Страница 152 от 320

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 16 Окт 2021 13:20
от Krachunov
Отвори линка, който ти изпратих. Там съм си правил колата. Там правих и на жената, акто казах 6 годишна. Не е първата няма да е последната

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 16 Окт 2021 13:37
от BOz
Отворих линка, разгледах го.
За това и аз те помолих нещо и ще се радвам да го обсъдим след това
Иначе имам и познат, който си кара колата с отделни обувки, които стоят само за тази цел. С много мека и чиста гума, за да не му драскат алуминиевите педали. Полираше и накрайниците на ауспуха всяка година. И в колата се влизаше само ако нямаш никакви орнаменти по облеклото (задължително условие). Дали е нормално - за него да, за мен тотална извратения. Иначе приемам възгледите на всеки, но не пречи и да ги коментирам.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 16 Окт 2021 15:02
от batececo
Ако ще оглеждате коли на паркинг, отидете в Пловдив, примерно wink.gif Точно на Авенсис Т25 на 6тата година потъмняха фаровете, но там е нечовешка жега и пек. На Ауриса, почти 13 годишен вече, започна лееееко да помътнява отгоре единия фар на 12-тата година. Но това в София.

Може би има значение, че основно сам го мия на автомивка, фаровете ги обработвам с препарат само ако е карано на магистрала и са целите в мушички или е карано зимата в планински терен и са побелели от сол. 2 пъти в годината се дава на основно почистване и там като го напръскат с пяна, включително фаровете, чакат доста време, което разказва играта на лака на боята (имам вече отлепен лак на боята) и на всякакви защитни покрития.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 16 Окт 2021 15:44
от Krachunov
BOz написа: 16 Окт 2021 13:37 Отворих линка, разгледах го.
За това и аз те помолих нещо и ще се радвам да го обсъдим след това
Иначе имам и познат, който си кара колата с отделни обувки, които стоят само за тази цел. С много мека и чиста гума, за да не му драскат алуминиевите педали. Полираше и накрайниците на ауспуха всяка година. И в колата се влизаше само ако нямаш никакви орнаменти по облеклото (задължително условие). Дали е нормално - за него да, за мен тотална извратения. Иначе приемам възгледите на всеки, но не пречи и да ги коментирам.
Всякакви психопатии има. Но тук не говорим да лъскаме ауспуха. Става дума за тривиално фолио за не много пари и още по - малко време.
Ясно е че със залитане в каквото и да е, става прекалено. Но някакви минимални грижи, биха спестили излиш и емоции

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 16 Окт 2021 15:46
от slowtraveler
За потъмняване - жълтяват, ако са перпендикулярно на слънцето... Т.е. ако са много полегати и не са от стъкло.
Бях споменал, че на маздата левият фар пожълтя (в горната, по-полегата част), защото пред офиса лентата на булеварда бе еднопосочна и то на запад - такава бе редовната ориентация на автомобила през деня - с лявата страна/фар към слънцето... Помътна за под 5г... Черен автомобил, силно нагряващ се.
Дадох 20лв на момчетата на автомивката и фаровете 'лъснаха' ...
Да се грижа? Ами сега Кашкая вече е на 13.5г, и няма пожълтяване на фаровете - там са по-вертикални.
И да, докато е по-нов автомобила и аз съм се вманиачавал да ходя на автомивка веднъж месечно :) Сега вече не правя такива грешки - дъжда си върши работата :)
А вие - фолиа, УВ защити и т.н... tooth.gif

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 16 Окт 2021 16:32
от iovkito
Krachunov написа: 16 Окт 2021 12:42
Заучени глупости е излишно да се пишат.
Аз в този форум пиша само от личен опит, а не какво съм чул и видял. Едната кола съм я карал 100 000км в чужбина през зимата и има лека ръжда на едната вежда, другата не е напускала България и е като чисто нова. С фаровете и на двете проблеми нямам, едната на 14 години и 360 000км, другата на 7 и на 160 000км. Глупости или не, това са фактите.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 16 Окт 2021 17:22
от Krachunov
iovkito написа: 16 Окт 2021 16:32
Krachunov написа: 16 Окт 2021 12:42
Заучени глупости е излишно да се пишат.
Аз в този форум пиша само от личен опит, а не какво съм чул и видял. Едната кола съм я карал 100 000км в чужбина през зимата и има лека ръжда на едната вежда, другата не е напускала България и е като чисто нова. С фаровете и на двете проблеми нямам, едната на 14 години и 360 000км, другата на 7 и на 160 000км. Глупости или не, това са фактите.
Малко от частното, към общото а?
Аз съм се нахранил и не познавам никой който да е гладен. Какъв световен глад?
Генерални приказки от какво страдали тойотите, на базата на два екземпляра?
Ами е на аз имам 100% извадка по твоята логика, за автомобил каран в България.
При теб 1 тук и 1 в Германия.
Дали е задължително? НЕ Е.
Освен пожълтяване фолиото ти пази и от камъни.
По логиката на някой и ароматизатор в купето е вманиячаване

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 16 Окт 2021 17:30
от iovkito
От 2 екземпляра ли? Случайно да си чел темата на колега, който беше купил авенсис внос от Австрия и съвсем детайлно беше снимал задния мост, ръждите по гредата зад предната броня и т.н. Или друг колега, който живее в Австрия и си мие колата през зимата 2-3 пъти седмично. Ако ще се чете избирателно, за да се потвърди точно твоята теза, това е съвсем друго нещо.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 16 Окт 2021 17:31
от Hursa
► Виж съдържание
Има ли разлика в лоста за превключване на режимите при хибридните короли с 1,8 и 2,0 двигатели?

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 16 Окт 2021 18:09
от van
Има разлика. 1.8 има B режим, а 2.0 S където имаш 6 "предавки". S режима е доста по-приятен, имаш контрол.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 16 Окт 2021 19:03
от slowtraveler
За камъните съвсем не съм сигурен, че ще те предпази фолиото... Също както и от пожълтяване де...
Не съм имал поражения по фаровете от малки камъчета... А по-голям летящ обект си троши наред :) (при мен - дори и крушката :) ) ..

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 16 Окт 2021 19:14
от Hursa
van написа: 16 Окт 2021 18:09S режима
Трябва ли да се мине в S за да се "превключва" или може с перата и без да се минава в него от лоста. Може ли да се зададе по подразбиране да се задейства друга степен на регенерация при пускане на акселератора. Всъщност под режим S - какво имат впредвид, как е означен (switching mode?).

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 16 Окт 2021 19:18
от BOz
Krachunov написа: 16 Окт 2021 17:22 Аз съм се нахранил и не познавам никой който да е гладен. Какъв световен глад?
Точно. И именно затова те помолих да направиш една снимка на по-голям паркинг и да броим вероятността за жълти фарове. Особено на 10 годишните коли.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 16 Окт 2021 19:50
от gimara
 ! Съобщение от: gimara
Колеги, моля да се придържате към заглавието на темата. Наскоро, една друга тема беше ос..на. Сега и тази е на път. То и вие се усещате по някое време, и пишете, някой модератор да разчисти. Но все пак това е загубено време.
Да ви напомня и правилата:
3.1. Публикациите трябва да следват насочеността на конкретната тема.
4.2. Основания за преместване, модериране и/ или изтриване на съобщения:
- пост не по темата;
- спам, флуд, провокации;

Та да не се чудите, ако ви се трият мненията!

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 16 Окт 2021 21:32
от van
Hursa написа: 16 Окт 2021 19:14 Трябва ли да се мине в S за да се "превключва" или може с перата и без да се минава в него от лоста. Може ли да се зададе по подразбиране да се задейства друга степен на регенерация при пускане на акселератора. Всъщност под режим S - какво имат впредвид, как е означен (switching mode?).
S - Sequential Shiftmatic Mode
Използвайки перото (-) за понижаване на предавка докато си в режим D се преминава във временен S режим. Връщането към D става по няколко начина. Задържане на +, подаване на газ, когато автомобила спре напълно, лоста премине в N,R,P.