Страница 17 от 19
Ръжда по автомобилите
Публикувано на: 16 Ное 2024 21:05
от iovkito
Нали имахме колега от форума, който продаде нов авенсис, за да си купи ауди втора употреба.

Ръжда по автомобилите
Публикувано на: 16 Ное 2024 21:11
от mapamop
Идея нямам какво ще си харесам след легена. Астмата и тая ми бяха "детски мечти". Тая преби всякакви мечти извън велорикша. Карината няма да я видиш повече и го знем и аз и ти. Предвид натрупания опит от вторичния пазар ще си търся нещо в добро състояние и евтини части. Но може и да не стигна до там. Ако тая не претърпи инцидент или не изгние в следващите 15-20 години вероятно ще ми е последната в живота. След 20 години ще съм на възраст в която може да не мога вече да карам, защото ще съм глух и сляп като къртица.
iovkito написа: ↑16 Ное 2024 21:05
Нали имахме колега от форума, който продаде нов авенсис, за да си купи ауди втора употреба.
Airfan или съм проспал събитията?
Ръжда по автомобилите
Публикувано на: 16 Ное 2024 21:35
от gimara
mapamop написа: ↑16 Ное 2024 21:11
Airfan или съм проспал събитията?
Той си купи ново Ауди обаче, доколкото си спомням.
Ръжда по автомобилите
Публикувано на: 16 Ное 2024 21:51
от mapamop
gimara написа: ↑16 Ное 2024 21:35
Той си купи ново Ауди
И аз така помня, но не се сещам за друг публично известен случай на смяна към Ауди.
Ръжда по автомобилите
Публикувано на: 16 Ное 2024 23:00
от iovkito
Да, за него говоря. Спомням си, че беше писал нещо за търгове, може и да се бъркам. Аудитата поне не гният, няма да бъдат обсъждани в тази тема.

Ръжда по автомобилите
Публикувано на: 17 Ное 2024 08:18
от gena_bs
Гният и още как!
Долните ръбове на вратите и праговете на A4, примерно. Пак зависи кой набор е колата и откъде е "родом".
Това за автомобили без удар. За такива след произшествия, както при всички, зависи от майстора и използваните материали, и инструменти.
Ръжда по автомобилите
Публикувано на: 17 Ное 2024 12:02
от Ивайло Димов
Гният защото никой не чисти дренажните отвори,зимата там се задържа вода ,замръзва и това води до бавно разрушаване на антикорозионното покритие .Ръждата избива отвътре-навън , и когато стане видна вече положението е дантела -разбирай неспасяемо .Ремонта е скъп,безмислен и по-добре да се търси от морга .
Ръжда по автомобилите
Публикувано на: 17 Ное 2024 13:00
от WoLF
Режат, заварят, боядисват и айде "не бито, не крашено" на някой фен

Ръжда по автомобилите
Публикувано на: 17 Ное 2024 16:15
от dracunculus
A4 Allroad 2015, сега сме 2024, т.е. 9г. кола, задният мост получи забележка, че следващия път няма да получи TÜV, поради корозия- колата ще е на 10г (в Австрия са веднъж годишно). Ауди А6 Allroad, беше бракувано поради ръжда отвсякъде (на САМО 11г.). Авенсисът на жена ми- запечатан е отдолу и е добре, е, напречната греда пред двигателя откъм двигателния отсег е тръгнала с повърхностна ръжда, забелязах го преди седмица. Нищо сериозно, но има. Предполагам, че след още 7-8г. ще има ядове с ТЮВ-а. Е, ще е на 15-16г. тогава. Гние всичко и всички марки, със съответните особености, разбира се (някои повече, други по-малко), но това точно сме го коментирали многократно. А аз все още нямам обяснение за гравиращите разлики в рамките на ЕДИН концерн и марка. Изключвам разбира се ръжда след щети!
Ръжда по автомобилите
Публикувано на: 17 Ное 2024 17:02
от max-2
Да ви покажа кола на 32, започна 33-ата. Снимките са отзад от двете страни като сменях зимните гуми. На снимката отляво има нещо тръгнало, но е незначително. Тук-там има точици повърхностна ръжда.
Ръжда по автомобилите
Публикувано на: 17 Ное 2024 17:07
от nov
Риторичен въпрос: Е що тогава са могли , а сега не могат/не искат?
По въпроса със снимките, които си постнАл - повечето чели мои мнения знаят, че в недалечно минало съм имал Б4 (Ауди), колата е 92 година, продадох я в едно съседно село, преди 7 години, където още я карат в ТОП ЦУЩАНД е в момента ( с леки козметични забележки) за ръжда не може и да се помисли, дори е с оригиналното си гърне, като смао аз съм нашибал с нея 410к.км САМО на газ. Отдолу дъното свети.
Ръжда по автомобилите
Публикувано на: 17 Ное 2024 17:26
от Ивайло Димов

Коментирали сме го тоя факт и друг път ,могат но не им излиза сметката накрая на конвейра .Разбирай разходите по всички технолигични глезотии .А и няма смисъл ,средностатистическия европеец ще си смени колата между 5-8 година .
Ръжда по автомобилите
Публикувано на: 17 Ное 2024 17:34
от dracunculus
Ами точно това е, и аз го намирам за ОК. В крайна сметка има различни варианти, но няма смисъл да оскъпяваш един автомобил, правейки го устойчив на корозия за 30-35г. По-добре е да е технологично на високо ниво, по ще се хареса на масовия клиент, отколкото, че е правен да издържи 30години, защото това на масовия клиент му е ВСЕ ЕДНО, аз лично не съм от тях и в моето обкръжение (поне в Германия и Австрия) съм човекът, който си кара най-дълго колите и все ми цъкат с език от учудване, факт. Затова си обработвам допълнително колите отдолу. Но към 85-90% от масата тук няма да види Тойотите си с ръжда, защото на 6-7г. ще ги смени. Да, има разбира се и коли правени добре (къде добре обработени, къде от алуминий, карбон и т.н.), които са и технологично страхотни, но това са коли от един друг ценови сегмент и не са определящи
Ръжда по автомобилите
Публикувано на: 17 Ное 2024 18:00
от Ивайло Димов
Премиум луксозния клас не е по джоба на обикновения европеец .Коли от типа Ауди А8/S8 ,MB S или AMG ,BMW 7 серия ...това е сегмента с 20 години гаранция против корозия на купето .
То и аз ги разбирам автопроизводителите ,в няква степен де.Конкуренцията в средния и ниския ценови диапазон е убийствена ...Тежки еко норми много оскъпяват производството,технологични глезотии в купето .
Преди 30-35 лета ел стъклата ,ел огледала ,централно заключване бяха екстрите

,климатика си беше невъобразим лукс
Ръжда по автомобилите
Публикувано на: 17 Ное 2024 18:08
от nov
Така , като ходя чат пат в чужбинско забелязвам, че европееца не си сменя така често колата, както беше да кажем 20012-та - 2020, не казвам, че автопарка ни е по-нов от техния (в никакъв случай), но при последното ми ходене в Базел видях на няколко пъти Голф 3-ки,Голф 4-ки - вярно в приличен вид, но все пак. Масово забелязвам да карат по-нови коли но от сорта на Дачия,Опел,Пежо, Рено - явно фв им идват скъпи и на германците
