Страница 16 от 30

Публикувано на: 26 Юни 2008 23:57
от Nedkow
dimd00d написа:
Nedkow написа:Незнам някой от вас да ли се е занимавал с тези неща през соца, но аз да кажа за Ладите. Всичко се правеше с отвес и конец и за да се увеличи наклона трябваше да се събират пластини от оригинални Лади, на които им се правеха смени на моста или носачите иначе без пластини не те приемха за такиви реглажи. С отворена предница наистина Ладата ставаше по стабилна smile.gif
Тея пластини все още се ползват и при по-модерни коли - цял набор имам :)
Sega imash ama edno wreme nqmashe za togawa ti goworq :thumbsup:

Публикувано на: 28 Юни 2008 21:25
от LordDigital
Трансмисията каза ,стига толкова си са ебавал и окончателно спре да сменя скорости.

След яка ръчка до прекъсвач на 4-та и някаква много странна комбинация на бетона магстрала със супер странни бабунки + яко одървеното окачване са получи некъв ужасан резонанс ,почти ми падна огледалото за задно виждане и ... един час по-късно със комбинация от дървена летва и сериозна отверка успях да вкарам само 3-та.

Та прибрах са ,ма яката писта пропадна. Пак съм жив и здрав и на колата нищо и мена сравнение със БМв-тата на моите хора ,старата М3-ка е изкъртила диференциала и сега ша са връщам до пистата да го тегля със джипа...

Публикувано на: 28 Юни 2008 22:29
от punkara
LordDigital написа:Т
След яка ръчка до прекъсвач на 4-та и някаква много странна комбинация на бетона магстрала със супер странни бабунки + яко одървеното окачване са получи некъв ужасан резонанс ,почти ми падна огледалото за задно виждане и ... един час по-късно със комбинация от дървена летва и сериозна отверка успях да вкарам само 3-та.

Та прибрах са ,ма яката писта пропадна. Пак съм жив и здрав и на колата нищо и мена сравнение със БМв-тата на моите хора ,старата М3-ка е изкъртила диференциала и сега ша са връщам до пистата да го тегля със джипа...
Punk's NOT dead! punk.gif

Публикувано на: 04 Юли 2008 08:04
от LordDigital
Та оказа са леко каръшка писта.

Първо 330-ката счупи рейка ,докато да я сменят не можа да мине реглаж и остана във чикаго. После S40-ката не можаха да и нагласят амбриажа ,и си остана на подемката. Тръгваме и SMB ми намести задната броня ,ама така едно хубаво ... 2 часа по-късно на магистралата след яко изръчване до прекъсвач на 4-та стана якия резонанс огледалото за задно виждане ми са изкриви ,и останах без скорости. Прибрах са аз некак си ,със помоща на отверка и голема клечка ,и тъкмо заспах и ми звънят че старата М3-ка изтрещела диференциал. Аиде на джипа и ремаркето да ходя да го прибера и него! Та за пореден път Тойота Тегли ... разглезена нациска :whistle:

Изображение

Публикувано на: 04 Юли 2008 08:12
от LordDigital
Свалихме трансмисията ,тоз път със поноща на е тоз крик (много не се вижда но долната част е пневматична ,горната хидравлична и има освеа регулациа на всички наклони) - та сега разбрах как некои хора са сваляли трансмисии за 30 минути!

Изображение


Ето го и проблема ,разбирасе супер-хипер тъп - болта на вилката по некакъв начин се саморазвил и изпаднал ... какъв точно ,това ша си остане мистерия ( видимо 3 ринга от резбата на болта ЛИПСвАТ. Та за по-сигурно качих резервната трансмисия).

Изображение

Изображение

Публикувано на: 05 Юли 2008 02:05
от punkara
bah toya rezonans! wacko.gif shtom i boltove vutre v kutiyata se razvivat!!! wacko.gif wacko.gif wacko.gif

Публикувано на: 06 Юли 2008 11:42
от Bass_Man
LordDigital написа:та сега разбрах как некои хора са сваляли трансмисии за 30 минути!
Е как ве Lorde нали знаеш , че инструмента си е половин майстор . Ама два инструмента един майстор не правят biggrin.gif laugh.gif .
Освен азбира се ако жълтурчетата нямат пръст в работата :thumbsup: laugh.gif .

Публикувано на: 07 Юли 2008 00:52
от agent dust
тва като те подгони каръка - няма измъкване

Публикувано на: 07 Юли 2008 02:07
от LordDigital
Абе не знам ма днеска давах яката газ .определено -3 камбер не е достатъчно за хипер технични писти... сликовете им са поизяде външния ръб ,доста по-малко от предишниа път ма все пак си е външния. Пробвах ги на 2 стартови налягания ,при около 40psi беше малко по-добре. Определено обачер UnderSteer почти нема ,доволен съм ма може и още;)

Следващата седмица съм пазарил да взимам напълно раздвижни горни носачи ,Tein RA coilOverz + компютъра за onThe Fly дампинг контрол ,Big Brake KIT за от преде и МК4 спирачки за от заде които са също доста сериозни ++ 4.х Торшен заден диференциал и разни други хитринки дето си харесах от колата на един от наи-големите МК3 Гурута.

Публикувано на: 07 Юли 2008 04:05
от LordDigital
Днеска карах във последната група и са прибрах до нас със сликовете (намазах HeatCycle аванта-та). Добре ,че некои не са беше изпикал на улицата ,че си е ебало еването wink.gif ,ма щтракнах една снимка:

Изображение


А това тука е последната модификация ,правена по идея на SMB (изветен още като човека със Тежкия чук , или винаги готов да нарежа Супрата за Скрап :whistle: :whistle: ):

Изображение

Публикувано на: 07 Юли 2008 07:18
от ALTEZZA
kva e taia dupka na kapaka? da ne ste go otriazali verno?

Публикувано на: 07 Юли 2008 07:27
от Japanese_fever
Da izliza gore6tiq vuzduh ot turbinata li? biggrin.gif

Публикувано на: 07 Юли 2008 20:36
от V35GTR
tva mai e samo lepenka-tuning!

Публикувано на: 07 Юли 2008 22:46
от LordDigital
Нема лепенки ,и от двете страни изрязох и 2-та слоя ламарина на капака със чичо Флекс.

Малко по-късно се сетих ,че от едната имам точно от долу купчила електроники ,та са наложи да позапуша със Дъкт Тейп wink.gif

Публикувано на: 08 Юли 2008 00:37
от agent dust
лорде, играй си с налягането - когато има голям камбър, гумите могат да се помпат яко. и на мен ми носеше външният ръб докато не ги надух яко - пак си държат, ама не се подгъват. тука ондажиите ползват една много лесна тактика. с тебешил правят напречни резки по гумата, карат и после гледат докъде се е изтрил тебеширът - така се разбира колко се подгъва гумата. и аз смятам да използвам този метод, много е полезен