Добър вечер на всички,
Спрял съм се по случайност или принуда на система Prins VSi-I Lpg
Изпарител Prins
Дюзи Keihin -Orange Dot
Филтър Bosh със сензор за налягане на него
Компютър Prins
Окабеляване Prins
Превключвател Voltran
Купих допълнително Евро сонда OMB V-4 и
Пълначка за резервоара BRC
Превключвател Voltran
Като цяло, разглеждайки компонетите ми се струва, че са доста висок клас, или поне са направени доста добре с внимание към детайла, букси, кабели, суич и тнт
Изпарителя монтирах зад колектора, колектора съм свалил и разпробил, нарязал резба и захванал изпарителя за купето. Не е по посока на движението, нооо случва се(това голям проблем ли е?)
Компютъра съм монтирал зад радиото, мразя кабеляци и компове в двигателният отсег, ще прокарам само буксите за газовите дюзи,темп датчика,букса газов клапан на изпарителя и датчик за налягане, ще ги прекарам през снопа на оригиналната инсталация и ще бандажирам отново с текстилна лента. Всички други кабели ще свържа в комппютъра на колата,който е 20 см под газовия зад централната конзола.
Дюзите ще монтирам с максимално къси маркучи до щуцерите,или поне така четох(поправете ме ако греша)
Имам следните въпроси:
Как да свържа изпарителя?Май може само паралелно заради крана. Има ли друго място на Королката, където е удобно да се свърже?
В комплекта имам медна тръба и фитинги, да ползвам ли нея или да взема от модерните, че е по лесно?
Проблем ли е, че колата ми няма OBD букса? Имам капаче, но не е счупено изобщо...
Интересувам се откъде да си купя КАЧЕСТВЕНИ:
Тройници
Щуцери
Маркучи на Faro и фитинги за тях
Нивомер(предпочитам OMB)
Скоби-Относно скобите ми се струва, че по добри са тези,които стискат постоянно-това така ли е?
Надявам се въпростите не са тъпи, но това ми е първият досег с газ изобщо на кола и монтаж на същия и предпочитам да се допитам до по запознати колеги. Ако въпросите са тъпи моля да ме извините :surrender:
Благодаря предварително на отзовалите се колеги