа: 12 Дек 2021 17:19
Офтопик
► Виж съдържание
Абе не знам ама и мен ме уплашиха тези турбинирани двигатели.Звучат ми като интубирани-което знаем до какво води.То затова се отказах от Рено и Шкода.
Не са никак лоши да ти кажа, дори са много приятни за каране, но да вземеш колата нова, да я търкаляш няколко години и да я продадеш и друг да и бере гайлето, като и изтече гаранцията А, ако е и с директно впръскване + турбина е още по-голям кеф. Не дава да я пипнеш. Залепя те на седалката, но всичко си има цена, а тя е кратък живот на двигателя.