Страница 163 от 320
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 02 Ное 2021 19:12
от Krachunov
Въпреки, че има и далеч по - тихи хибриди... камрито например. Королата е много много по - тиха от повечето автомобили. Лично при мен това продължава да е част от удоволствието след близо 2 години. Разхода, свикнах му...не че е лошо да ти е малък

но тишината все още ми емного приятна. Спрягт тук как виела при магистрално каране. На магистрала до колкото съм обръщал внимание движи между 2.9 и 4 хиляди оборота при поддържане на скорост и до 5 при бримчене при ускорение.
Лично аз смятам, че е нормално да ти се струва шумно. Предвид че през останалото време държи около 2 и под в града. Колко оборота държи някой аналогичен чист бензин?
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 02 Ное 2021 19:40
от Hursa
Зависи на каква предавка се шофира и дали мощността - която отдава конкретния двигател при оборотите за да поддържа скоростта при зададеното предавателно число на трансмисията - е достатъчна.
А еднолитровите миксери, ако се иска от тях - постоянно мощността, която би се получавала при "яко натискане" от 2 2,5 литров атмосферен двигател - може и да не изкара 200 300 хиляди километра. Но ако се иска предимно и най-вече мощността, която би отдавал еднолитров атмосферен двигател - ще изкара доста.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 02 Ное 2021 19:53
от memorex
При дизеловите на Тойота с по-голямята кубатура проблемите с двигател и турбина са по-често срещани .Особено с турбината при Авенсис и Рав е болест ,докато при Корола не е макар и турбините да са различни.Явно правилното конструиране е от значение.Дали при малолитражките на ВАГ е така не знам .
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 02 Ное 2021 20:07
от travelboy1965
Ами така е.Аз се бях засилил да купувам меган4 с турбобензин и случайно прочетох,че предходния 1,2 двигател (подчертавам цял двигател)е сменян със сервизна акция.От Шкода същата работа само че по-зле-който минал гаранцията -горял.Хвърлих един поглед на форума на Шкода.Чисто нови коли доливат масло като за световно.То това си е в стила на ВАГ-мълчат докато не ги хванеш.Мисля,че правят тези двигатели временно за да покрият еко нормите, докато навлязат масово Ел.колите.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 02 Ное 2021 20:22
от Hursa
Е щом така мислите.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 02 Ное 2021 20:27
от memorex
То за всеки влак си има пътник,но тово с разхода на масло и покриване на еко не ми се връзва.Би трябвало разхода на масло да влиза в изчисленията и анализите за отделени емисии.Или явно пак докато ги хванат в крачка.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 02 Ное 2021 20:28
от Hursa
Да не забравяме (или поне да си припомним) - за какво конкретно ги хванаха, че много се спекулира с това.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 02 Ное 2021 20:32
от nicktodorov
Що се хванахте така за Ибизата и турбо бензинките само не разбрах?
Дадох тази кола само за пример колко по-евтина и по-маломощна е от Королата, а разход даде по-нисък и вървеше не по-зле (подчертавам - за реална междуградска употреба с поддържане на някаква скорост и ускорения за изпреварване на камионите).
Тази кола не ме интересува колко ще е дълговечна. Тъй като си я имахме от преди, ще продължи да служи за превоз, когато ми потрябва кола, а когато си намеря подходяща Кона или Тесла, ще отиде за (някаква част от) първоначалната вноска.
За мен лично конвенционалните автомобили, пълните хибриди и плъгин хибридите са вече остарели технологии и нищо различно от пълен EV автомобил нямам намерение повече да купувам.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 02 Ное 2021 20:39
от Hursa
Технологията на ел автомобилите не е по-нова от тази на бензиновите автомобили, всъщност дори е по-стара

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 02 Ное 2021 20:47
от slowtraveler
nicktodorov написа: ↑02 Ное 2021 20:32
За мен лично конвенционалните автомобили, пълните хибриди и плъгин хибридите са вече остарели технологии и нищо различно от пълен EV автомобил нямам намерение повече да купувам.
Всеки знае личните си потребности - ако те устройва ел-автомобил - това е супер решение...
Ама за мен това твърдо не е опция... Ето след 5-6 часа тръгвам за Румъния... Ако всичко е ОК - около 7ч сутринта трябва да съм в другия край на Букурещ. Като си свърша работата - обратно във Варна... Това е сравнително малък преход де - 550-600км. Ако се наложи някъде да се отклоня - има вероятност да стигне 700км, ама ще видя по пътя...
Електричка? За мен е изключително неподходяща - в града не ми трябва автомобил - колелото ми върши работа... А ако вали или пък разходката е 'алкохолна' - такси... За извънграда - няма достатъчно пробег и бързо зареждане...
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 02 Ное 2021 21:03
от nicktodorov
slowtraveler написа: ↑02 Ное 2021 20:47
За извънграда - няма достатъчно пробег и бързо зареждане...
Не е точно така и от тук нататък ще става само по-добре. И от към EV коли (капацитет на батерията и/или ефикасност и разход на енергия) и от към зарядна мрежа.
Ето ти примерен план на това пътуване с Кона 64:

- Screenshot 2021-11-02 at 20.50.52.png (1.19 MiB) Преглеждано 1662 пъти
Имаш само едно зареждане в Букурещ. Докато си вършиш работата там, колата ще се зарежда. Едва ли ще седиш по-малко от 55-те минути нужни за зареждането. Вече въпроса е къде точно отиваш и колко близо до целта ти има бърза зарядна станция. Ама като гледам съседите колко бързи станции имат в и около столицата си, едва ли ще ти се наложи и много да ходиш като оставиш колата:

- Screenshot 2021-11-02 at 20.59.31.png (955.97 KiB) Преглеждано 1662 пъти
И цялото това пътуване ще ти излезе около 60-70 леи.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 02 Ное 2021 21:33
от slowtraveler
► Виж съдържание
Офтопик
Ами самото отиване до Букурещ едва ли ще стане на един 'хоп'... Тази прогноза е доста оптимистична и 'идеалистична'... Като се има предвид, че попътно ще имам отбиване в някой друг град - направо невъзможна..
Дали ще ходя пеш на дестинацията - ами като гледам - точно в района където ми е работата е пустичко (там където пише Sector 1).. Иначе да - предполагам за час ще приключим..
Та общо взето - ще е глупост на този етап да се взема електричка... Дори и да имаше удобна станция в дестинацията, пак на този етап няма как да се направи без междинно зареждане... Което общо взето прави употребата на такова превозно средство много неудобно и непрактично...
Затова и твърдо не смятам за взема EV в близките години...
(било евтино зареждането - ами то като гледам - се изравнява горе-долу с газта, а вероятно вече е станало и по-скъпо

- като се вземе предвид себестойността на EV - ти ще си си платил горивото за 5 години напред

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 02 Ное 2021 21:34
от Hursa
При нас, за този пробег - ако се зарежда на бърза зарядна станция би струвало около 60 лева (за 570 километра) - и то при определени условия. Толкова по-евтино да е в Румъния?
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 02 Ное 2021 22:13
от travelboy1965
nicktodorov написа: ↑02 Ное 2021 21:03
slowtraveler написа: ↑02 Ное 2021 20:47
За извънграда - няма достатъчно пробег и бързо зареждане...
Не е точно така и от тук нататък ще става само по-добре. И от към EV коли (капацитет на батерията и/или ефикасност и разход на енергия) и от към зарядна мрежа.
Ще става.Ама ние живеем тук и сега.И аз мислех да изчакам някоя и друга година за електричка ама не е ясно как ще се развият нещата.Ние един път не можем да построим пък камо ли зарядна инфраструктура.Пък и не искам да съм бета тестер на коли измислени сутринта и произведени вечерта.Знам какво беше с първите GSM-и.
И тая Тесла като и се случи нещо и на камиона и в Румъния за сервиз и ти мааш джапанки.Слезте малко на земята.Те хората и в космоса на екскурзия ходят ама ние сме мнооооого далеч от този свят.И нещата покрай тоя Ковид стават още по-зле.В момента се чака по 6-12 месеца за конвенционална кола.
Премиерът Янев изложи българската позиция за Зеления преход в Глазгоу
В този процес трябва да се вземат предвид националните особености, така че подходът да бъде справедлив и пропорционален, заяви той.
С една дума вие си карайте електрички пък ние имаме национална особеност да караме тунинговани димящи голфове.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 03 Ное 2021 09:31
от ufer
Електричките ще бъдат подходящи за нашата страна, едва когато имат гарантиран пробег от мин. 1000 км. Така ще може да се кара от Бургас и Варна до София и обратно, евентуално с малък резерв за градско шофиране. За по-големи разстояния по диагонала (Бургас - Видин или Варна - Кулата) май ще трябват мин. 1500 км...

Да му мислят по-големите държави!
