

Давам само пример как може да процедираш. Мен така ме насочиха приятели, минали по тоя пътplamenogn написа: ↑18 Окт 2018 09:30Уха, Харманли.maestro75 написа: ↑18 Окт 2018 09:01 Мога да ти препоръчам тази: https://bratauto.bg/index.php автокъща. Купил съм две коли от тях за шест години. Състоянието им е 100% реално, с катализатори, внасят само от Австрия. Цените им са една идея по-високи, но купуваш кола в реално обявеното и състояние. От 2011г карам закупена от тях АстраН,2005г и един пасат. С Астрата до тази година ходих в чужбина по 4-5000км, и за тези години съм сменил две биелети и една лагер-главина. Около теб сигурно има подобни автокъщи, на база впечатления на познати, купували от тях. Успех в търсенето.![]()
Имам приятел с Приус, който хвали един агент в Габрово. Работел само с Тойоти, лично ги поддържал и давал гаранции.. той е много доволен и от Приуса и от човека, май, май ще го подпитам и него.
Благодаря, ще имам нужда от успех! Че то колата като жената..![]()
Да, благодаря! Аз имам доста приятели, които обикалят из цяла България, докато изберат. Но ми се струва като сериозен, допълнителен разход. Иначе, сякаш по-далеч от София и Дупница, цените са и по-ниски. Нали така, колеги, или греша?
Аз съм останал с обратното впечатление, понеже от София (Горубляне), Дупница и КН са само италиански скрап. Нямат ръжда, обаче другите неща... научаваш доста за устройството и поддръжката на автомобила
Колега, не видях,че са от "Кентавър". Дори да са оттам - не пречи да се видят. Все пак са с история в Бг, от 1-ви собственик. Това е един от идеалните варианти.
При тях ли си оставял кола? Кентавър?nitsodar написа: ↑18 Окт 2018 10:18 Колега, не видях,че са от "Кентавър". Дори да са оттам - не пречи да се видят. Все пак са с история в Бг, от 1-ви собственик. Това е един от идеалните варианти.
П.С. Преди години купувах Пежо 308,в гаранция. Тогава си оставих старата кола за продаване в представителството им. Имах и моя пусната обява. Договорката беше, че плащам комисионна на тях, ако я продадат те. Ако звъннат на мен купувачи и я продам - тогава плащах някаква дребна цена (затова,че е била при тях все пак). Така и стана- звъннаха на мен и се продаде.
Това,че има обява и от автокъщата не е проблем. Просто още една опция собственикът да продаде возилото си
Не в Кентавър, а в официалното представителство на Пежо. Но я оставих там да се продава, а не бях взел от тях кола все още. Та мисълта ми е,че може да има подобна практика при автокъщите ;)
Акорда е с по-добро окачване от Авенсиса, не че Авенсиса е с лошо. Има и други неща, които го правят по-скъп. Общо взето качете се в двата модела и вижте кой ще се хареса повече. Със сигурност ги подкарайте, минете през някоя и друга дупка (уж случайно), ама избирайте не само големи ами и по-малки, капаци на шахти и други. Проверете и радиуса на завой и скоростно преминаване от една лента в друга (поне в София има къде). Какво се вижда в огледалата т.е. дали се вижда добре с вашата настройка на сядане, странични и централно.baba_metca написа: ↑16 Окт 2018 19:33...Акорда е по-скъп от Авенсис като нов, това може да се отрази и на цената на старо и при резервните части...
Не съм съгласен...baba_metca написа: ↑20 Окт 2018 17:56 Акорда е с по-добро окачване от Авенсиса, не че Авенсиса е с лошо.
Дали може разяснение като за невеж, че наистина съм много бос в колите..slowtraveler написа: ↑20 Окт 2018 18:49 Просто авенсиса е доста 'мек' но и дългоходов - поне аз не успях да го накарам (Т22) да достигне тампони ... Докато на Маздата - многократно.
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 8 госта