Страница 17 от 19

Публикувано на: 14 Мар 2010 17:49
от MX5
zi_zi_top написа:
MX5 написа:... 80-100 км? - аз за толкова се вдигам да ида да пия кафе някъде wink.gif
На колко километра ти е работата и колко време на ден пътуваш?
Ами тия дни офиса е на 3200+ километра от вкъщи. Та ходенето до там е със самолет. Малко е екстремно е с кола на толкова разстояние - само веднъж съм го карал и то само в едната посока wink.gif
Жената навърта към 70-80 километра през деня. Чикаго обаче е повече концентриран като европейски град (даже има и функциониращ обществен транспорт - автобуси,влакчета,метро) - доста по-различно от типичното за САЩ.


Публикувано на: 14 Мар 2010 18:12
от zi_zi_top
Всеки ден ли летиш!?! wacko.gif
Жена ти за колко време минава тези 80 км все пак?
П. С. За теб добра алтернатива е телепортирането laugh.gif ...

Публикувано на: 14 Мар 2010 18:21
от MX5
zi_zi_top написа:Всеки ден ли летиш!?!
Не smile.gif Напоследък рядко - шефовете все повече ми имат вяра и от разстояние и ги убедих, че няма смисъл да правим оборот на самолетните компании laugh.gif

zi_zi_top написа:Жена ти за колко време минава тези 80 км все пак?
Ами с кола от 40 минути до около час в едната посока (в зависимост от трафика). Т.е. 70-80 км за 80-120 минути



Публикувано на: 14 Мар 2010 18:29
от zi_zi_top
Това е доста добре! Аз за това време минавам около 35 - 40 км в София (при добър късмет да няма голямо задръстване). Напоследък в София се разреди движението, най-вероятно заради Кризата.

Публикувано на: 14 Мар 2010 20:05
от ALTEZZA
MX5 написа:Тоя, ако докажат, че е излъгал, адвокатите на Тойота най-вероятно ще му спретнат много интересни неща ... smile.gif
stava vse po-interestno
http://news.yahoo.com/s/ap/20100314/ap_ ... away_prius

Публикувано на: 14 Мар 2010 21:20
от b_d
ALTEZZA написа:
MX5 написа:Тоя, ако докажат, че е излъгал, адвокатите на Тойота най-вероятно ще му спретнат много интересни неща ... smile.gif
stava vse po-interestno
http://news.yahoo.com/s/ap/20100314/ap_ ... away_prius
В момента е ясно, че всяка катастрофа с Тойота ще е причинена от педала на газта...

Публикувано на: 15 Мар 2010 00:20
от LEXUS
MX5 написа:
Лумпените се явиха ... laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Тойота в близкото минало имаха интересни модели.
Но от 5-10 години колите са им интересни толкова, колкото и един кашон с колелца ...
С FT-86 току-виж може и да се опитат да си променят ширпотреба имиджа, но дотогава има поне 2 години и дано не я прецакат и нея.

А, ако си бил на живо в Германия и в САЩ, щеше да си осъзнал, че в САЩ карат много повече хора и на много по-големи разстояния ... 80-100 км? - аз за толкова се вдигам да ида да пия кафе някъде wink.gif

Колега, твоето мнение очевадно не е мнение на клиентите от цял свят. Цифрите и продажбите те опровергават напълно. Причините за продажби от почти 10 млн. коли преди кризата положително не са безличните коли на Тойота. Ъндърстенд? Просто, като изказваш лично становище, не ангажирай с него милиони клиенти. Такива клиширани мнения не вървят при хора ,които се интересуват по -подробно от коли.

А в САЩ естествено,че карат много повече хора отколкото в Германия, защото САЩ са с по-голямо население , по-висок стандарт и по-моторизирана нация от Германия и ЕС.
Но В ЕС и Германия аналогично, като високо развити и с висок стандарт държави, моторизацията също е висока и много хора масово карат коли. А не се движат с трамваи и рейсове само. Казах ти, задръстванията в Европа напълно потвърждават моята теза. Твоята теза отново ми изглежда на твоя желана и измислена хипотеза, която обаче не отговаря на истината. Ако , както ти твърдиш, масово в Европа се ползваше обществения транспорт,а не автомобили, нямаше да има задръствания, час пик и тем подобни простотии. Само че в Европа също много висок процент от населението притежават автомобили и са клиенти на разл.марки. Така че нека не свеждаме темата до "лаиците карат Тойота ,щото не разбират от коли,а авто-ентусиастите/Европейците/ купуват видиш ли други коли/примерно Фолксваген и Ауди/, щото са по-приятни за каране--според някой си." Това обаче отново е насаждане на мнение от най-различни "експерти".И тия клишета съм ги слушал достатъчно, само че са лични мнения, моето мнение и на милиони други не е такова примерно.

Пак повтарям, ти защо реши, противно на всяка пазарна логика,че дадени коли трябва да са много интересни-според кой критерий за интересност?! ОК, но за теб интересна кола е едно, за друг-друго. Пазарът доказва,че интересната кола за потребителя е Тойота,а не Пежо или Ауди примерно, въпреки това,че те се харесват в Европа, но са дотам. Европа не е света изобщо.
"Интересният" за европейците дизайн или агресията в управлението не правят цялостен добър автомобил. Широкият потребител не иска крайности, той иска балансираност, качество, тишина, лесно управление,модерни технологии, ефективност.

Публикувано на: 15 Мар 2010 04:42
от MX5
LEXUS написа:Колега, твоето мнение очевадно не е мнение на клиентите от цял свят. Цифрите и продажбите те опровергават напълно. Причините за продажби от почти 10 млн. коли преди кризата положително не са безличните коли на Тойота. Ъндърстенд? Просто, като изказваш лично становище, не ангажирай с него милиони клиенти. Такива клиширани мнения не вървят при хора ,които се интересуват по -подробно от коли.

А в САЩ естествено,че карат много повече хора отколкото в Германия, защото САЩ са с по-голямо население , по-висок стандарт и по-моторизирана нация от Германия и ЕС.
Но В ЕС и Германия аналогично, като високо развити и с висок стандарт държави, моторизацията също е висока и много хора масово карат коли. А не се движат с трамваи и рейсове само. Казах ти, задръстванията в Европа напълно потвърждават моята теза. Твоята теза отново ми изглежда на твоя желана и измислена хипотеза, която обаче не отговаря на истината. Ако , както ти твърдиш, масово в Европа се ползваше обществения транспорт,а не автомобили, нямаше да има задръствания, час пик и тем подобни простотии. Само че в Европа също много висок процент от населението притежават автомобили и са клиенти на разл.марки. Така че нека не свеждаме темата до "лаиците карат Тойота ,щото не разбират от коли,а авто-ентусиастите/Европейците/ купуват видиш ли други коли/примерно Фолксваген и Ауди/, щото са по-приятни за каране--според някой си." Това обаче отново е насаждане на мнение от най-различни "експерти".И тия клишета съм ги слушал достатъчно, само че са лични мнения, моето мнение и на милиони други не е такова примерно.

Пак повтарям, ти защо реши, противно на всяка пазарна логика,че дадени коли трябва да са много интересни-според кой критерий за интересност?! ОК, но за теб интересна кола е едно, за друг-друго. Пазарът доказва,че интересната кола за потребителя е Тойота,а не Пежо или Ауди примерно, въпреки това,че те се харесват в Европа, но са дотам. Европа не е света изобщо.
"Интересният" за европейците дизайн или агресията в управлението не правят цялостен добър автомобил. Широкият потребител не иска крайности, той иска балансираност, качество, тишина, лесно управление,модерни технологии, ефективност.
Ширпотреба laugh.gif

Изображение

Публикувано на: 15 Мар 2010 04:45
от MX5
ALTEZZA написа:stava vse po-interestno
http://news.yahoo.com/s/ap/20100314/ap_ ... away_prius
Интересно, че от цялата драма предните накладки са заминали. А ако нарочно е натискал газта до долу и спирачката няма как да го постигне това на Приус щото двигателя изключва. Или при неща от сорта на газ наполовина двигателя не се изключва и можеш така да палнеш дисковете?
Но е интересно и за какво да го прави щом няма намерение да съди Тойота за каквото и да било ...

Публикувано на: 15 Мар 2010 07:10
от ALTEZZA
LEXUS написа:...
абе скучнички са си Тайотите. нали виждам какъв тип клиенти ги карат попринцип, булшинството са точно този тип дет искат да стигнат от точка А до точка Б и хал хабер си нямат кво карат, стига да не се чупи. най атрактивните им коли са може би СУВ-тата, ама това си е друга категория...
колкото до това кой и колко кара в САЩ вс Европа, вари го, печи го, ама просто говорим за два доста различни континента, с различна история и различно градостроене. да, в Европа много хора карат коли, обаче много от тях имат избор, дали ще карат кола или ще ползват градски транспорт, си го решават те базирано на различни неща. в САЩ такъв избор почти никoй няма, кат изключим центровете на няколко големи града, останалата част от държавата дори до магазина да си купиш хляб не можеш да отидеш без кола. просто тук куцо, болно и сакато, щом завършат училище и трябва да се качат на кола(не ако искат, а трябва). и да, в Европа има задръствания, но до известна степен задръстванията са понеже Европейските градове са строени много отдавна и не са предвидени за голям трафик или пък паркинг, за това в София киснеш по 40 минути че да минеш 2км. и кат стана въпрос за София, най-големия град в БГ, колко е голяма тя? 20км диаметър? тя е като плънка в сравнение с тукашните метрополитъни. аз кат се прибрах за първи път в БГ и всяка вечер се прибирах пеша, просто ми беше кеф, там си ми беше кат разходка. тук месния парк дет е до нас е сигурно на 1/2 от София. че да отидеш на работа е съвсем нормално да караш 30км+ в едната посока. че да отидеш до местния magazin е съвсем нормално да е на 5км+. а думата "градски транспорт" почти не съществува, особено за предградията, такова животно нема.
и да се върнем на думата, кой и колко кара. та сигурен съм че всеки един който живее в БГ може да ми изброй поне 20 имена на хора които не само че нямат кола, но нямат и книжка. и понеже БГ сигурно не е най-добрия пример, в Германия, сестрами живееше там 8 години, кат се премести от там, трябваше да я уча да кара кола, а живееше в Koln и учеше в Duseldorf. все още има приятели там дет не могат да карат и не им и трябва. това да живееш в Париш например, там ако имаш кола, кво ще я правиш, трябва да я паркираш някъде и да не я местиш, щот после къде ще паркираш. там можеш да стигнеш от всяка една точка на града до друга с метрото супер бързо и удобно. та както и да е, аз поне лично не мога да се сетя за нито едно име на човек който живее тук и да не може да кара. ако някои от тук местните могат да ми изброят поне 2 имена, евала...
та мисля че точно за това говори МХ5, как преди 60 години на някои тук му е хрумнало че тряба всеки един да се предвижва с кола и от там всичко е построено по този начин.

Публикувано на: 15 Мар 2010 07:14
от desSs
MX5 написа:Интересно, че от цялата драма предните накладки са заминали.
може да ги е сменил с износени преди да тръгне unsure.gif
MX5 написа:Но е интересно и за какво да го прави щом няма намерение да съди Тойота за каквото и да било ...
конкуренцията може да му е платила предварително unsure.gif

Публикувано на: 15 Мар 2010 07:34
от MX5
desSs написа:
MX5 написа:Интересно, че от цялата драма предните накладки са заминали.
може да ги е сменил с износени преди да тръгне unsure.gif
Да, но ченгето, което е карало до него твърди, че миришело на спирачки, а ако оня е тръгвал и спирал, за на ги нагрее, ченгето е щяло да забележи? Може и някакъв трик да има да успееш с междинна газ.

desSs написа:
MX5 написа:Но е интересно и за какво да го прави щом няма намерение да съди Тойота за каквото и да било ...
конкуренцията може да му е платила предварително unsure.gif
Предполагам възможно е, но е прекален голям риск за такова нещо според мен, щото ако ги барнат тия от конкуренцията ще стане лют скандал.




Публикувано на: 15 Мар 2010 07:35
от MX5
ALTEZZA написа:
LEXUS написа:...
абе скучнички са си Тайотите. нали виждам какъв тип клиенти ги карат попринцип, булшинството са точно този тип дет искат да стигнат от точка А до точка Б и хал хабер си нямат кво карат, стига да не се чупи. най атрактивните им коли са може би СУВ-тата, ама това си е друга категория...
колкото до това кой и колко кара в САЩ вс Европа, вари го, печи го, ама просто говорим за два доста различни континента, с различна история и различно градостроене. да, в Европа много хора карат коли, обаче много от тях имат избор, дали ще карат кола или ще ползват градски транспорт, си го решават те базирано на различни неща. в САЩ такъв избор почти никoй няма, кат изключим центровете на няколко големи града, останалата част от държавата дори до магазина да си купиш хляб не можеш да отидеш без кола. просто тук куцо, болно и сакато, щом завършат училище и трябва да се качат на кола(не ако искат, а трябва). и да, в Европа има задръствания, но до известна степен задръстванията са понеже Европейските градове са строени много отдавна и не са предвидени за голям трафик или пък паркинг, за това в София киснеш по 40 минути че да минеш 2км. и кат стана въпрос за София, най-големия град в БГ, колко е голяма тя? 20км диаметър? тя е като плънка в сравнение с тукашните метрополитъни. аз кат се прибрах за първи път в БГ и всяка вечер се прибирах пеша, просто ми беше кеф, там си ми беше кат разходка. тук месния парк дет е до нас е сигурно на 1/2 от София. че да отидеш на работа е съвсем нормално да караш 30км+ в едната посока. че да отидеш до местния magazin е съвсем нормално да е на 5км+. а думата "градски транспорт" почти не съществува, особено за предградията, такова животно нема.
и да се върнем на думата, кой и колко кара. та сигурен съм че всеки един който живее в БГ може да ми изброй поне 20 имена на хора които не само че нямат кола, но нямат и книжка. и понеже БГ сигурно не е най-добрия пример, в Германия, сестрами живееше там 8 години, кат се премести от там, трябваше да я уча да кара кола, а живееше в Koln и учеше в Duseldorf. все още има приятели там дет не могат да карат и не им и трябва. това да живееш в Париш например, там ако имаш кола, кво ще я правиш, трябва да я паркираш някъде и да не я местиш, щот после къде ще паркираш. там можеш да стигнеш от всяка една точка на града до друга с метрото супер бързо и удобно. та както и да е, аз поне лично не мога да се сетя за нито едно име на човек който живее тук и да не може да кара. ако някои от тук местните могат да ми изброят поне 2 имена, евала...
та мисля че точно за това говори МХ5, как преди 60 години на някои тук му е хрумнало че тряба всеки един да се предвижва с кола и от там всичко е построено по този начин.
+1

И за SUV-тата си прав. Highlandera ми хареса чат-пат - даже и на 3-тия ред седалки се завирах, но и той си е с цел ширпотреба, купувана от същите тия, които искат да стигнат от точка А до Б, да не се чупи и да е по-голямо, че да се чувстват сигурни.



Публикувано на: 15 Мар 2010 08:28
от nov
MX5, ALTEZZA прави сте че като разстояния нищо в европата не може да се сравни със САЩ, особено пък в Бг.За дизайн вкус няма на Лексус-а му харесват, на мен не всички модели особено последния авенсис ми е ебати грозотията, но това си е мое виждане според вас пък са безлични, ами може и така да е и въпреки че долу горе знам за какво става на въпрос под предния капак на колата за любител шофьор и аз си избирах и едната и другата кола за д аме движи от т.А до т.Б както и преди години Б4-ката също беше така избирана.От тези години от които са ми Карините за дизайн може да поспориме -примерно пасат Б3 И Б4 ми е по-грозен от тях вектра Б също,Нисан примера, но това пак казвам си е моя вкус.И тук в Бг е важно да няма проблеми от т.А до т.Б с изключение на хората като мой съсед който от Голф 3 се качи на А8 2005 и си мислеше , че и тма ще е като при голфа работата и сега се оплаква че едно влизане в сервиз аму е минимум 600-700 лева.Ама това е в Бг.

Публикувано на: 15 Мар 2010 13:54
от rudolf
LEXUS написа:
MX5 написа:
.
аз не разбрах кое дава повече мощност vtak ili VVTaki???