Ще ти отговоря, само без да се нервираш

Честно е да ти продават кола на честна цена, оттам каквито искаш екстри си ги плащаш, това е моята визия, защото аз изобщо не искам задна камера или парктроник,acc travel assist или двузонен климатроник, това са допълнителни екстри,които са за глезотии, аз по принцип искам хубава кола на разумна цена, да, Тойота предлагат страхотно съотношение оборудване, техника, цена, спор няма, може би са най-добрите, но това неминуемо повишава цената на един иначе прост автомобил като Ярис, който е предвиден не да бъде натоварен с една камара екстри в стандартното оборудване, които не всеки,като мен, желае, за да се плати 25 000 евро, като аз мога и с тези екстри,но мога и без тях.Другият вариант също не е много изгоден при Шкода,ако искаш екстри,плащаш доста, там не трябва да оборудваш колата с много екстри и излиза изгодна.
Примерно сега ако купувам кола Корола хибрид я предлагат за около 25 000Евро в България, НО с базов LED и тя изглежда толкова сиромашки,че даже такситата от ОК са купили Короли със скъпия LED/не зная защо., но така дори такситата ще изглеждат по-скъпи и естетични. Ако искам обаче хубавите LED, с които Корола изглежда като хубав автомобил, цената върви с един куп друго оборудване,което не ме вълнува особено и стига около 60 000лв.
Един Голф 8,който повече ми харесва като дизайн дори с базовия LED изглежда феноменално добре и е по-евтин, е да, не е пълен хибрид,а някаква имитация на хибрид с DSG, но излиза под 60 000лв, но цялостно колата естетически на мен ми харесва повече. Ако искам по-скъпия LED матрични фарове и анимирани стопове, се доплаща към 2-3000 лв. , не помня колко точно, без да ме товарят с една камара екстри,които половината поне не ме интересуват. Тоест избирам няколко екстри,които ми харесват като LED примерно и колата излиза изгодно, ГОЛФ 8 и Октавия предлагат и екстра адаптивно окачване, което в Корола изобщо не се предлага и като екстра. Ние с теб сме различен тип клиенти - аз съм от хората,които не се вълнуват от пълни пакети с екстри,а харесвам аз да си персонализирам автомобила само с екстри,които харесвам и сам да му определя цената.
Предишният Ярис ми харесва повече като визия, може би не се изразих правилно - смятам го за по-умно конструиран и като пространство в интериора и като дизайн на интериора, и като подбор на материалните и тапицерии, и като външен дизайн, повече ми харесва като кола. Като окачване какво имаш предвид,че е по-скапано? Или за слаби фарове, не зная, то зависи и с какво се сравнява.
По принцип в този клас смятам за най-успешна концепция Хонда Джаз, с изключение отново на най-новия модел, който прилича почти на бус, стърчи висока, недодялана, предишните поколения повече ми харесват, защото са най-просторните в този клас с хубави Хонда двигатели, но най-важното предлагат много обем за този клас, с това са уникални и много ги харесвам.