ico1 написа: ↑15 Фев 2025 17:02
Колега Krachиnov преди 20 години същото се говореше и за хибридите а сега всички ги произвеждат.
Всички го произвеждат не за друго, ами защото за еко норми им трябва в портфейла. По същата логика мазда имат ярис, само че с емблемката на мазда. Преди 20 години електричка беше нещо фантастично, сега всички почват да предлагат електрички в портфейла си, за да се вписват в еко норми и тн.
Hursa написа: ↑15 Фев 2025 17:24
Тойота имат мощна конкуренция вече и трябва да се поогледа.
Тойота няма конкуренция, всички други хибриди са просто временно решение както написах за въглеродните им емисии. Сега всички почнаха да предлагат и електрички, само тойота си седи с хибридите и предлага едно недоразумение дето не може и да го напишеш праивлно.... какво караш... b5423dZdd.....

то не му падаха гумите, ограничено три пъти на ден за фаст чардж.... отиваш в тойота, качваш се и дилъра ти казва, ако гледаш електрички ходи за тесла.
Та ако е хибрид е само тойота, другото е просто един агрегат в повече.
TATI написа: ↑15 Фев 2025 21:02
После си продавате дараците с марка Тойота и си купувате от така мечтаните марки - просто е.
Изключително си прав. Това и направих. А и както колегата пусна тази хубава табличка с пазарния дял се видя че да тойота е ТОП безспорен факт. Ама изтъквате световното величие на тойота... в Европа...ама в Европа пазарния дял е малко над този на шкода (по данните които се пуснаха). Само в Япония има повече продажби отколкото в Европа.
Та величието си е величие, но малко с чужда пита курбан прави. В България ти предлагат един двигател и толкова, НУЛА опция за къстЪмизиране.... и за сметка на това "страхотни" цени.
TATI написа: ↑15 Фев 2025 21:02
Да, ясно е че тук можете да пишете всякакви глупости (поне за сега), защото ако пишете по другите форуми, няма да ви се отдаде, но чак толкова глупости на едно място скоро не бях чел.
Кое са глупости?! Че тойота ценово/екстри издиша отвсякъде?!
Директна съпоставка ти се прави за пари какво взимаш при едно и при друго. Кое са глупости. Или като сложиш розовите японски очила, всичко което не следва правата вяра са глупости?
Или са глупости това че коментираната корола е шумна, 1во заради липсата на обезшумяване и второ заради оборотите които тойота са дали като факти...
да не споменавам че масово дават като пример дизел гейт, но се пропуска момента че тойота са фалшифицирали краш тестове отваряйки възгляавници с таймер вместо да разчитат на датчици... тоилкова за прословутата безопасност.
Освен това никой не заклеймява колата, просто се казва че на дълъг път не е силната и страна или караш хибрид и се засегна че някой оскверни хибридното име?
dracunculus написа: ↑15 Фев 2025 22:26
Светът купува дадената стока та се къса (в случая на Тойота),
Бее тойота, ма айде да не мешаме щатите.
1ва в света супер, ма пазарен дял в европа малко над шкода
1ви в света ма тук коментираме хибрида - тотал за 2023 - 3,6 милиона. от тях 900 хиляди са само в япония, европа и северна америка си делят по 700к а азия 920к
Това са ТОТАЛ, плъгъни пълни милд и даже имат 100к BEV което май е електричка ? или бъркам аз?
Та айде като си говорим да си говорим
max-2 написа: ↑15 Фев 2025 23:04
С ръка на сърцето мога да ви кажа, че камри 19 вози по-добре от е класа 16 с въздушно.
Както колегата горе, сравнил един дизел с някаква тойота и от там насетне всичко под ножа. Супер е че ви вози.
Много се засягате значи.
Кажеш му че харчи над 5 и следва рев сополи и сръдни....
Тойота си е супер, но си има кусури както всички. Трябва да са те клатили лудите да мислиш друго.. или поне да си на заплата в тойота.
Никой не заклеймява тойотите. Това което се казва е че тойота в България имат идиотна политика. И 2024 година го доказа, шкода измести тойота по най продавана. Ми да, не е нужно да си ядрен физик за да вържеш две и две.
Другото което се казва и тук специално за хибрида е че за магистрала НЕ СТАААА.... става ма е гадно. Разхода го добутва на дизел а шума е ПОВЕЧЕ, колкото и да се увещавате че не било ЧАК ТОЛКОВА и НА МЕН НЕ МИ ПРЕЧИ. Да не е чак толкова и не ми пречи щото си го купил и квото такова, ма реалноста си е реална и шума и той.
TATI, може да се сърди но не променя фактите.
За парите на една корола получаваш зле обезшумена, с по - малко екстри спъната кола. А за същите ще вземеш нещо далеч по смислено и комфортно. Па това че нам си кой сравнявал дизел с хибрид на газ нам си коя година, изобщо не е фактор.
Преди королата карах 8 годишен дизел до около 15-16 тата му година. След това се качих на новата корола. Тишина - кеф. Струваше ми се космос.
След това се качих на нов дизел на шкода и викам ще преживея шума... какъв ти шум. То е по - тих от королата....
Както познат се изрази. 10 годишна шкода е по - добре от 5 годишна корола... това по повод че шкода видиш ли нямали никакви иновации 10 години и ако ме бил качил на 10 годишна шкода и на моята сга, нямало да намеря разлика

жалкарска работа сле като 10 годишното е по - добре от 5 годишно
