Hayabusa engine w AE86
- slowtraveler
- Мнения: 6209
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 345 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Вартбурга имаше на всяка скорост и едва ли е реализирано със съединител.
По-вероятно да е като храповик, защото зацепва твърдо без всякакво преплъзване.
Опцията можеше да я изключиш със едно лостче (от което излизаше жило).
Не се препоръчваше изключване на опцията заради принудителния празен ход - тогава 2Т двигател остава без смазване.
Относно мотоциклетните двигатели - едни луди руснаци (фирмата вече се изнесе в Германия) имаха много добри разработки - ЗАЗ (от гърбавите) със два мотоциклетни двигателя х 150к.с. Коляновите им валове бяха зацепени заедно (през демпфер).
Същите юнаци имаха преди десеттина години много добре направена Волга (с еленчето). Бяха купили ново BMW 850, като му бяха направили пълен външен тунинг и си изглеждаше черна Волга. Вътре си беше с БМВ удобствата, като само бяха добавили синия прозрачен скоростомер на Волгата......
По тяхна преценка сумата, която им излязла колата над 500х.евро...
P.S. май това беше колата:
http://forum.kievnet.com.ua/viewtopic.p ... 111612bbb1
По-вероятно да е като храповик, защото зацепва твърдо без всякакво преплъзване.
Опцията можеше да я изключиш със едно лостче (от което излизаше жило).
Не се препоръчваше изключване на опцията заради принудителния празен ход - тогава 2Т двигател остава без смазване.
Относно мотоциклетните двигатели - едни луди руснаци (фирмата вече се изнесе в Германия) имаха много добри разработки - ЗАЗ (от гърбавите) със два мотоциклетни двигателя х 150к.с. Коляновите им валове бяха зацепени заедно (през демпфер).
Същите юнаци имаха преди десеттина години много добре направена Волга (с еленчето). Бяха купили ново BMW 850, като му бяха направили пълен външен тунинг и си изглеждаше черна Волга. Вътре си беше с БМВ удобствата, като само бяха добавили синия прозрачен скоростомер на Волгата......
По тяхна преценка сумата, която им излязла колата над 500х.евро...
P.S. май това беше колата:
http://forum.kievnet.com.ua/viewtopic.p ... 111612bbb1
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
ми набира по-добре на всички предавки с по-лек маховик. ако гони максимална скорост - тогава вече не важи. но не вярвам Ел Камино да го интересува максималната скорост.
в неделя при Миро видях една от ладите, която се готвеше за състезанието на писта Дракон, много сериозно направена. едно от важните "оръжия" беше маховик 2.5 кила, само спици и венец за стартера
в неделя при Миро видях една от ладите, която се готвеше за състезанието на писта Дракон, много сериозно направена. едно от важните "оръжия" беше маховик 2.5 кила, само спици и венец за стартера

status: за БАН
Дори на Миро маховика е прекалено изтънен където НЕ трябва. Опасно е така.
Набира по-добре само на ниски предавки, маховик под 4.5 кила е и опасен вече, и създава проблеми с неравномерен ход. На 3 и 4-та е все тая с маховиците - така че за мен това не си струва особено.
Тегла на доста части има в артикъл в Клуб4АГ.
Набира по-добре само на ниски предавки, маховик под 4.5 кила е и опасен вече, и създава проблеми с неравномерен ход. На 3 и 4-та е все тая с маховиците - така че за мен това не си струва особено.
Тегла на доста части има в артикъл в Клуб4АГ.
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
аз точно поради тази причина не съм привърженик на престърганите чаркове, макар че хора с доста опит ме убеждават, че като се балансира правилно няма проблеми. $300 за фабричен все пак е цифра, но в комбинация с керамичен диск($100) става голяма работа
а защо на горните предавки да няма отражение? там маховика действа по същия начин, него го касаят оборотите, а не предавката, защо да "тежи" различно на различни предавки. според мен точно на високите предавки най-добре се усеща лекия маховик, когато има най-малък въртящ момент към колелата
а защо на горните предавки да няма отражение? там маховика действа по същия начин, него го касаят оборотите, а не предавката, защо да "тежи" различно на различни предавки. според мен точно на високите предавки най-добре се усеща лекия маховик, когато има най-малък въртящ момент към колелата
status: за БАН
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
ми да де - нали по-добро ускорение и динамика се търси. за круиз не става това е ясно. имам предвид че ускорението на горните предавки също ще се подобри, отделно двигателната спирачка става по-агресивна, което също е полза - ще задържа по-добре тежестта върху предните колела вътре в завоя
status: за БАН
- Xeku
- Мнения: 1396
- Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Да, може да има, и има! Да, ще бъде умряла!V35GTR написа:Vupros kum expertite!
Kakvo mislite za kola(malka) okolo 700kg sus ~600 cc motor?
Moje li da bude? teoritichno? Dali shte e umriala?
Magkrabar? Jamie? El-Cam? Bad_Dog? etc...????
- Прикачени файлове
-
- trabant-dyr.jpg (65.2 KiB) Преглеждано 9031 пъти
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост