Разход на Приус 3

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Заключено
Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 24 Мар 2012 20:11

Аз наблюдение на над 1000 Приус и мога да споделя разхода им с теб:

http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

както и от над 1000 Октавии:

http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

Октавия просто харчи повече.

Отделно,че е некоректно да казваш,че Октавия харчи 5/100 градско,след като самите Шкода й дават градско 6.6/100км.

А да казваш за Приус точно заводския разход 4/100км. Много пресилена история от твоя страна. Може да изненадаш Шкода с този разход.


Познавам шефа на сервиза на Еуратек Михайлов, така че запази тези приказки като нищо не се поврежда на Октавия за друг форум!
Нищо не се поврежда по Приус, но не и по Октавия.


132 к.с. на Приус ти ги сравни с Окатвията .Приус е по-пъргав,по-тих, по-чист, с по-висока гаранция и по-икономичен. За какво спориш по-точно?

Максимална скорост над 180 км./ч. е ограничена умишлено от Тойота,а не защото хибридът няма сила. Който иска да бърза по магистралите, не избира да пести гориво-това е сигурно.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 24 Мар 2012 20:19

E60_Power написа:LEXUS

Не е мой проблема, ако си спал накриво или не са те завили снощи. От деветте коли в линка за Лондон четири коли са на VAG с дизелови мотори. Ако не ти харесва, напиши един гневен мейл, кажи им колко са малоумни, как дизел карат само глупаци / щото тракат и замърсяват / и ги посъветвай незабавно да заменят дизеловите автомобили с така любимите ти хибриди. Относно дизелите на VAG - през 2009 и 2010г. в едно от най-популярните автомобилни списания, публикуващи статии за автомобили, които минимално замърсяват околната среда / Green car journal / в класацията Green car of the year печелят VW Jetta и Audi A3 с двигатели TDI. Един от подгласниците на Ауди през 2010г. е именно Приус. Толкова за нелепите ти опити да ни обясниш колко екологична кола е Приуса. Тя не е кола де, ама ти продължавай да си строиш измисления свят "Тойота Приус - върха на автомобилостроенето", въпреки, че нито върви като хората, нито е икономична,а да не говорим за удобство и лукс / за безумните пари, които струва /.
Виж какво,ПИЧАГА, не ми цитирай разни списаниица, а гледай сериозни източници, не сме детската градина тука:
http://www.epa.gov/fueleconomy/overall-high.htm

Къде е Ауди ?

Второ, това ,че е пълно с тракалаки на ВАГ в линка за Лондон, това е ,защото това се предлага в Европа, европейските фирми не могат да правят ефективни хибриди. В тая табличка се гледа само CO2 еисии, нито сажди,нито серни окиси, нито азотни ит.,н. Моля те ,информирай се преди да спамиш в този форум!

Ако се отчетат замърсителите нито един ВАГ ТДИ или какъвто и да е дизел няма да бъде допуснат до града.

В таблицата съвсем заслужено са хибридите на Тойота.

Твои са нелепите опити да спамиш за немски еднодневки със стари технологии!

Какви БЕЗУМНИ ПАРИ струва Приус- я кажи,че е на цената на един дизелов Голф с тези екстри.Кое е безумното ?

Приус е най-икономична, признаха го не само американците,а а и германците от Ауто Билд като го сравниха с най-икономичната немска тракалка Голф 6 1.6 ТДи Блумоушън!!!

И много по-добре върви приус от дизелов Голф Блумоушън! Това са фактите .
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 24 Мар 2012 20:26

E60_Power написа:LEXUS


Относно немска vs. японска техника - аз имам преки впечатления ежедневно, доколкото в семейството имаме Тойота и БМВ. Едната е два пъти по-стара от другата и на три пъти повече километра. Ако проявяваш интерес, можем да си направим среща, на която ще ти покажа и двете. И тогава ще видиш на коя вратите вече поскърцват, на коя дрънчат като алпака, как изглежда салона на кола на 300.000 километра / а и как върви / и каква е разликата между лаковото покритие на двете. Ако смяташ сравнение между Корола и БМВ 5-серия за неуместно, можеш да сравниш Тойота-та с БМВ 1-серия или с тройката. Същото е. Просто е евтина и здрава тойотата. И е отлична оферта при сравнение цена - качество.
Така, че не ми обяснявай кой, какво и как произвежда. След като толкова ти харесва, купи си тоя пластмасов кош / Приус /, карай си го със здраве и не поучавай хората, ползващи в ежедневието си истински автомобили.

Ясно ли се изразих ........, пичага?
Ти със сигурност не си от ползващите истински автомобили щом караш немски кош.

По темата ти- японската кола е направена по-качествено,не случайно не е с 2 години гаранция като БМВ. И лака, и вратите , и седалките на Тойота се износват минимално сравнени с немска кола. Имам и стара 25 годишна Корола и нова. Когато спре Голф 2 до старата Корола, той е смешна картинка като цяло! Кръгли фарчета,тесен, лоши тапицерии и т.н.
Няма друга кола като Тойота и някои модели на Мерцедес,Субару,Мазда и Хонда,които да издържат на голям пробег без да им личи.

Поскърцване на врати аз лично съм виждал само на немски кошове,както и увиснали врати.

Дрънчане на алпака? Това да не е 3-ка от 1989 година. Явно не си се качвал в Авенсис дори за да чуеш плътно затваряне на врата.

Може би ти трябва да видиш как изглежда салона на кола 260 000км. Корола,че няма забележка,нищо ,че е на 25 години!

Не ми говори за немските кошове,че съм им се нагледал и изобщо нямам добри впечатления от тях.

Само погледни дали карат немски коли или Тойоти в пустинята,арабския свят , Африка и т.н. и си прави сметката кое е здраво и издръжливо,ама какво ти обяснявам, всички знаят,че японското е издръжливо.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

E60_Power
Мнения: 321
Регистриран на: 30 Яну 2012 20:53

Мнение от E60_Power » 24 Мар 2012 21:16

LEXUS написа:
E60_Power написа:LEXUS

Не е мой проблема, ако си спал накриво или не са те завили снощи. От деветте коли в линка за Лондон четири коли са на VAG с дизелови мотори. Ако не ти харесва, напиши един гневен мейл, кажи им колко са малоумни, как дизел карат само глупаци / щото тракат и замърсяват / и ги посъветвай незабавно да заменят дизеловите автомобили с така любимите ти хибриди. Относно дизелите на VAG - през 2009 и 2010г. в едно от най-популярните автомобилни списания, публикуващи статии за автомобили, които минимално замърсяват околната среда / Green car journal / в класацията Green car of the year печелят VW Jetta и Audi A3 с двигатели TDI. Един от подгласниците на Ауди през 2010г. е именно Приус. Толкова за нелепите ти опити да ни обясниш колко екологична кола е Приуса. Тя не е кола де, ама ти продължавай да си строиш измисления свят "Тойота Приус - върха на автомобилостроенето", въпреки, че нито върви като хората, нито е икономична,а да не говорим за удобство и лукс / за безумните пари, които струва /.
Виж какво,ПИЧАГА, не ми цитирай разни списаниица, а гледай сериозни източници, не сме детската градина тука:
http://www.epa.gov/fueleconomy/overall-high.htm

Къде е Ауди ?

Второ, това ,че е пълно с тракалаки на ВАГ в линка за Лондон, това е ,защото това се предлага в Европа, европейските фирми не могат да правят ефективни хибриди. В тая табличка се гледа само CO2 еисии, нито сажди,нито серни окиси, нито азотни ит.,н. Моля те ,информирай се преди да спамиш в този форум!

Ако се отчетат замърсителите нито един ВАГ ТДИ или какъвто и да е дизел няма да бъде допуснат до града.

В таблицата съвсем заслужено са хибридите на Тойота.

Твои са нелепите опити да спамиш за немски еднодневки със стари технологии!

Какви БЕЗУМНИ ПАРИ струва Приус- я кажи,че е на цената на един дизелов Голф с тези екстри.Кое е безумното ?

Приус е най-икономична, признаха го не само американците,а а и германците от Ауто Билд като го сравниха с най-икономичната немска тракалка Голф 6 1.6 ТДи Блумоушън!!!

И много по-добре върви приус от дизелов Голф Блумоушън! Това са фактите .
Аз ти говоря за green car, т.е. екология, а ти ми пускаш линкове за консумация на гориво. Четеш ли изобщо постовете или пишеш ей така - за да се намираш в работа?

Ако не си доволен от начина по който в Лондон са подредили автомобилите, които щадят екологията, изпрати им мейл и гневно ги наругай. Сигурен съм, че знаеш повече от тези, които са избрали въпросните девет автомобила.

Човека със Шкодата правилно ти е отбелязъл, че нищо не се поврежда по автомобила, защото това е Октавия 1, GLX изпълнение с електро-механични дюзи на БОШ и турбина без променлива геометрия. Да, правилно си прочел в поста му - вечни са и могат да изкарат милион без повреда. Също и мотора. Затова има и толкова много таксита от този модел в ЕС. Доскоро се продаваше / до 2010г. / под наименованието Октавия Тур и струваше два пъти по-малко от Приуса. Няма електроника, няма батерии, няма електронни джаджи. Вътре е куца и мотора е шумен, но е много, ама много здрава кола. В нета има достатъчно инфо за това кои са едни от най-здравите модели на VAG. А Октавия 1 е най-здравата. Знам, че не си особен фен другаря Джеръми Кларксън, но той разбира от коли и дава следното определение за този модел: "masterpiece of dependability". Така, че недей да ни обясняваш за Михайлов и за това колко често се чупят Шкода.

IVOtuning
Мнения: 330
Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
Местоположение: Испания
Получена  благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Мнение от IVOtuning » 24 Мар 2012 21:25

LEXUS написа:Аз наблюдение на над 1000 Приус и мога да споделя разхода им с теб:

http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

както и от над 1000 Октавии:

http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

Октавия просто харчи повече.

Отделно,че е некоректно да казваш,че Октавия харчи 5/100 градско,след като самите Шкода й дават градско 6.6/100км.

А да казваш за Приус точно заводския разход 4/100км. Много пресилена история от твоя страна. Може да изненадаш Шкода с този разход.


Познавам шефа на сервиза на Еуратек Михайлов, така че запази тези приказки като нищо не се поврежда на Октавия за друг форум!
Нищо не се поврежда по Приус, но не и по Октавия.


132 к.с. на Приус ти ги сравни с Окатвията .Приус е по-пъргав,по-тих, по-чист, с по-висока гаранция и по-икономичен. За какво спориш по-точно?

Максимална скорост над 180 км./ч. е ограничена умишлено от Тойота,а не защото хибридът няма сила. Който иска да бърза по магистралите, не избира да пести гориво-това е сигурно.

Tака средния на Приус е 5,21л, на Октавия 5,85л, а ако сложим ФВ Голф ТДИ 115-131кс 5.91л.
Минимална разлика в горивото, пък ти ако искаш сравнявай вървенето и динамиката.
И да ти повторя аз не обсъждам гаранции, комфорт, надежност, а САМО разход на гориво и динамични показатели.

Има разлика голяма нали?

Един въпрос може ли: Имаш ли/карал ли си Приус и ако да, колко км?

E60_Power
Мнения: 321
Регистриран на: 30 Яну 2012 20:53

Мнение от E60_Power » 24 Мар 2012 21:46

Една статия в Dailymail относно сравнение между БМВ 320D и Тойота Приус:

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/ ... iency.html

Това ми е любимо:
".... has found that a diesel BMW 320Ed (fuel costs for 1 year or 12,000 miles: £1,120) would cost you less at the pumps than a Toyota Prius (£1,171)"

E60_Power
Мнения: 321
Регистриран на: 30 Яну 2012 20:53

Мнение от E60_Power » 24 Мар 2012 21:51


Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 24 Мар 2012 22:02

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
KiLLeR
Мнения: 1189
Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
Местоположение: Пловдив/София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от KiLLeR » 24 Мар 2012 22:14

????? това какво доказва ? Че на пълна газ изминава малко повече ? Що не ги сравниш в града на спри тръгни? Колко ще изкиха емката? Като сравнявай сравнявай ЕКВИВАЛЕНТНИ И СРАВНИМИ неща!
Toyota Avensis D4D 2001

Изображение

E60_Power
Мнения: 321
Регистриран на: 30 Яну 2012 20:53

Мнение от E60_Power » 24 Мар 2012 22:36

KiLLeR написа:
????? това какво доказва ? Че на пълна газ изминава малко повече ? Що не ги сравниш в града на спри тръгни? Колко ще изкиха емката? Като сравнявай сравнявай ЕКВИВАЛЕНТНИ И СРАВНИМИ неща!
Клипа е за забавление и е част от спора с колегата LEXUS. Ясно е, че в града Приус-а ще обърне БМВ-то. Спор за това не може да има. Но поне според мен единствения смисъл от подобна кола е да върти доста километри и то само в града. Аз, обаче, си избирам маршрут за градско, където има по-малко тръгни-спри, защото макар и с автомат, сериозно се изнервям от подобно пътуване. Например, Бъкстон - околовръстно шосе - симеоновско шосе - бул. Н.Вапцаров - Лозенец. Това е градския маршрут за мен. И по него дори в пиков час има мегдан за натискане на педала, т.е. няма да съм само на батерия. Това са 600-700 километра месечно. Останалото / 35-40.000 километра годишно, а дори и повече / е по пътна мрежа, където се натиска педала на газта. Къде ще ми е икономията на мен, например? А и на всеки друг. Ако караш само градско и ходиш с колата на работа, колко километра можеш да изминеш в София ежедневно, че да си струва да платиш толкова много пари за чисто нов Приус? По-добре с такси. 50 бона за Приус са по 400 лева на месец за десет години. При 20 работни дни спокойно можеш да ползваш тези пари за такси. Ако често излизаш извън града, покупката на Приус се обезмисля.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 24 Мар 2012 22:42

E60_Power написа:Така, че недей да ни обясняваш за Михайлов и за това колко често се чупят Шкода.
Михайлов също е казвал,че са най-здравата Шкода. Но при сравнение с Приус просто бледнее. Не казвам,че е трошка Шкодата, здрава е по стандартите на Шкода и Фолксваген, но не и по стандартите на Тойота.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 24 Мар 2012 22:46

E60_Power написа: Клипа е за забавление и е част от спора с колегата LEXUS. Ясно е, че в града Приус-а ще обърне БМВ-то. Спор за това не може да има. Но поне според мен единствения смисъл от подобна кола е да върти доста километри и то само в града. Аз, обаче, си избирам маршрут за градско, където има по-малко тръгни-спри, защото макар и с автомат, сериозно се изнервям от подобно пътуване. Например, Бъкстон - околовръстно шосе - симеоновско шосе - бул. Н.Вапцаров - Лозенец. Това е градския маршрут за мен. И по него дори в пиков час има мегдан за натискане на педала, т.е. няма да съм само на батерия. Това са 600-700 километра месечно. Останалото / 35-40.000 километра годишно, а дори и повече / е по пътна мрежа, където се натиска педала на газта. Къде ще ми е икономията на мен, например? А и на всеки друг. Ако караш само градско и ходиш с колата на работа, колко километра можеш да изминеш в София ежедневно, че да си струва да платиш толкова много пари за чисто нов Приус? По-добре с такси. 50 бона за Приус са по 400 лева на месец за десет години. При 20 работни дни спокойно можеш да ползваш тези пари за такси. Ако често излизаш извън града, покупката на Приус се обезмисля.
Клипът е напълно безсмислен.

Истината обаче е,че Приус не е много скъп- аналогичен като цена на една Джета дизел с това оборудване. Моля те спри да спамиш. Защо трябва по няколко пъти да ти пиша едно и също.

Приус се продава много добре,но по белите държави,където се цени екологията.

Както се вижда от линка ,който съм дал Приус е по-икономичен от всеки дизел в класа!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 24 Мар 2012 22:54

E60_Power написа:Една статия в Dailymail относно сравнение между БМВ 320D и Тойота Приус:

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/ ... iency.html

Това ми е любимо:
".... has found that a diesel BMW 320Ed (fuel costs for 1 year or 12,000 miles: £1,120) would cost you less at the pumps than a Toyota Prius (£1,171)"
Не си си дочел статията:

'The Prius's lower CO2 emissions could also save company car drivers nearly £400 a year over the BMW.'

Toyota' Auris Hybrid T4 costs £1,120 a year to fuel - £129 less than the diesel Vauxhall Astra 1.3 CDTi SRi.

По тия сметки излиза,че Аурис Хибрид излиза по-евтино от Приус....

Само да добавя,че това БМВ 3 струва 37 610 Евро. Тоест кола за 75 000лева, мисля,че бмв предлага ненормално високи цени.

За по-малко от тези пари може да се купи Приус Плъг Ин,който харчи 2/100км.,поне да знаеш за какво си даваш парите- технология.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 24 Мар 2012 23:06

E60_Power написа:
Аз ти говоря за green car, т.е. екология, а ти ми пускаш линкове за консумация на гориво. Четеш ли изобщо постовете или пишеш ей така - за да се намираш в работа?

Ако не си доволен от начина по който в Лондон са подредили автомобилите, които щадят екологията, изпрати им мейл и гневно ги наругай. Сигурен съм, че знаеш повече от тези, които са избрали въпросните девет автомобила.
Ти сериозно ли си вярваш на това,което говориш?

Щом си толкова убеден, кажи кое е по-екологичното на един дизел от емисиите на хибрид?

Саждите ли,серните окиси ли,кое?

В Лондон са подредили колите само по CO2 емисии,няма какво да им пиша гневни писма. Ако се подрдят автомобилите по вредни емисии, не смо въгл.диоксид, в таблицата ще останат само хибридите,защото са най-чисти.


За кои 9 автомобила говориш?
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

E60_Power
Мнения: 321
Регистриран на: 30 Яну 2012 20:53

Мнение от E60_Power » 24 Мар 2012 23:13

LEXUS написа:
E60_Power написа: Клипа е за забавление и е част от спора с колегата LEXUS. Ясно е, че в града Приус-а ще обърне БМВ-то. Спор за това не може да има. Но поне според мен единствения смисъл от подобна кола е да върти доста километри и то само в града. Аз, обаче, си избирам маршрут за градско, където има по-малко тръгни-спри, защото макар и с автомат, сериозно се изнервям от подобно пътуване. Например, Бъкстон - околовръстно шосе - симеоновско шосе - бул. Н.Вапцаров - Лозенец. Това е градския маршрут за мен. И по него дори в пиков час има мегдан за натискане на педала, т.е. няма да съм само на батерия. Това са 600-700 километра месечно. Останалото / 35-40.000 километра годишно, а дори и повече / е по пътна мрежа, където се натиска педала на газта. Къде ще ми е икономията на мен, например? А и на всеки друг. Ако караш само градско и ходиш с колата на работа, колко километра можеш да изминеш в София ежедневно, че да си струва да платиш толкова много пари за чисто нов Приус? По-добре с такси. 50 бона за Приус са по 400 лева на месец за десет години. При 20 работни дни спокойно можеш да ползваш тези пари за такси. Ако често излизаш извън града, покупката на Приус се обезмисля.
Клипът е напълно безсмислен.

Истината обаче е,че Приус не е много скъп- аналогичен като цена на една Джета дизел с това оборудване. Моля те спри да спамиш. Защо трябва по няколко пъти да ти пиша едно и също.

Приус се продава много добре,но по белите държави,където се цени екологията.

Както се вижда от линка ,който съм дал Приус е по-икономичен от всеки дизел в класа!
Това е форум, а и ние сме свободна страна. Всеки има право да пише, каквото пожелае. Така, че нямам никакво намерение да спестявам мнението си. И изобщо не ме интересува дали някой го споделя. Ако на някой не му харесва, нека ми опонира, доколкото има пълно право на това. Както има право да сигнализира съответния модератор на форума за моите мнения. Ако последния пожелае, нека последва бан. По-добре бан, отколкото мълчание. Един бан нито ще наруши душевния ми мир, нито пък ще ме развълнува. А ако не знаеш, първата стъпка към смъртта на един форум и неговото обезсмисляне е единодушието на всички по конкретен въпрос. Когато това се случи, форума Ви вече ще е мъртъв. Може да ти прозвучи малко високопарно, но точно приходящите, които не споделят мнението, че Тойота е най-добрата марка, а имат малко по-различно мнение, създават и са в основата на дискусиите. Тук има много повече свобода от форума на БМВ, например, и точно това Ви прави по-добри от нас. Това, мисля, е единственото нещо, в което Тойота превъзхожда БМВ. :laughing6:

Заключено

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта