Страница 19 от 19

Публикувано на: 19 Мар 2010 08:38
от didak
Инженерите на Тойота не доказват нищо.
Те просто тестват системите имащи връзка с инцидента и информирет за резултатите.
NHTSA ще направи същото като "независим орган".
Не разбирам само защо Тойота твърдят, че спирачката "реже" газта, а при Vesko не е така?
Доколкото знам, за всеки автомобил е задължително спирачната система да преодолее двигателната сила и да спре колата.
Ако в случая става въпрос за неизправна сп. система заради ненавреме сменени накладки например, какво правим!
Графиката показана от МХ5 показва значението на субективния фактор.
Един приятел остана на кантар на ръба на мост с Ауди Б4, вероятно заради неравности преди моста и кофти амортисьори /и несъобразена скорост/....

Публикувано на: 19 Мар 2010 08:59
от slowtraveler
Дадената 'информация' според мен цели да се подготви/модифицира общественото мнение :whistle:
Точно така коментират - 'това са факти', пък всеки да си прави извода - Тойота не е виновна, само водача е в кюпа...

Публикувано на: 19 Мар 2010 23:52
от Vesko
didak написа:Инженерите на Тойота не доказват нищо.
Те просто тестват системите имащи връзка с инцидента и информирет за резултатите.
NHTSA ще направи същото като "независим орган".
Не разбирам само защо Тойота твърдят, че спирачката "реже" газта, а при Vesko не е така?
Доколкото знам, за всеки автомобил е задължително спирачната система да преодолее двигателната сила и да спре колата.
Ако в случая става въпрос за неизправна сп. система заради ненавреме сменени накладки например, какво правим!
Графиката показана от МХ5 показва значението на субективния фактор.
Един приятел остана на кантар на ръба на мост с Ауди Б4, вероятно заради неравности преди моста и кофти амортисьори /и несъобразена скорост/....
само да доуточня че не съм натискал спирачката до карай. само иа натиснах леко да проверя дали "реже" газта. При мен не е така. А дали ако я натисна до края ще спре колат аили не не ми беше целта да пверявам smile.gif

Публикувано на: 20 Мар 2010 07:33
от Creep
Vesko написа:
didak написа:Инженерите на Тойота не доказват нищо.
Те просто тестват системите имащи връзка с инцидента и информирет за резултатите.
NHTSA ще направи същото като "независим орган".
Не разбирам само защо Тойота твърдят, че спирачката "реже" газта, а при Vesko не е така?
Доколкото знам, за всеки автомобил е задължително спирачната система да преодолее двигателната сила и да спре колата.
Ако в случая става въпрос за неизправна сп. система заради ненавреме сменени накладки например, какво правим!
Графиката показана от МХ5 показва значението на субективния фактор.
Един приятел остана на кантар на ръба на мост с Ауди Б4, вероятно заради неравности преди моста и кофти амортисьори /и несъобразена скорост/....
само да доуточня че не съм натискал спирачката до карай. само иа натиснах леко да проверя дали "реже" газта. При мен не е така. А дали ако я натисна до края ще спре колат аили не не ми беше целта да пверявам smile.gif
Аз я натискам леко, изчаквам 1-2 секунди и реже газта...
Според немския сайт, колата ми е от засегнатите, погледнах си педала на газта - не е Denso, но от TOYOTA все още не съм получил писмо, нито са ми се обаждали да ходя за пластина.

Публикувано на: 20 Мар 2010 07:49
от slowtraveler
Vesko написа:...
само да доуточня че не съм натискал спирачката до карай. само иа натиснах леко да проверя дали "реже" газта. При мен не е така. А дали ако я натисна до края ще спре колат аили не не ми беше целта да пверявам smile.gif
Веско, на хибрида нещата може да са по-различни...
При теб може да иска по-сериозно натискане на педалите, защото както знаеш - хидравличната спирачка започва да действа по-долу, а иначе компа си смята как да намалява скоростта- дали с регенериране на енергията или със спирачките.

Публикувано на: 20 Мар 2010 08:20
от Vesko
slowtraveler написа:
Vesko написа:...
само да доуточня че не съм натискал спирачката до карай. само иа натиснах леко да проверя дали "реже" газта. При мен не е така. А дали ако я натисна до края ще спре колат аили не не ми беше целта да пверявам smile.gif
Веско, на хибрида нещата може да са по-различни...
При теб може да иска по-сериозно натискане на педалите, защото както знаеш - хидравличната спирачка започва да действа по-долу, а иначе компа си смята как да намалява скоростта- дали с регенериране на енергията или със спирачките.
Хидравличната спирачка поне при моя хибрид си задеиства веднага.Започва да спира дори и при леко натискане, дори преди да светне светлината за спирачките smile.gif

Публикувано на: 20 Мар 2010 09:15
от didak
Creep май е единствения, при който "резачката" работи ohmy.gif

Публикувано на: 20 Мар 2010 13:28
от slowtraveler
Vesko написа:...Хидравличната спирачка поне при моя хибрид си задеиства веднага.Започва да спира дори и при леко натискане, дори преди да светне светлината за спирачките smile.gif
Не съм сигурен какво точно усещаш...
Ти сигурен ли си, че усещаш хидравличната спирачка, защото аз не можах да усетя точно на такъв RX400h кога намалява регенерирайки енергия (спиране с генератора), и кога - с хидравличната спирачка.
А съм сигурен, че част от спирането е бeше с 'генератор'...
На теория при по-умерено спиране би трябвало да задейства регенерирането, а когато му се изчерпат възможностите (натискаш по-силно спирачката, отколкото енергия би могъл да усвои генератора), то тогава да започва и хидравличната спирачка...
Между другото тролеите също имат такава 'електромагнитна' спирачка...

Публикувано на: 20 Мар 2010 15:37
от Scott
slowtraveler написа:... част от спирането е бeше с 'генератор'...
На теория при по-умерено спиране би трябвало да задейства регенерирането, а когато му се изчерпат възможностите (натискаш по-силно спирачката, отколкото енергия би могъл да усвои генератора), то тогава да започва и хидравличната спирачка...
Зависи от положението на лоста - на D при вдигане на крака от газта се освобождава действието на двигателя и задейства регенеративната спирачка, ако се натисне и спирачния педал, двете системи - регенеративна и хидравлична, работят съвместно, като спирачното усилие определя процента на хидравличната спирателна сила. Ако лоста е на В, тогава в уравнението влиза и ДВГ, т.е. моторната спирачка и няма регенериране на енергията - двата електродвигателя (на ДВГ колела и отзад) работят в режим на късо един с друг. Тогава хидравличната се задейства при по-голямо усилие върху педала.
http://www.lexus.com/pdf/models/rxh_dri ... _guide.pdf

Публикувано на: 17 Апр 2010 16:51
от vs_hristov
Не знам колеги,но на мен ми изглежда твърде пресилена тая работа с дефектите.Че има проблем има то е ясно,да не е приятно и до някъде опасно.Но повече ми изглежда като умишленно уронване на имиджа на марката.Все пак те отдавна са започнали да ядат хляба на други гигантси производители и го правят именно с качественната си стока.Все пак TOYOTA се превърна в символ за качество.
Когато стане фалът(да не дава господ) не пращат колата в ковчег или затвор,а задкормилното устройство sad.gif .Ето защо в крайна сметка ако човек си не може,и златни педали и стелки да му сложат пак ще има фатален проблем.
Лично аз попаднах в опасна ситоация и за "късмет" точно тогава копчето на газта ми изпадна в педалите барабар с инсталацията му,няма да ви казвам какво му се случи на това копче де,но в краина сметка колата СПРЯ без поражения!!!!!

Публикувано на: 17 Апр 2010 17:40
от didak
vs_hristov написа:Не знам колеги,но на мен ми изглежда твърде пресилена тая работа с дефектите.Че има проблем има то е ясно,да не е приятно и до някъде опасно.Но повече ми изглежда като умишленно уронване на имиджа на марката.Все пак те отдавна са започнали да ядат хляба на други гигантси производители и го правят именно с качественната си стока.Все пак TOYOTA се превърна в символ за качество.
Когато стане фалът(да не дава господ) не пращат колата в ковчег или затвор,а задкормилното устройство sad.gif .Ето защо в крайна сметка ако човек си не може,и златни педали и стелки да му сложат пак ще има фатален проблем.
Лично аз попаднах в опасна ситоация и за "късмет" точно тогава копчето на газта ми изпадна в педалите барабар с инсталацията му,няма да ви казвам какво му се случи на това копче де,но в краина сметка колата СПРЯ без поражения!!!!!
Я кажи по-подробно - каква кола караш и какво точно се случи!?

Публикувано на: 17 Апр 2010 18:29
от vs_hristov
Карам една красавица Toyota Corolla'94 E10,1.6,1.6V.Беше един следобяд,леко дъждовен,карам си аз по един така да се каже междуселски път,асвалтиран и слава богу не натоварен.Та този път ме подлъга и реших че мога да влизам по-остро в завоите,в резултат на което при подготовката ми за поредния завой залепеното ми с двойно "незалепващо тиксо" копче на газта изпадна в краката ми,точно между педала на газта и спирачката.В този момен муцуната на колата се подхлъзна към мантинелата.Натиснах съединитела,свалих на втора,леко ръчната и пълна газ.Взех завоя някак си и в малкия прав участък до следващия завой скочих жестоко на спирачката.Копчето на газта го спрасках като солета,като натиснах газта до долу,а спирачката само го откачи от буксата.Е ако трябва да го направя отново нарочно,сигурно няма да успея,а когато това се случи фанелката ми залепна за седалката.
Мисля че за тези мой неволно извършени дийствия,ми помогнаха тренировките които си правя всяка зимата на някои пуст заснежен полигон,звучи глупаво но си е друго да знаеш какво е на практика да ти се завърти колата.Е да като не го очакваш е доста страшно но в крайна сметка винаги съм казвал че кола се кара със сърце,а се шофира с АКЪЛ!