MX5 написа:
Лумпените се явиха ... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Тойота в близкото минало имаха интересни модели.
Но от 5-10 години колите са им интересни толкова, колкото и един кашон с колелца ...
С FT-86 току-виж може и да се опитат да си променят ширпотреба имиджа, но дотогава има поне 2 години и дано не я прецакат и нея.
А, ако си бил на живо в Германия и в САЩ, щеше да си осъзнал, че в САЩ карат много повече хора и на много по-големи разстояния ... 80-100 км? - аз за толкова се вдигам да ида да пия кафе някъде
Колега, твоето мнение очевадно не е мнение на клиентите от цял свят. Цифрите и продажбите те опровергават напълно. Причините за продажби от почти 10 млн. коли преди кризата положително не са безличните коли на Тойота. Ъндърстенд? Просто, като изказваш лично становище, не ангажирай с него милиони клиенти. Такива клиширани мнения не вървят при хора ,които се интересуват по -подробно от коли.
А в САЩ естествено,че карат много повече хора отколкото в Германия, защото САЩ са с по-голямо население , по-висок стандарт и по-моторизирана нация от Германия и ЕС.
Но В ЕС и Германия аналогично, като високо развити и с висок стандарт държави, моторизацията също е висока и много хора масово карат коли. А не се движат с трамваи и рейсове само. Казах ти, задръстванията в Европа напълно потвърждават моята теза. Твоята теза отново ми изглежда на твоя желана и измислена хипотеза, която обаче не отговаря на истината. Ако , както ти твърдиш, масово в Европа се ползваше обществения транспорт,а не автомобили, нямаше да има задръствания, час пик и тем подобни простотии. Само че в Европа също много висок процент от населението притежават автомобили и са клиенти на разл.марки. Така че нека не свеждаме темата до "лаиците карат Тойота ,щото не разбират от коли,а авто-ентусиастите/Европейците/ купуват видиш ли други коли/примерно Фолксваген и Ауди/, щото са по-приятни за каране--според някой си." Това обаче отново е насаждане на мнение от най-различни "експерти".И тия клишета съм ги слушал достатъчно, само че са лични мнения, моето мнение и на милиони други не е такова примерно.
Пак повтарям, ти защо реши, противно на всяка пазарна логика,че дадени коли трябва да са много интересни-според кой критерий за интересност?! ОК, но за теб интересна кола е едно, за друг-друго. Пазарът доказва,че интересната кола за потребителя е Тойота,а не Пежо или Ауди примерно, въпреки това,че те се харесват в Европа, но са дотам. Европа не е света изобщо.
"Интересният" за европейците дизайн или агресията в управлението не правят цялостен добър автомобил. Широкият потребител не иска крайности, той иска балансираност, качество, тишина, лесно управление,модерни технологии, ефективност.