Страница 19 от 65

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 12 Дек 2012 10:00
от mirott
Е моя кога ще го направи някой? biggrin.gif

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 12 Дек 2012 16:51
от Георгиев
Става, става перфектно, сега красавицата е на 30% на дългите с регулиране на силата на светене,но така ме устройва! Който иска подробности за Бургас- на ЛС..

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 14 Дек 2012 17:00
от Yuli
За да бъда полезен на колегите с Корола след 2007 година, и ако има някой от тях все още чудещ се какво може да се направи в тази посока с колата, ето моя опит с ДРЛ на дългите и 30 %.
Поради схемното решение за късите и дългите на Королата (и Аурис) и разположението на релетата и кабелите всичко се събира перфектно в кутията с предпазителите и релета при двигателя. Нито един оригинален кабел не е прекъснат или дори заголен. Връзките стават когато извадиш релето, поставяш оголения и разплетен кабел в съответното гнездо и слагам отново релето. Контактната площ в случая е напълно достатъчна за големите токове, инспектирах доста нещата в началото и мога да го твърдя със сигурност. За силови 12 волта има свободни букси, за управляващ сигнал има предпазител който е във верига след контактния ключ. Място за модула колкото искаш, той не отделя толина и дори в най-големия пек си беше ОК. Единствено от кутията излиза кабел за маса до най-близкото място за такава - стойката на ECU-то, но тя е само за модула и е тънка жица с подходяща обувка. Системата инсталирах преди повече от 2 години, Бях в гаранция и преди обслужване махах всичко за 2 минути и слагах отново за около 5 след това. Винаги развалянето е било по-бързия процес за всичко biggrin.gif Звуци от зумера в купето не се чуват, но лампата за дългите на таблото запалва полека заедно с модула и тя на 30%, така, че винаги си в час дали светлините работят, а и светенето и на истински дълги е съвсем различно. Друг плюс за мене е и това, че поради особеностите на таблото Оптитрон, ако е сумрак и с врътката за габаритите мога освен да пускам и спирам тях, да затъмнявам или не таблото в зависимост от околната осветеност и винаги съм с фарове съгласно закона, докато преди това винаги се налагаше да ми бледнее таблото в ярко време, защото не може всеки път като не ме устройва да влизам в менюто да му сменям яркостта.
Ако има заинтересовани мога да дам и още инфо на лично съобщение, както и да няправя снимки на монтажа, но за тях след 22 декември...

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 15 Фев 2013 14:24
от dandan
Yuli имаш ЛС...

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 19 Фев 2013 15:49
от Freedom
Днес най-сетне намерих време и си поставих модул HIDBG-01 за управление на късите светлини. Всичко мина без рязане и ми отне около половин час с разглеждане на схемата. Сега ксенона се пали автоматично 4-5 секунди след стартиране на двигателя без да се пускат габаритите. Мислех варианти с управление на дългите, но не ми се разправя с куките.

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 23 Фев 2013 20:39
от veso_hds
Георгиев написа:Става, става перфектно, сега красавицата е на 30% на дългите с регулиране на силата на светене,но така ме устройва! Който иска подробности за Бургас- на ЛС..
Колега Георгиев,имаш ЛС!

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 23 Фев 2013 23:06
от Vesko
Otkrih si nedostatuk na dnevnite svetlini :( Dnes karaiki v maglata na shipka si pusnah svetlinite za mugla... ama iadec, ne se vkluchiha dokato ne si vkluchih i kasiti wacko.gif

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 27 Фев 2013 14:53
от lederman
Freedom написа:Днес най-сетне намерих време и си поставих модул HIDBG-01 за управление на късите светлини. Всичко мина без рязане и ми отне около половин час с разглеждане на схемата. Сега ксенона се пали автоматично 4-5 секунди след стартиране на двигателя без да се пускат габаритите. Мислех варианти с управление на дългите, но не ми се разправя с куките.
Ще споделиш ли как понеже днес ме убеждаваха, че не може да стане заради сензора за автоматично светване.......

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 27 Фев 2013 16:15
от Vesko
+ na kasite se podawa prez rele. AKo modula podade + direktno na kasite na 100% niama da prechi na nishto v kolata.

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 27 Фев 2013 16:51
от lederman
явно не съм попаднал на сервиз ...

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 27 Фев 2013 18:10
от Freedom
Не мисля, че ти е нужен сервиз за да го направиш. Изваждаш релето за светлините H-LP Relay (намира се в кутия зад радиатора), подпъхваш в гнездата съответните заголени кабели от модула за DRL - червеният кабел към 1-ви или 3-ти пин, жълто-зеления кабел - към 5-ти пин и набождаш релето. С подобна процедура подпъхваш жълтия кабел към 1-ви пин на релето за вентилатор №2 (през едно гнездо от релето за светлините) и затваряш кутията на релетата. Зеления кабел го изолираш, а синия връзваш към маса където си харесаш. Това е всичко. 10-15 минути и имаш DRL. Успех!

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 28 Фев 2013 09:16
от lederman
Много благодаря, при първа възможност се захващам !!!

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 28 Фев 2013 09:59
от miso25
Freedom написа:Днес най-сетне намерих време и си поставих модул HIDBG-01 за управление на късите светлини. Всичко мина без рязане и ми отне около половин час с разглеждане на схемата. Сега ксенона се пали автоматично 4-5 секунди след стартиране на двигателя без да се пускат габаритите. Мислех варианти с управление на дългите, но не ми се разправя с куките.
Колега, може ли да кажеш дали този модул ще стане за Корола Версо 2006г? Ако става дали ще може да се процедира по твоята схема с релетата и при Версото на същото место ли се намират като при теб? Благодаря.

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 28 Фев 2013 11:45
от lederman
гледам схемата и се чудя :)
Зеления кабел го изолираш
а ако вържем Зеления кабел (+ от габарити )на 2-ри крак на H-LP Relay, ще изключваме модула при включване на заводските светлини, тоест, когато завъртим ключа за светлините (или се задейства сензора за автоматични светлини), модула ще се изключва и ще работи през оригиналното реле ( H-LP Relay). Как смятате, правилна ли е логиката?
Причината да мисля в тази посока е, че искам да запазя автоматичната функция на светлините, за да се сменя осветеността на таблото и приборите в колата.

Re: Дневни светлини

Публикувано на: 28 Фев 2013 15:42
от Freedom
Зеленият кабел за + от габарит се използва при фарове с крушки H4 за да не светят едновременно късите с дългите и да се получи прегряване. Може наистина да се свърже към 2-ри крак на релето и ефектът ще е, че ще може да караш на габарити с фарове за мъгла. Не бях се сетил, че ще ми дотрябва такъв вариант, но при гъста мъгла късите наистина ще пречат. Ще го доработя. А иначе и без да е вързан зеленият кабел си работи автоматичното пускане на светлините и съответно затъмняване на таблото.

Колега @miso25, нямам идея как стоят нещата при Corola.