D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 11 Юли 2017 15:17
Аз пък ако ви кажа в какви филми се вкарах около тези запушени DPF филтри... Направо не е за говорене!
Естествено, става дума за дизелов автомобил втора ръка на около 210 000 км. От време на време колата влизаше в режим на регенерация, което за мен си беше нещо съвсем нормално. Гадното беше, когато ставаше в града, защото пушеше като обезумяла и хората се заглеждаха
Так или иначе след известно време си излизаше от режима и всичко си беше ок.
Една вечер, както си карах колата съвсем нормално по магистралата и ми светна прословутият датчик, обуславящ проблем с DPF-а. Този път обаче изобщо не изчезна, а колата загуби мощност. Леко полеко се прибрах. А, важно беше да кажа, че беше Петък вечер, а Неделя тръгвахме за морето. Съответно в Събота рано сутринта се разрових в нета да намеря фирма, която да ми реши проблема. Тъй като, както са написали в една статия на https://firmsinfo.com посветена на проблема с дпф-ите - "много трябва да се внимава коя фирма ще извърши тази услуга", аз доста четох коментарите на доволните и не чак толкова доволните клиенти. Намерих фирмата, която да ми оправи нещата, но ми казаха, че в рамките на деня нямат свободен ча за мен. Тогава реших да намеря фирма, която просто да ме обслужи в рамките на деня. Е, няма да казвам коя, за да не направя антиреклама....Може проблемът да е само и единтвено в моя автомобил, както ме уверяват.
Увериха ме, че почистване няма да свърши работа за кола над 200 000км, а само рязане щяло да оправи нещата. Резнаха го, нещо ръчнаха по софтуера и по живо - по здраво заминах на море. На връщане от морето тази кола като взе да пуши...направо си влезе в режим на регенерация без филтър. Четох, че това не е добре, тъй като температурата, която се вдигала била висока и можело да стане чудо. Свързах се с фирмата - изпълнител, които ми казаха да карам. Щяло да спре. Минах през един сервиз в Бургас набързо да видят какво става. Те казаха, че няма да пипат, защото не са наясно какъв софтуер са ми слагали и си тръгнах. Пушенето след време спря, но светна лампичка за ДПФ. След това колата съм им я водил да й ровят софтуера няколко пъти. Така или иначе днес все още нещо не е като хората. Влиза в режим за няколко секунди, съответно колата изпушва и спира. Абе нещо не е съвсем наред, но никой не се наема да се захване да я оправи като хората.
Едно да ви кажа - внимавайте кой ви премахва DPF-а, за да не се видите в чудо. Ако имате възможност - чистете го докато може.
Естествено, става дума за дизелов автомобил втора ръка на около 210 000 км. От време на време колата влизаше в режим на регенерация, което за мен си беше нещо съвсем нормално. Гадното беше, когато ставаше в града, защото пушеше като обезумяла и хората се заглеждаха

Една вечер, както си карах колата съвсем нормално по магистралата и ми светна прословутият датчик, обуславящ проблем с DPF-а. Този път обаче изобщо не изчезна, а колата загуби мощност. Леко полеко се прибрах. А, важно беше да кажа, че беше Петък вечер, а Неделя тръгвахме за морето. Съответно в Събота рано сутринта се разрових в нета да намеря фирма, която да ми реши проблема. Тъй като, както са написали в една статия на https://firmsinfo.com посветена на проблема с дпф-ите - "много трябва да се внимава коя фирма ще извърши тази услуга", аз доста четох коментарите на доволните и не чак толкова доволните клиенти. Намерих фирмата, която да ми оправи нещата, но ми казаха, че в рамките на деня нямат свободен ча за мен. Тогава реших да намеря фирма, която просто да ме обслужи в рамките на деня. Е, няма да казвам коя, за да не направя антиреклама....Може проблемът да е само и единтвено в моя автомобил, както ме уверяват.
Увериха ме, че почистване няма да свърши работа за кола над 200 000км, а само рязане щяло да оправи нещата. Резнаха го, нещо ръчнаха по софтуера и по живо - по здраво заминах на море. На връщане от морето тази кола като взе да пуши...направо си влезе в режим на регенерация без филтър. Четох, че това не е добре, тъй като температурата, която се вдигала била висока и можело да стане чудо. Свързах се с фирмата - изпълнител, които ми казаха да карам. Щяло да спре. Минах през един сервиз в Бургас набързо да видят какво става. Те казаха, че няма да пипат, защото не са наясно какъв софтуер са ми слагали и си тръгнах. Пушенето след време спря, но светна лампичка за ДПФ. След това колата съм им я водил да й ровят софтуера няколко пъти. Така или иначе днес все още нещо не е като хората. Влиза в режим за няколко секунди, съответно колата изпушва и спира. Абе нещо не е съвсем наред, но никой не се наема да се захване да я оправи като хората.
Едно да ви кажа - внимавайте кой ви премахва DPF-а, за да не се видите в чудо. Ако имате възможност - чистете го докато може.