Страница 16 от 16

Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота

Публикувано на: 20 Дек 2023 08:19
от Filbor
Сигурно, за да не са като всички и заради това не сложиха "е-". И да са по-оригинални регистрират запазени търговски марки с поредицата: bZ - beyond Zero
А иначе някои други като направят така, тогава пък електрическия им модел няма нищо общо с ДВГ модела. Например Рено Меган и Меган Е-Tech.

Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота

Публикувано на: 09 Май 2024 11:04
от Filbor
Запазени търговски марки:
LEXUS ES350e
LEXUS ES500e
В превод нещо такова:
Дата на издаване: 2024-05-08
Тип публикация: Публична публикация на търговска марка
Заявление номер: 2024044688 (за ЕS350е) и 2024044689 (за ES500е)
Дата на кандидатстване: 2024-04-25
Категория 12 (Превозни средства)
Продукти и услуги: Силови машини и оборудване за сухопътни превозни средства (с изключение на техните части), устройства за предаване на енергия (механични елементи за сухопътни превозни средства), спирачни устройства (механични елементи за сухопътни превозни средства), AC двигатели за сухопътни превозни средства или DC електрически двигатели (с изключение на техните части), автомобили и техните части и аксесоари, мотоциклети и велосипеди и техните части и аксесоари.

Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота

Публикувано на: 14 Яну 2025 18:36
от Monster
Две нови видеа на очаквания в рамките на година Тойота Urban Cruiser Electric SUV. Както казват във второто видео - очакваната също скоро Сузики еВитара е напрактика идентична кола със сменема емблема и леко префасонирана предница. Дизайнът на Тойотата е малко попроменен спрямо концептуалния модел, който показваха миналата година, но честно казано като човек традиционалист този ръбат дизайн ми допада повече. В интериора също виждам доста практични моменти:
1. Делене на задните седалки на 40-20-40, което е доста по-практично от варианта 40-60, който е например при сегашното Рав4.
2. Плъзгане на задните седалки, което е хубава функционалност за такъв размер кола, тъй като ще позволи добавяне на обем към багажното пространство. Все повече тази кола ми напомня на бившата ми Шкода Йети, която също беше 420 см дълга и имаше т.нар. VarioFlex седалки, плъзгащи се на релса.
3. Не на последно място- не-тъч копчета в интериора, което пак го оценявам като традиционалист, обичащ доказаните удобни методи за активиране на най-често използвани функции в колата.

Като цяло виждам добър шанс в тази Тойота да се превърне във втората кола в семейството, замествайки Зоето в някакъв момент. Единствено не знам АС зареждането с какви скорости ще го пуснат (дано да има опция за 22 kw, макар че малко се съмнявам предвид, че е Тойота), но в крайна сметка като се сложи на кантара с други конкуренти, ако повечето други неща ми харесват в колата, е възможно и да пренебрегна изискването на бързото АС зареждане.




Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота

Публикувано на: 24 Яну 2025 17:54
от Monster
Оказа се, че колата ще започне да се продава в България по-рано, отколкото очаквах, а именно в края на това лято. Ето една хубава и подробна днешна статия на български език, описваща в детайли "електрическата Ярис Крос" (Urban Cruiser SUV), за който му е интересно да прочете повече:

Новата Toyota Urban Cruiser ще дойде у нас в края на лятото

Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота

Публикувано на: 07 Мар 2025 20:26
от LEXUS
Леле това много грозно! Не знам с какъв чук са я блъскали , за да направят предницата и задницата така четвъртити и неаеродинамични като че ли са блъскани челно в стена. w00t.gif w00t.gif w00t.gif

А фаровете и стоповете с тоя LED бяха модерни 2012-та година, от първите LED дневни хаха абсурд!

Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота

Публикувано на: 08 Мар 2025 04:51
от Monster
Сигурно има цвят, в който ще изглежда приемливо. :)

Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота

Публикувано на: 08 Мар 2025 08:00
от max-2
Има, ако я боядисат така, че да не се вижда :D , безцветна.

Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота

Публикувано на: 10 Мар 2025 09:21
от ufer
LEXUS написа: 07 Мар 2025 20:26 с какъв чук са я блъскали
На тоя чук му викахме на времето - "Управителя"! :)

Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота

Публикувано на: 12 Мар 2025 11:32
от Filbor

Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота

Публикувано на: 13 Мар 2025 18:01
от Monster
Wow, това ми дойде като гръм от ясно небе - Тойота пускат изцяло електрическа версия на CH-R, под името CH-R+. При това щяла да има опция за 22 kW AC зареждане. Дори не бях чувал за идея за такъв модел, а изглежда че ще излезе в Европа едновременно, а може би и по-рано от по-промотирания досега Urban Cruiser Electric SUV:


Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота

Публикувано на: 13 Мар 2025 22:01
от biro
Отдавна се говори за chr на ток. Днес рязгледах в тубата един такъв. Тойота са тръгнали на зле с тия електрички. Интериорно модела е същия като bz4x (с всичките му недостатъци), но по-малък.

Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота

Публикувано на: 13 Мар 2025 22:13
от iovkito
Ако пуснат нещо за 30-35к, с 350км пробег, участвам.

Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота

Публикувано на: 15 Мар 2025 17:28
от Monster
biro написа: 13 Мар 2025 22:01 Тойота са тръгнали на зле с тия електрички.
Не съм съгласен с това мнение. Преди малко гледах едно видео на Тойота Европа, представящо трите им електрически модела, които ще се продават в Европа от тази година - старият bz4X, получаващ всичките им нови BEV подобрения, новият CH-R+, който е с 10 см по-къс от bz4X и се отличава от другите с повече акцент върху атрактивен дизайн, за сметка на практичност и накрая новият Urban Cruiser, който пък залага изцяло на практични решения без да се търси особена елегантност в дизайна - по-къс е с цели 40 см от bz4X, което със сигурност е доста по-удобно за паркиране в града и с плъзгащи се седалки на задния ред, което позволява допълнително увеличаване на багажното пространство (като нищо ще стане по-голям багажник от този на иначе значително по-дългия CH-R+). Ето и накратко изредени BEV подобренията на Тойота, които чух във видеото и които за мен не кореспондират с цитираното мнение на biro, а дори напротив - смятам че си взеха поуки от първата версия на bz4X и вървят в правилна посока:
- Battery preconditioning for fast charging - това таргетира основното оплакаване към bz4X за бавното му зареждане през зимата. Сега всичките BEV на Тойота ще може да им се каже да подготвят батериите си, за да са с оптимална температура за бързо зареждане, когато си напът за DC зарядна станция.
- AWD - опция за задвижване на всички колела на всичките им модели, дори и на най-малкия Urban Cruiser, което според мен го отличава значително от други конкурентни марки, произвеждащи същия размер кола, но единствено със задвижване на само една от осите.
- 22 kW AC charging - това ще е опция, която със сигурност ще я има за bz4X и CH-R+, а за Urban Cruiser случайно или не не я споменаха във видеото. Надявам се и за него да я има тази опция, тъй като би била страхотно допълнение към другите му характеристики в графа "практичност". С тази опция Toyota Urban Cruiser BEV би се превърнала във фаворит за втора кола в семейството ми, когато реша да продам Зоето.
- 10 години или 1 милион километра гаранция на батерията, а и попринцип на колата. Това е несравнима с никоя друга марка екстра, която според мен е основната причина bz4X да е най-продаваният модел в Норвегия (страната с най-голям дял на чисто електрическите автомобили).

Интериорът е различен за всеки от моделите и е доста субективно на кой кое му харесва и кое не в един интериор. Това, което на мен ми харесва във всичките предложения на Тойота е, че продължават да слагат физически бутони за най-важните и често използвани функции в колата.

Ето го и видеото, което реферирам:


Между другото ето и едно добро ревю на Toyota Urban Cruiser, в което колата е в по-тъмен цвят и на мен лично ми допада как изглежда:


В бял цвят и на мен не ми харесваше (аз попринцип не съм фен на белите коли, нищо че се оказах собственик на едно бяло Зое tongue.gif ), но това тъмно сиво-зеленикакво-каквото-и-да-е мисля, че стои добре на грубоватия дизайн на тойотата.

Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота

Публикувано на: 16 Мар 2025 09:28
от biro
Тия подобрения дето ги цитираш - прекъндишън, 22 АС и голяма гаранция на батерията аз ги имам в моята електричка и ги приемам за даденост. Гледах ревю на CHR+ на някакво изложение и не ми хареса, това което видях особено в интериорно отношение. Същата беше като BZ4x, който карах миналата година. Излишно масивна колона на волана, миниатюрен централен дисплей много отдалечен от шофьора, с интерфейс от ерата на win 95, за сметка на това централния дисплей е по-близо и това предразполага към разфокусиране. На моя тестдрайв на bz4x не разбрах къдд да вида на колко % е батерията и питах, търговеца. Той каза ориентирай се по синята полуокръжност на малкия дисплей. Държачи за чашки завряни под подлакътника. И на последно място отново същата малка батерия като в първият им BEV без никакъв напредък.