Страница 17 от 320
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 19 Май 2019 10:08
от maestro75
zi_zi_top написа: ↑18 Май 2019 23:45
Преди седмица си смених оригиналните гуми Michelin Energy saver с Michelin Primacy 4 и не мога да си позная колата. Макар че окачването на новата Корола е като на Авенсиса, не съм сигурен, че усещането за по-меко возене не се дължи и на по-високия клас гуми.
И на мен ми прави впечатление, че тия гуми, с които дойде колата са доста шумнички. И аз мисля, че трябва да ги сменя...чакам да навъртя километри повечко

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 19 Май 2019 18:11
от alexander79
Старата ми кола беше с Енерджи севър + и беше по-тиха от Королата с Примаси 3. Дано са поработили по обезшумяването, че при е18 има какво да се желае.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 20 Май 2019 16:40
от mitaka_t
Hursa написа: ↑18 Май 2019 18:36
„Тествах” за кратко королата с 1.8 двигател. Определено, според мен не е по-динамична спрямо ауриса с по-старата хибридна система. Струва ми се по-помуден.
Не е ли един и същ двигател и в двата модела? Може и да е глупав въпроса, но... какво визираш под по-старата и по-новата хибридна система. Ако двигателя е един и същ, не е ли еднаква и хибридната система? В тази връзка, ако е така наистина и новата корола е с по-голямо тегло от Ауриса, нормално изглежда да е по-муден.
...когато бях в шоурума, да разгледам новите короли, консултатнта с който говорих каза че 1.8 е стар двигател, от няколко години и е 1:1 както е при Ауриса. 2.0 е новият двигател и там нещата са по-различни.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 20 Май 2019 19:09
от Hursa
При хибрида на тойота (а и при хибридите въобще) - определящ за усещането на автомобила не е само двигателя с вътрешно горене, а хибридната система, като цяло - поне според мен. ДВГ при по-старата система на приус 3 (която е и при ауриса) и по-новата на приус 4 (която е и при королата, мисля) - до колкото мога да преценя са практически еднакви (дават за по-старата система ДВГ - 99 кс, за по новата 98). Но за ДВГ не само кубатурата, дори не и мощността са определящи - а настройките му и в случая - особено интеграцията на различните му системи и интеграцията с хибридната система (всичко това - според мен). Системната мощност при предишното поколение на приус бе дадена, като 136 кс, при по новия - 122. Тя се определя не само от ДВГ, а и от двигател/генераторите, които са интегрирани в системата и най-вече от допълнителната мощност, която може да осигури батерията. При по-старата система - ел двигателя, от който до голяма степен зависи мощността на хибридната трансмисия при потегляне и по-ниска скорост е с мощност 82 кс. При по новата - 72 кс (до колкото знам). По старата система - според колеги във форума, например BOz (до колкото съм го разбрал) - практически не осигурява напълно тези допълнителни 37 кс от батерията - т. е. реално системната мощност дадена от тойота е завишена, до голяма степен (т. е. преувеличават) и според мен е така. При по-новата - интеграцията и настройката на хибридната система вероятно е по-добра и автомобила може да ползва по-активно и вероятно пълната допълнителна ел мощност от батерията - около 24 кс, поне според колегите (по форум) и вероятно са прави. Освен това, явно настройката и интеграцията на двигателя със системите му при новото поколение е по-добро (предполагам, особено със системата за рециркулация на отработените газове при бензинови двигатели) - защото новото поколение в по-голяма степен реализира заявената икономичност, за разлика от по-старото. Също предполагам, че и настройките на хибридната трансмисия са до някаква степен по-добри, с по-добра реакция при постъпили „команди” - например като настъпим газта. И всичко това компенсира до известна степен, по-малката системна мощност. Но според мен не напълно. Според мен, королата се усеща, като по-мудна при потегляне и ниска скорост (може би се дължи и на повишеното тегло - както казвате, ако е по-тежка). Може би при по-висока скорост динамиката и е по-добра, но аз я покарах съвсем за малко в града - с ниска скорост.
И най-вече - и аз като zi_zi_top съм "обикновен потребител" - мнението ми е субективно. Но най-вече не ми хареса интериора - изглежда като нещо евтино, но с претенции да се представи, като скъпо. Но това е така май при всички марки в по-голяма или по-малка степен, особено при моделите от по-евтините класове.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 29 Май 2019 23:05
от LEXUS
Hursa написа: ↑18 Май 2019 18:36
„Тествах” за кратко королата с 1.8 двигател. Определено, според мен не е по-динамична спрямо ауриса с по-старата хибридна система. Струва ми се по-помуден.
Това по-помуден е техническа грешка, както се казва, но мисля, че идеално описва подсъзнателната убеденост на колегата Hursa за това,че новата Корола е не просто по-мудна,а два пъти по-мудна от просто по-мудна
Като влизам във форума как така се получава,че винаги мненията на Hursa ми се набиват в очите

, може би нотката песимистичен реализъм в мненията му ми напомня някой сюрреалистичен роман, контрастните асоциации, които прави/ дизел, бензинов хибрид примерно/ показват,че колкото по-далечни са асоциативните елементи, толкова по-запомняща е асоциацията и привлича вниманието. Предполагам това е причината мненията му да са толкова привлекателни и предизвикващи дебат поне за мен.

Аналогично е и сравнението му качество на матерали и интериор на Тойота Корола с не коя да е марка, все бях чувал сравнения с Фолксваген или друга марка, но Шкода някак си

, не казвам,че не си прав колега, все пак е Octavia, но не съм забелязал Шкода да се отличава с качествен интериор, подреден - да, старомоден- да, стегнат - да, но по-висококачествен, всеки да си прецени.

Октавия е много хубава кола, много ми харесва, дори интериорът й като качество е на ниво, единствено не ми харесва,че е много старомоден, а и задницата на Октавията е много старомодна с елементарни стопове.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 30 Май 2019 12:18
от Hursa
Е дали е по мудна новата корола ще покажат цифрите при реален тест, ако някоя от тестващите медии все пак се заинтересоват от нея. Ще видим до колко са реални данните от производителя.
А за шкода - не мисля, че интериорите им са особено привлекателни, съвсем не. Королата отстъпва дори при такова сравнение. Може би е по подходящо да я сравним с дачия, с някой от по скромните им модели

.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 30 Май 2019 13:04
от ToyotaPassion
Така е, нито една от тестващите медии не се интересува от королата, никъде няма ревюта. Мудна е, няма какво да се тества - всички други продават самолети, особено за тези пари. По-бързичките знаем, че идват малко скъпи. Това, че е най-продаваната кола в света също така ще да значи, че е и най-скучната такава. Категорично и интериора не става, сравнен със скромна Дачия, какво ли пък да кажем за нещо 'топ' като ШКОДА
Офтопик
То бива сарказъм, бива, ама понякога се чудя какво търсят във форума на Тойота определени хора...
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 30 Май 2019 13:14
от Hursa
Беше най-продаваната

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 30 Май 2019 13:20
от ToyotaPassion
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 30 Май 2019 13:58
от Hursa
Добре, но това е световна класация. Сравнете цената и в щатите и Европа. Тойота се надскочи на европейския пазар (според мен). До 2019 година и на европейския пазар се "класираше в категорията, много добра за цената си". Но за тази година, дали ще можем да я наречем така, с новия модел и цената му за Европа.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 30 Май 2019 14:10
от ToyotaPassion
Мислех, че има читатели, но май са останали само писатели
ToyotaPassion написа: ↑30 Май 2019 13:04
Това, че е най-продаваната кола в СВЕТА
... От самия автомобил и сравнението на характеристиките му със скромни Дачии, сега пак скачаме в "ценово не е ОК за това, което предлага".... Добре, че Шкода и Дачия ги няма глобално, че щяха да разбият пазара на мудната и евтинка королка....
Всеки има субективно мнение, а 'обективното' е за какво са преценили хората в глобален мащаб, че си струва да си изхарчат парите....Даже и тази година, с този модел и с цената, на която се продава.
Офтопик
Троленето може да се прави и по-елегантно
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 30 Май 2019 14:17
от Hursa
Разбира се, че цената е ключова. Корола в щатите е на цената на дачията. Като предлагаха ауриса и королата на добра цена - клиента слабо го интересуваше интериора и екстериора. Но когато за компактен автомобил поискат до около 60000 лева, започваш да искаш и нещо повече срещу тази цена.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 30 Май 2019 18:51
от dracunculus
Компактен или не.... особено седанът никак не е компактен вече. И между другото цените в днешно време вървят само нагоре, при всички марки, погледнете например VW. Общо взето като гледам Пасат, например,... мерси. Реално цена от 60 000 лева са "само" 30 000 Евро и като цяло при почти всички производители цените на коли в класа на новата корола се въртят около тези суми (не визирам трика "цена само от 20 000 Евро".... там получаваш само каросерия с гуми и волан, бонус педали и седалка

). А дали това се харесва или не, особено в БГ, където 30 000 Евро са много пари, е друг въпрос
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 30 Май 2019 20:34
от ace
Hursa е трол. И то доста лош щом почна да сравнява Тойота с Дачия

. Просто спрете да му обръщате внимание. Нали знаете, колкото повече храниш един трол, толкова по-голям става
ПС. Сигурно и Тойота не кара както си е сложил в подписа

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 30 Май 2019 21:35
от alexander79
Доста често до мен спира чисто нова Дачия. Просто няма, какво да им се сравнява!
