Страница 19 от 38

Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване

Публикувано на: 06 Май 2020 12:59
от Hursa
В евростандартите за леките автомобили указваха, че нормират твърдите частици за "бензиновите" двигатели с директно впръскване.
Поне така разбирам това:
Applies only to vehicles with direct injection engines.
Но това е по "грамаж на километър". А хибридния ярис ги превишава по показател "PN" (по "брой" частици на км)?

Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване

Публикувано на: 06 Май 2020 15:22
от centil
Hursa, нищо не ти се разбира от постовете. Комуникацията с теб е изключително трудна.
Използваш индикативна форма на изказване, но не посочваш източник.
В евростандартите за леките автомобили указваха, че нормират твърдите частици за "бензиновите" двигатели с директно впръскване.
Не зная къде го четеш това и кой какво е указвал, но добавката с директно впръскване е литературно съчинение. European emission standards for passenger cars (Category M) са разделени в две направления - Diesel и Petrol (Gasoline). Няма разделение на бензиновите двигатели на такива с предкамерно, директно или смесено впръскване на горивото.

В линка, който посочих може да се намери следната информация:
For the renewal of the Toyota Yaris, a new in-line 3-cylinder 1.5 L gasoline naturally aspirated engine has been developed as part of Toyota’s TNGA engine family. The engine has 2 variations, a GDI version for conventional vehicles (M15A-FKS, 92 kw/153 Nm) and a port injected version (M15A-FXE, 68 kW/120 Nm) for hybrid electric vehicles. The engine for conventional vehicles achieves a peak thermal efficiency of 40% while that for hybrid vehicles achieves 41%. Compared to the current Yaris, a prototype vehicle equipped with the new engine coupled to a CVT transmission achieves 5% better acceleration performance for 0-100 kph and a 6.3% fuel consumption improvement over the WLTP while with a new generation hybrid powertrain, acceleration improves 15% and fuel consumption 20%. A GPF is used in the port injected engine for hybrid applications to meet Euro 6d emission standards.
Още веднъж - кое точно не е ясно?

Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване

Публикувано на: 06 Май 2020 18:55
от Hursa
Ето тук - разграничават "бензиновите" двигатели. smile.gif
** Applies only to vehicles with direct injection engines
До колкото разбирам, таблиците и бележките под тях са взети от документ - предполагам от https://ec.europa.eu/.

Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване

Публикувано на: 06 Май 2020 21:16
от centil
Дали е разграничаване или допълнително изискване за GDI при типово одобрение на моторни превозни средства, според мен, не е толкова важно.

Да се върнем на двигателите на Toyota и към кои от тях се монтира GPF. Защо Toyota е решила към даден двигател да добави GPF, си е решение на съответните отдели в компанията. A най-добре тези мнения да се отделя в отделна тема, защото тук би трябвало да се коментира само Toyota Camry hybrid.

Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване

Публикувано на: 06 Май 2020 22:21
от Hursa
Да. Още повече, че за двигателя на камри (поне за сега, надявам се и в бъдеще) - давате, че не се предвижда такъв филтър.
centil написа: 05 Май 2020 20:01 A25A-FXS - използва се при хибридите, степен на сгъстяване 14.1, 177hp/5700rpm, 220Nm/3600-5200rpm, cylinder bore 87.5 × piston stroke 103.4[mm].
Такъв ли е ДВГ и при рав4? Като че ли изглежда по-добре от другите два (за хибридите), които сте дали.

Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване

Публикувано на: 07 Май 2020 10:23
от popfan
Бърза справка в wikipedia показв какви са двигателите за RAV4 - 2.5 L A25A-FXS I4 (hybrid) и Камри - 2.5 L A25A-FXS I4 (hybrid). Дали има GPF някой по-компетентен колега да каже, но не разбирам какви са притесненията с този филтър.

Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване

Публикувано на: 07 Май 2020 10:59
от Hursa
Допълнителен, присаден към изпускателната система елемент ("капризен" елемент), който не само пречи на двигателя и повишава разхода. Но и създава проблеми, не малки проблеми. Съответно е и много скъп, нуждае се от датчици и допълнителни връзки към бордовата електроника, която да следи и поддържа работата му. И до голяма степен - безсмислен.

Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване

Публикувано на: 07 Май 2020 12:17
от slowtraveler
И вероятно - податлив към кражба.... Уффф, май скоро ще минаваме директно на ток bash.gif

Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване

Публикувано на: 07 Май 2020 12:40
от Hursa
Това е целта с тези норми, според мен, да освободят пазар за електричките. Силно "подтиснаха" дизеловите двигатели и ги направиха слабоконкурентни. Дори така, се наложи да въвеждат и допълнителни рестрикции за да съсипят пазара на такива. Сега е ред на бензиновите двигатели. Но в бъдеще ще "дойде ред" и на електричките.
(Май трябваше да "обсъждаме" камрито smile.gif, извинявам се.)

Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване

Публикувано на: 07 Май 2020 13:35
от urb
На Кията съм с DPF, но при бензина няма сажди и не се задръства+карам на високи обороти. Не мисля че е проблем. Никои не се е оплаквал от DPF на бензин. Виж при дизела има проблеми. То сега продажбите на нови автомобили са се сринали. Не се знае и как ще се излезе от кризата. А ако има пари след 4-5 години вече електричките ще са на цената на бензиновите сега и дилема няма да има. Само да сме живи и здрави и да има пари.

Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване

Публикувано на: 07 Май 2020 13:45
от biro
Кията ти е дизел, но я караш на бензин ли? DPF = Diesel Particles Filter

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Публикувано на: 07 Май 2020 15:07
от urb
Бензин е . Просто си е с Particle Filter. GPF Gasoline Particle Filter. Мисля че обаче тук е по-известно DPF и всички ме разбраха. Исках да кажа че при бензините няма особенни драми от филтрите за твърди частици.

https://www.aecc.eu/key-topics/gasoline ... te-filter/

Може да се образоваш малко тук.

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Публикувано на: 07 Май 2020 17:44
от BOz
urb написа: 07 Май 2020 15:07 Исках да кажа че при бензините няма особенни драми от филтрите за твърди частици.
Драмите са абсолютно същите. Имам много близък, който директно работи в развойната дейност на най-големия доставчик и от първо лице взимам информация за проблемите, с които трябва да се борят, които на брой са повече от дизеловите такива.

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Публикувано на: 08 Май 2020 06:18
от urb
Аз проблеми нямам. Нито драми. Давам честа газ, повечето извънградско. А и има и солидна гаранция. Една жена каза на един познат в някаква си марка за драми които ги няма...

Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия

Публикувано на: 08 Май 2020 12:28
от BOz
urb написа: 08 Май 2020 06:18 Аз проблеми нямам. Нито драми.
Същото и с дизела. Който кара понякога извънградско, рядко се появяват проблеми.
А и гаранцията колко да е солидна, като може да си вземеш вече Фиат с 9 години или 300к гаранция. Ама като ти светне на дисплея карай, че филтъра се задръсти, дреме ми за гаранцията. tooth.gif