Всичко за Avensis Verso 2.0 D4D 116HP 2001-2003
Всичко за Avensis Verso 2.0 D4D 116HP 2001-2003
Здравейте колеги, собственик са на вапросния автомобил 2.0 D4D 116 коня. От скоро ми излезна много лош проблем.Колата спря да набира ,едвам ходи до 2500 оборота и съответно ми светва чека. Ходих на диагностика във три сервиза и ми дава грешка със код P1229 . Никъде не искаха да ми помогнат казваха ми че не се наемат.
От Пловдив ако има някой информация за грешката или да ме опъти към добър сервиз. Благодаря предварително.
От Пловдив ако има някой информация за грешката или да ме опъти към добър сервиз. Благодаря предварително.
Всичко за Avensis Verso 2.0 D4D 116HP 2001-2003
P1229 Код - Общи положения
Налягане на горивната система
OBD-II кодът P1229 представлява проблем с натиска на горивната ви система на Toyota.
Горивото трябва да премине през линии с идеален натиск, за да поддържа двигателя ви да работи правилно. Грешка в системата може да доведе до прекомерно зареждане на системата и увеличаване на налягането извън идеалния диапазон. Горивната система на Вашата Тойота се контролира от регулатора на налягането на горивото и повечето проблеми при презареждането с гориво ще дойдат от тази част или ще бъдат свързани към нея. Когато има проблем с налягането в системата, се съхранява код за грешка от ECM на автомобила; когато проблемът е твърде голям, таблото за управление ще освети SES или ще провери светлината на двигателя, за да покаже, че кодът P1229 е бил запазен в ECM на вашия автомобил.
Най-честите причини за този код са:
Дефектен регулатор на налягането на горивото
Регулаторът за налягането на горивото остана отворен
Неправилно окабеляване / окабеляване на горивната помпа
Грешна ECM
Симптомите на дефектен регулатор на налягането на горивото обикновено включват липса на налягане на горивото, но е известно също така, че вместо това се увеличава налягането на горивото. Повечето от времето, ако вашата система е претоварена с гориво, регулаторът е оставен отворен - това кара двигателя да бъде наводнен с гориво, което води до лоша производителност и обратно пожар. Друг обичаен виновник е окабеляването на горивната помпа. Ако всички други проблеми са били определени, за да не бъде виновен, е възможно, но е малко вероятно, че ECM е повреден. Някои проблеми на дефектна ECM включват забавяне, загуба на енергия и нестабилно преместване за автоматика.
Налягане на горивната система
OBD-II кодът P1229 представлява проблем с натиска на горивната ви система на Toyota.
Горивото трябва да премине през линии с идеален натиск, за да поддържа двигателя ви да работи правилно. Грешка в системата може да доведе до прекомерно зареждане на системата и увеличаване на налягането извън идеалния диапазон. Горивната система на Вашата Тойота се контролира от регулатора на налягането на горивото и повечето проблеми при презареждането с гориво ще дойдат от тази част или ще бъдат свързани към нея. Когато има проблем с налягането в системата, се съхранява код за грешка от ECM на автомобила; когато проблемът е твърде голям, таблото за управление ще освети SES или ще провери светлината на двигателя, за да покаже, че кодът P1229 е бил запазен в ECM на вашия автомобил.
Най-честите причини за този код са:
Дефектен регулатор на налягането на горивото
Регулаторът за налягането на горивото остана отворен
Неправилно окабеляване / окабеляване на горивната помпа
Грешна ECM
Симптомите на дефектен регулатор на налягането на горивото обикновено включват липса на налягане на горивото, но е известно също така, че вместо това се увеличава налягането на горивото. Повечето от времето, ако вашата система е претоварена с гориво, регулаторът е оставен отворен - това кара двигателя да бъде наводнен с гориво, което води до лоша производителност и обратно пожар. Друг обичаен виновник е окабеляването на горивната помпа. Ако всички други проблеми са били определени, за да не бъде виновен, е възможно, но е малко вероятно, че ECM е повреден. Някои проблеми на дефектна ECM включват забавяне, загуба на енергия и нестабилно преместване за автоматика.
Toyota corolla D4D 2.0 116ph
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Всичко за Avensis Verso 2.0 D4D 116HP 2001-2003
Проблемът вероятно е в SCV. Двигателите CD-FTV често страдат от тези два клапана.
Диагностика по време на движение и анализиране на живи данни когато се появи проблема. Ще стане ясно.
Диагностика по време на движение и анализиране на живи данни когато се появи проблема. Ще стане ясно.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Всичко за Avensis Verso 2.0 D4D 116HP 2001-2003
Става въпрос за червения и зеления клапан на помпата предполагам? Ще ги сменя тях и след това яко не се подобри ще трябва да ходя на читав сервиз
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Всичко за Avensis Verso 2.0 D4D 116HP 2001-2003
Мерси, поръчах ги, да видим като ги сменим дали ще има ефект
Всичко за Avensis Verso 2.0 D4D 116HP 2001-2003
Здравей не знам дали ще помогна но моя авенсис версо съшто правеше този номер влиза в авариен режим и светва чека след огасяне и запалване се оправя проблема е в маслото трябва да е по тънко и проблема ми се реши дано съм помогнал
Всичко за Avensis Verso 2.0 D4D 116HP 2001-2003
Здравейте колеги извинявам се предварително но искам да попитам на моя авенсис версо 116кс отпред имам един кабел който явно затопля водния кръг включва се към 220V или 12V ток но нямам отпред щепсъла как мога да разбера какъв е БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Всичко за Avensis Verso 2.0 D4D 116HP 2001-2003
Колега, имаш кабел, който не ти е ясно за какво е, а питаш какъв щепсел да му сложиш? Ние как да разберем за кой точно кабел говориш? И наистина ли си сигурен, че е за подгрев (дори и не питам ако си сигурен, че е за подгрев, дали си сигурен в захранващото напрежение)?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Всичко за Avensis Verso 2.0 D4D 116HP 2001-2003
колега , дай снимка къде точно отпред се намира тоя кабел и евентуално на къде води пък тогава ще му мислим какъв да е щепсела ..
Toyota Avensis Verso 2001 2.0 D4D 116hp
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Всичко за Avensis Verso 2.0 D4D 116HP 2001-2003
Офтопик
► Виж съдържание
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Митхат
- Мнения: 3823
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Всичко за Avensis Verso 2.0 D4D 116HP 2001-2003
Имал съм кола с такъв кабел за подгряване ,бе си прост реотан в блока.
Сега се чудя и не мога да се сетя кой таралясник бе с такъв кабел.
Един мерцедес 124 ли бе, едно VW ли бе ?.Помня че една вечер опънах един кабел и го тагнах,и .....не ме хвана сън да не заври чайника до сутринта.
Направо ми вкара едни дертове,и понеже бяхме на хижа високо в планитата и вън бе сняг 1м и минус 15 градуса а таралясника си седеше вързан с кабела все едно е на Мъск Теслата.
Обаче не завря и сутринта бе тигър ,изрева още като видя ключа.

Сега се чудя и не мога да се сетя кой таралясник бе с такъв кабел.

Един мерцедес 124 ли бе, едно VW ли бе ?.Помня че една вечер опънах един кабел и го тагнах,и .....не ме хвана сън да не заври чайника до сутринта.
Направо ми вкара едни дертове,и понеже бяхме на хижа високо в планитата и вън бе сняг 1м и минус 15 градуса а таралясника си седеше вързан с кабела все едно е на Мъск Теслата.
Обаче не завря и сутринта бе тигър ,изрева още като видя ключа.


- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Всичко за Avensis Verso 2.0 D4D 116HP 2001-2003
Имал съм такъв автомобил - VW Golf и знам за какво става въпрос.... Нагревателят - 400W и при постоянна работа загрява блока (заедно с масло и вода) до около 60 градуса....
Но от думите на колегата не съм сигурен дали знае какво представлява кабела, докъде води и т.н. и т.н... И затова продължавам да не съм сигурен, че говори за кабел към подгрев, или кабел към някакъв сензор...
А дори и да е за отопление - не е сигурно дали е за 110V или 220V.... И т.н. и т.н..
Но от думите на колегата не съм сигурен дали знае какво представлява кабела, докъде води и т.н. и т.н... И затова продължавам да не съм сигурен, че говори за кабел към подгрев, или кабел към някакъв сензор...
А дори и да е за отопление - не е сигурно дали е за 110V или 220V.... И т.н. и т.н..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Всичко за Avensis Verso 2.0 D4D 116HP 2001-2003
И аз съм карал един бус форд с такъв реотан в блока, вечер го включва иначе сутрин ходиш пешslowtraveler написа: ↑04 Дек 2018 21:38 Имал съм такъв автомобил - VW Golf и знам за какво става въпрос.... Нагревателят - 400W и при постоянна работа загрява блока (заедно с масло и вода) до около 60 градуса....
Но от думите на колегата не съм сигурен дали знае какво представлява кабела, докъде води и т.н. и т.н... И затова продължавам да не съм сигурен, че говори за кабел към подгрев, или кабел към някакъв сензор...
А дори и да е за отопление - не е сигурно дали е за 110V или 220V.... И т.н. и т.н..

за това казах на колегата да качи снимка на този кабел, ако е между радиатора и маската на автомобила - датчик е

Toyota Avensis Verso 2001 2.0 D4D 116hp
Всичко за Avensis Verso 2.0 D4D 116HP 2001-2003
Това е буксата другия край е някъде на двигателя
- Прикачени файлове
-
- IMG_20181205_184812.jpg (1.84 MiB) Преглеждано 5040 пъти
-
- IMG_20181205_184845.jpg (1.66 MiB) Преглеждано 5040 пъти
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта