Разход на Приус 3

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Заключено
E60_Power
Мнения: 321
Регистриран на: 30 Яну 2012 20:53

Мнение от E60_Power » 24 Мар 2012 23:20

LEXUS написа:
E60_Power написа:
Аз ти говоря за green car, т.е. екология, а ти ми пускаш линкове за консумация на гориво. Четеш ли изобщо постовете или пишеш ей така - за да се намираш в работа?

Ако не си доволен от начина по който в Лондон са подредили автомобилите, които щадят екологията, изпрати им мейл и гневно ги наругай. Сигурен съм, че знаеш повече от тези, които са избрали въпросните девет автомобила.
Ти сериозно ли си вярваш на това,което говориш?

Щом си толкова убеден, кажи кое е по-екологичното на един дизел от емисиите на хибрид?

Саждите ли,серните окиси ли,кое?

В Лондон са подредили колите само по CO2 емисии,няма какво да им пиша гневни писма. Ако се подрдят автомобилите по вредни емисии, не смо въгл.диоксид, в таблицата ще останат само хибридите,защото са най-чисти.


За кои 9 автомобила говориш?
За сажди можем да говорим например при Октавия 1, за която говорихме. За нов дизел с DPF филтър е глупаво да се коментира, че замърсява със сажди. Съдържанието на сяра в дизела / по последните европейски директиви / е пренебрежимо малко, за да говорим за кой знае какво замърсяване. Иначе принципно и аз споделям становището, че преценка относно замърсяването не следва да се прави единствено само по отношение на СО2. Мнението ми е, че съвременните дизелови CR двигатели с DPF са достатъчно приемливи от екологична гледна точка. Същото се отнася и за хибридите.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 24 Мар 2012 23:21

IVOtuning написа:

Tака средния на Приус е 5,21л, на Октавия 5,85л, а ако сложим ФВ Голф ТДИ 115-131кс 5.91л.
Минимална разлика в горивото, пък ти ако искаш сравнявай вървенето и динамиката.
И да ти повторя аз не обсъждам гаранции, комфорт, надежност, а САМО разход на гориво и динамични показатели.

Има разлика голяма нали?

Един въпрос може ли: Имаш ли/карал ли си Приус и ако да, колко км?
Така де, значи първо, Приус може да го сравняваш с Джета дизел автоматик, но дори да го сравниш с по-малки голф с механични скорости все едно сравняваш самолет с парен локомотив,смешно и жалко е ,но ти си го избра,пак Приус е по-икономичен. И 115 коня Голфче,и 130 коня харчи пповече от хибрида!

При това сложи опция Автоматик и разходът му се сгромолясва още повече. Несравнимо е модерна техника със стандартен дизел. Няма как да го сучеш и въртиш, все едно се получава- Хибридът е по-икономичен и тих,както и чист.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 24 Мар 2012 23:23

E60_Power написа:... Това, мисля, е единственото нещо, в което Тойота превъзхожда БМВ. :laughing6:
Забравяш За Land Cruiser V8! wink.gif Няма равностойно или по-добро БМВ. :whistle:
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 24 Мар 2012 23:24

E60_Power написа:
LEXUS написа:
E60_Power написа: Клипа е за забавление и е част от спора с колегата LEXUS. Ясно е, че в града Приус-а ще обърне БМВ-то. Спор за това не може да има. Но поне според мен единствения смисъл от подобна кола е да върти доста километри и то само в града. Аз, обаче, си избирам маршрут за градско, където има по-малко тръгни-спри, защото макар и с автомат, сериозно се изнервям от подобно пътуване. Например, Бъкстон - околовръстно шосе - симеоновско шосе - бул. Н.Вапцаров - Лозенец. Това е градския маршрут за мен. И по него дори в пиков час има мегдан за натискане на педала, т.е. няма да съм само на батерия. Това са 600-700 километра месечно. Останалото / 35-40.000 километра годишно, а дори и повече / е по пътна мрежа, където се натиска педала на газта. Къде ще ми е икономията на мен, например? А и на всеки друг. Ако караш само градско и ходиш с колата на работа, колко километра можеш да изминеш в София ежедневно, че да си струва да платиш толкова много пари за чисто нов Приус? По-добре с такси. 50 бона за Приус са по 400 лева на месец за десет години. При 20 работни дни спокойно можеш да ползваш тези пари за такси. Ако често излизаш извън града, покупката на Приус се обезмисля.
Клипът е напълно безсмислен.

Истината обаче е,че Приус не е много скъп- аналогичен като цена на една Джета дизел с това оборудване. Моля те спри да спамиш. Защо трябва по няколко пъти да ти пиша едно и също.

Приус се продава много добре,но по белите държави,където се цени екологията.

Както се вижда от линка ,който съм дал Приус е по-икономичен от всеки дизел в класа!
Това е форум, а и ние сме свободна страна. Всеки има право да пише, каквото пожелае. Така, че нямам никакво намерение да спестявам мнението си. И изобщо не ме интересува дали някой го споделя. Ако на някой не му харесва, нека ми опонира, доколкото има пълно право на това. Както има право да сигнализира съответния модератор на форума за моите мнения. Ако последния пожелае, нека последва бан. По-добре бан, отколкото мълчание. Един бан нито ще наруши душевния ми мир, нито пък ще ме развълнува. А ако не знаеш, първата стъпка към смъртта на един форум и неговото обезсмисляне е единодушието на всички по конкретен въпрос. Когато това се случи, форума Ви вече ще е мъртъв. Може да ти прозвучи малко високопарно, но точно приходящите, които не споделят мнението, че Тойота е най-добрата марка, а имат малко по-различно мнение, създават и са в основата на дискусиите. Тук има много повече свобода от форума на БМВ, например, и точно това Ви прави по-добри от нас. Това, мисля, е единственото нещо, в което Тойота превъзхожда БМВ. :laughing6:
Никой не иска да не си изразяваш мнението, искането е да изразяваш истини, а не предположения,които няколко пъти са опровергани! Съвсем нормално те помолих да не превръщаш спора в безсмислен спам.

Пак помисли колко е скъп Тойота хибрид и колко е скъп немски дизел!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 24 Мар 2012 23:25

zi_zi_top написа:
E60_Power написа:... Това, мисля, е единственото нещо, в което Тойота превъзхожда БМВ. :laughing6:
Забравяш За Land Cruiser V8! wink.gif Няма равностойно или по-добро БМВ. :whistle:
Какво означава по-добро БМВ - по неговите критерии може би да, но не и по моите и на много хора тук. Тойота превъзхожда по МНОГО неща БМВ и първото и най-важното е технологиите.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 24 Мар 2012 23:31

LEXUS написа:... Тойота превъзхожда по МНОГО неща БМВ и първото и най-важното е технологиите.
Не подценявай БМВ! Това са високо технологични автомобили и BMW са едни от лидерите в автомобилостроенето, както и Тойота разбира се.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 24 Мар 2012 23:33

Аз никога не съм ги подценявал- но в технологиите са много назад от Тойота. Дизелите са им едни от най-добрите,бензините са им класика, но технологиите са много по-широко поле извън конвенционалното задвижване.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

E60_Power
Мнения: 321
Регистриран на: 30 Яну 2012 20:53

Мнение от E60_Power » 24 Мар 2012 23:38

LEXUS написа:
IVOtuning написа:

Tака средния на Приус е 5,21л, на Октавия 5,85л, а ако сложим ФВ Голф ТДИ 115-131кс 5.91л.
Минимална разлика в горивото, пък ти ако искаш сравнявай вървенето и динамиката.
И да ти повторя аз не обсъждам гаранции, комфорт, надежност, а САМО разход на гориво и динамични показатели.

Има разлика голяма нали?

Един въпрос може ли: Имаш ли/карал ли си Приус и ако да, колко км?
Така де, значи първо, Приус може да го сравняваш с Джета дизел автоматик, но дори да го сравниш с по-малки голф с механични скорости все едно сравняваш самолет с парен локомотив,смешно и жалко е ,но ти си го избра,пак Приус е по-икономичен. И 115 коня Голфче,и 130 коня харчи пповече от хибрида!

При това сложи опция Автоматик и разходът му се сгромолясва още повече. Несравнимо е модерна техника със стандартен дизел. Няма как да го сучеш и въртиш, все едно се получава- Хибридът е по-икономичен и тих,както и чист.
Виж, на мен лично ми харесва страстта, с която защитаваш тезите си, ама да правиш подобни сравнения / самолет - парен локомотив / е малко несериозно. VAG правят хубави коли с дизелови мотори и сектанското отричане към техните продукти в този форум е малко смешно. Умишлено ще се върна на Октавия-та, защото съседа ми има такава, а тази зима на няколко пъти я карах / човека зарежда нафта без ДДС заради мен / предвид пълната безпомощност на моята кола при подобни условия. Ами, колата е на 12-13г., 90 к.с., турбина без променлива геометрия, сигурно е на над 400.000 километра и веднага слагам ръка на сърцето си и ти казвам / ама съвсем честно /, че се кара дори по-удобно от Корола-та на жена ми, която е направо нова в сравнение с Шкода-та. Много удобна за каране кола - стегната, твърда возия, хубаво вътрешно разпределение, харчи малко, върви много. Така, че аз специално изобщо няма да се изненадам, ако някой предпочете Джета пред Приус.

P.S. Разбира се, VW и Toyota не могат да правят коли като БМВ, но желанието им да продължат с опитите заслужава адмирации. Респект за тях за несполучливите им опити и усърдието. Ето ти един клип за най-добрата кола в света в момента / преди лягане /:


E60_Power
Мнения: 321
Регистриран на: 30 Яну 2012 20:53

Мнение от E60_Power » 24 Мар 2012 23:39

zi_zi_top написа:
E60_Power написа:... Това, мисля, е единственото нещо, в което Тойота превъзхожда БМВ. :laughing6:
Забравяш За Land Cruiser V8! wink.gif Няма равностойно или по-добро БМВ. :whistle:
Аз не съм сектант по отношение марката. Ако трябва да избирам между Land Cruisser и X5, ще избера Тойота-та.

E60_Power
Мнения: 321
Регистриран на: 30 Яну 2012 20:53

Мнение от E60_Power » 24 Мар 2012 23:41

LEXUS написа:Аз никога не съм ги подценявал- но в технологиите са много назад от Тойота. Дизелите са им едни от най-добрите,бензините са им класика, но технологиите са много по-широко поле извън конвенционалното задвижване.
Блаженни са верующите!

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 24 Мар 2012 23:45

zi_zi_top написа:Започвам да си мисля, че БМВ наистина е вдъхновяващ автомобил. Колежката със 116-ката я върна на дилъра и си купи Х1. Пак БМВ!!!
Не ни последва в "клуб Тойота". cool.gif
Във Франция с една 3-ка с 60л(или 65 беше) резервоар минах 800+км.... нещо което в нито една от тойотите ми не съм го постигал biggrin.gif Дори ми доляха е безплатно масло. че и светеше индикацията за ниско ниво на маслото :thumbsup:

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 24 Мар 2012 23:46

Защо си мислиш,че това е най-добрата кола biggrin.gif Почваш да ми ставаш все по-симпатичен с опитите си да си налагаш мнението. Не,не ми харесва-новото 5-а серия прилича на старо,по-старо от предишното,което е по-спортно като дизайн. Не ми харесва.

Но това е без значение. Още по-забавен си,като даваш за пример дизелова Октавия на 400 000км. ,когато говорим за супер-модерен хибрид. biggrin.gif

Все пак не сме в някаква дупка във времето-светът се развива- Октавии 90 коня дизел с механични скорости и дървени табла, твърди седалки и дървена возия са много далеч от супер-модерен Приус с табло като космически кораб,джойстик вместо лост за скорости,авто-паркиране,слънчеви батерии и тиха работа. Това е точно сравнение дори не самолет ,а космически кораб и парен локомотив или дизелов такъв.


Ааа, за Шкодата харчи малко,върви много ли чух?????

Ако Октавия според теб върви много, Приус е изтребител,колега!

Следи как са се изменяли локомотивите -Парни,дизелови,електрически

Така става и с автомобилите. Стара технология--- нова технология. 2012 година сме.


А ,разбира се, Тойота отдавна направиха по-добра кола от БМВ под марката Лексус. smile.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 24 Мар 2012 23:47

E60_Power написа:
LEXUS написа:Аз никога не съм ги подценявал- но в технологиите са много назад от Тойота. Дизелите са им едни от най-добрите,бензините са им класика, но технологиите са много по-широко поле извън конвенционалното задвижване.
Блаженни са верующите!
Много лесно измъкване.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

E60_Power
Мнения: 321
Регистриран на: 30 Яну 2012 20:53

Мнение от E60_Power » 25 Мар 2012 00:04

LEXUS написа:Защо си мислиш,че това е най-добрата кола biggrin.gif Почваш да ми ставаш все по-симпатичен с опитите си да си налагаш мнението. Не,не ми харесва-новото 5-а серия прилича на старо,по-старо от предишното,което е по-спортно като дизайн. Не ми харесва.

Но това е без значение. Още по-забавен си,като даваш за пример дизелова Октавия на 400 000км. ,когато говорим за супер-модерен хибрид. biggrin.gif

Все пак не сме в някаква дупка във времето-светът се развива- Октавии 90 коня дизел с механични скорости и дървени табла, твърди седалки и дървена возия са много далеч от супер-модерен Приус с табло като космически кораб,джойстик вместо лост за скорости,авто-паркиране,слънчеви батерии и тиха работа. Това е точно сравнение дори не самолет ,а космически кораб и парен локомотив или дизелов такъв.


Ааа, за Шкодата харчи малко,върви много ли чух?????

Ако Октавия според теб върви много, Приус е изтребител,колега!

Следи как са се изменяли локомотивите -Парни,дизелови,електрически

Така става и с автомобилите. Стара технология--- нова технология. 2012 година сме.


А ,разбира се, Тойота отдавна направиха по-добра кола от БМВ под марката Лексус. smile.gif
Аз не сравнявам Шкода-та с Приус, а с Корола-та, защото Приус не съм карал. Както вече писах в този форум, возил съм се на Приус от Будапеща до Загреб. И мнението ми е, че е много измъчена кола за магистрала. Шкода-та някак си ми дойде доста удобна за каране. В Корола-та не се чувствам много удобно и го казвам съвсем искрено. Като тръгна да си поставя лявата ръка на кората на лявата врата, а с дясната да държа волана, при Корола-та трябва леко да се наклоня на ляво. При Шкода-та ми беше пълна симетрия. При педалите е по-широко и има повече пространство при Шкода-та. И някак си тялото на водача стои по-ниско в сравнение с Корола-та, което на мен ми харесва. Като прибавим това, че ми харесва да чувам мотора / 1.9 ТДИ е шумен /, нещата се изясняват. Иначе, вътре е много измъчена като интериор и Корола-та е много по-модерна и изпипана. Но като усещане ми хареса, а аз рядко се впечатлявам от коли.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 25 Мар 2012 00:10

Така е ,има коли ,които пасват на човек. Съгласен съм.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Заключено

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Google [Bot] и 2 госта