Страница 17 от 30

Публикувано на: 08 Юли 2008 04:25
от LordDigital
maggkrabar написа:лорде, играй си с налягането - когато има голям камбър, гумите могат да се помпат яко. и на мен ми носеше външният ръб докато не ги надух яко - пак си държат, ама не се подгъват. тука ондажиите ползват една много лесна тактика. с тебешил правят напречни резки по гумата, карат и после гледат докъде се е изтрил тебеширът - така се разбира колко се подгъва гумата. и аз смятам да използвам този метод, много е полезен
Ми аз не бях сигурен до колко ша мога да ги загрявам ,и заради тва стартирах със ниско налягане. Профила ми е доста сериозен (45) и предполагам ша мога спокоино още полвин Бар да надумкам.

П.С. Сега октрих ,че специално за тоз моя модел гуми си има цел PDF от производетеля за това как точно да им са уцелва налягането. виждал съм наистина доста хора да мажат със тебешир ,и явно и аз ша трябва защото вече ръбовее са поУшкурени и нема да мога съвсем да разбирам какво става.

Публикувано на: 09 Юли 2008 15:37
от PAKETA_1
pri motorite e taka.

kato izlezesh ot pistata si slagash rakata na gumata i triabva da pari, no da ne e netarpimo i da mojesh da si darjish rakata na gumata. otdelno ako ima "cold tear" toi si lichi vednaga...

Публикувано на: 09 Юли 2008 15:43
от Uncle Dido
LordDigital написа:та сега разбрах как некои хора са сваляли трансмисии за 30 минути!

Лорде, с Ротарилифт крикове ли работиш?

Публикувано на: 09 Юли 2008 17:01
от LordDigital
PAKETA_1 написа:pri motorite e taka.

kato izlezesh ot pistata si slagash rakata na gumata i triabva da pari, no da ne e netarpimo i da mojesh da si darjish rakata na gumata. otdelno ako ima "cold tear" toi si lichi vednaga...
При колите далаверата е ,че се гледа и дистрибуцията на жегата докато моторите със тез писалки :whistle: :whistle:

Публикувано на: 09 Юли 2008 17:03
от LordDigital
Fido Dido написа:
LordDigital написа:та сега разбрах как некои хора са сваляли трансмисии за 30 минути!

Лорде, с Ротарилифт крикове ли работиш?
Тука не мисля че има такива. Тоз за трансмисиата е накакъв стандартен дезайн ,конкретната имлементациа е на някаква местна фирма от средата на 90-те wink.gif

Публикувано на: 09 Юли 2008 17:06
от Uncle Dido
LordDigital написа:
Fido Dido написа:
LordDigital написа:та сега разбрах как некои хора са сваляли трансмисии за 30 минути!

Лорде, с Ротарилифт крикове ли работиш?
Тука не мисля че има такива. Тоз за трансмисиата е накакъв стандартен дезайн ,конкретната имлементациа е на някаква местна фирма от средата на 90-те wink.gif
Ясно! Щото ги навивам шефовете да ми вземат Ротари, щото са хидравлични и доста здрави! Сега работя с Нусбаум - винтови колони. Пълна скръб! sad.gif Сори за офф топика...

Публикувано на: 09 Юли 2008 20:18
от ALTEZZA
LordDigital написа:
Fido Dido написа:
LordDigital написа:та сега разбрах как некои хора са сваляли трансмисии за 30 минути!

Лорде, с Ротарилифт крикове ли работиш?
Тука не мисля че има такива. Тоз за трансмисиата е накакъв стандартен дезайн ,конкретната имлементациа е на някаква местна фирма от средата на 90-те wink.gif
ima gi, daje mislia che niakoi ot nashte sa takiva(govoria za podemkite), pishe Rotary

Публикувано на: 09 Юли 2008 22:36
от agent dust
ми то при сваляне на кутия зорът не е в подемника(или вилицата), а в многото болтчета дето трябва да развиеш докато освободиш кутията. на стандартна импреса турбо примерно кутията се сваля за около час минимум. но на състезателна - се сменя за 20 минути. т.е. 10 минути сваляне и 10 минути качване

Публикувано на: 14 Юли 2008 07:42
от LordDigital
maggkrabar написа:ми то при сваляне на кутия зорът не е в подемника(или вилицата), а в многото болтчета дето трябва да развиеш докато освободиш кутията. на стандартна импреса турбо примерно кутията се сваля за около час минимум. но на състезателна - се сменя за 20 минути. т.е. 10 минути сваляне и 10 минути качване
На импрезите кутиите не са ли като на супра ,смисал да трябва да се развиват болтове които държат притискателя към маховика? Щото те отнемат доста време понеже некои требе да върти двигателя и е дълга и широка. Другите не ги виждам да са сложни ,Алтезов ми даде некакъв поръчков удължител със преходник във едно ,които направо го буча на пищова и болтовете са застигат във въздуха :whistle:


За мен трудноста идва ,че таз трансмисия издържа на неустановени количества момент! а това за да стане са използвали метали със плътност неуписуема от физиката и съответна огромна маса...

Публикувано на: 14 Юли 2008 07:59
от LordDigital
Тоз weekend си покарахме доволно. Готина писта беха спретнали на TireRack ,където са няколко СкидПада със жестока настилка и имаше само 20 коли ,та каране на корем. Дори и при сравнително затворена задница ,липсата на недозавиване избива на яко метане пак сега на задницата - мноого повече от преди. Малко врътнах раздвижлите линкове на щангите (endLinks) обаче не помага ,за първи път дори и при върната газ задницата не ще да се връща във релсите...

Днеска долу на паркинга друг аутокрос ,покарахме ма отидох основно да търся един партизанин ,дето има супра като моята и наи-редовно наказва всичко живо по големи и малки писти. Намерих го ,оказа са голем образ - колата му със счъпен дебитомер ,ма утре ша му изровя един от кашоните. Тва което ми каза обаче ме потресе...

Тоз образ кара със напълно стокариика 7м мотор ,ебаното заводско турбо ,някаква умазана електроника и един Кулер. Като резултат не го виждам да прави повече от 300 кона на вала. всички Bushingi са му заводските ,има некакви правени от некои си CoilOveri ,Cusco заден диференциал и наи-важното много сериозен Cage понеже това му е работата. Изкъртил е къде ,кво може от колата ама пак си е малко под тон и половина със него вътре и Cage-а... наи-важното е ,че кара със 275 сликове на roll-нати калници. Тоз пич не е бил никога на никакви форуми ,той даже нема и компютър всичко е уцелвал на принцопа "проб и Ошибок"! ,а ето и как кара:


http://www.youtube.com/watch?v=zC_rhauk6Lo

Публикувано на: 14 Юли 2008 16:28
от punkara
:thumbsup: to kvo izliza, dyavol na magare! laugh.gif Lorde sega nazad kum "stock" set-up li shte trugvash??? wacko.gif wacko.gif wacko.gif

Публикувано на: 14 Юли 2008 17:45
от V35GTR
punkara написа::thumbsup: to kvo izliza, dyavol na magare! laugh.gif Lorde sega nazad kum "stock" set-up li shte trugvash??? wacko.gif wacko.gif wacko.gif
po malko boost -> po malko turbo s po burz/ranen spool! 280-300RWHP, roll cage, BBK!

Публикувано на: 14 Юли 2008 18:39
от El Camino
V35GTR написа:
punkara написа::thumbsup: to kvo izliza, dyavol na magare! laugh.gif Lorde sega nazad kum "stock" set-up li shte trugvash??? wacko.gif wacko.gif wacko.gif
po malko boost -> po malko turbo s po burz/ranen spool! 280-300RWHP, roll cage, BBK!

a ako otka4i turboto, digne kompresiqta i izhwyrli interiora togawa 6te e konkurenciq na ae86cite? ;)


Na men seriozno mi e interesno, kak se wpiswat lekite atmoswerki - ondite naprimer?

Публикувано на: 15 Юли 2008 00:09
от Nedkow
LordDigital написа:Тоз weekend си покарахме доволно. Готина писта беха спретнали на TireRack ,където са няколко СкидПада със жестока настилка и имаше само 20 коли ,та каране на корем. Дори и при сравнително затворена задница ,липсата на недозавиване избива на яко метане пак сега на задницата - мноого повече от преди. Малко врътнах раздвижлите линкове на щангите (endLinks) обаче не помага ,за първи път дори и при върната газ задницата не ще да се връща във релсите...

Днеска долу на паркинга друг аутокрос ,покарахме ма отидох основно да търся един партизанин ,дето има супра като моята и наи-редовно наказва всичко живо по големи и малки писти. Намерих го ,оказа са голем образ - колата му със счъпен дебитомер ,ма утре ша му изровя един от кашоните. Тва което ми каза обаче ме потресе...

Тоз образ кара със напълно стокариика 7м мотор ,ебаното заводско турбо ,някаква умазана електроника и един Кулер. Като резултат не го виждам да прави повече от 300 кона на вала. всички Bushingi са му заводските ,има некакви правени от некои си CoilOveri ,Cusco заден диференциал и наи-важното много сериозен Cage понеже това му е работата. Изкъртил е къде ,кво може от колата ама пак си е малко под тон и половина със него вътре и Cage-а... наи-важното е ,че кара със 275 сликове на roll-нати калници. Тоз пич не е бил никога на никакви форуми ,той даже нема и компютър всичко е уцелвал на принцопа "проб и Ошибок"! ,а ето и как кара:


http://www.youtube.com/watch?v=zC_rhauk6Lo
С какво му е по-добър дефиренциала, че се заинтересувах предвид стокското у него?

Публикувано на: 15 Юли 2008 01:11
от agent dust
и аз винаги съм бил фен на по-малките турбини - да не лагва колата. като гледах видеото и страшно ми се прииска турбинка в АЕ-то laugh.gif няма такъв звук. много хубаво кара момчето - пази си траекторията и е адски спокоен. и щом е на 275 сликове - уцелил е рецептата. колата е продатък на гумата