http://www.youtube.com/watch?v=G3gQWGZ8uBw&feature=fvw
Неприятно!!!
Това за Талибана беше да става бъзик. Индия е много по-вероятноbad_dog написа:Според мен проблемът е в Индия - или Мумбай, или Бангалор...

Не съм расист, но на индииците много съм им набрал - част от мрежовата поддръжка в работата е в офис в Индия - не е истина какви са мързеливи дебили тия. Може да чакаш със седмици да ти свършат нещо дребно и ги гледаш как се борят като прасе с тиква. Накрая или трябва сам да си свърша и тяхната работа или да намеря някой в американските офиси, който за половин час ще реши проблемите, които ония се борят с месеци ...
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Не зависи само от програмиста. Много зависи и от тенекеджията дето е правил ЕКУ-то biggrin.gifMX5 написа:Колкото и да философства тоя, ако решат може да се направи колкото и да режеш жиците и да даваш на късо със съпротивления или не, да не може да излъжеш компютъраALTEZZA написа:...Следващия път ще си наемат по хитър програмист и с по-голяма торба със злато ...
Ами desSs, има една доста голяма разлика между карането на коли в Европа и в САЩ. В Европа кара, който се кефи поне малко на коли, а който не (огромна част от населението) - понеже всичко е толкова концентрирано, че може почти навсякъде да се оправи с публичен транспорт.desSs написа:горките американчета, що все на тях бе
В САЩ обаче не е така - големи територии, големи разстояния. На много места дворовете са толкова големи, че съседа ти живее на 5 минути от теб. Дори и тези, които въобще нито се интересуват от коли, нито имат каквото и желание да притежават такива, са принудени да карат. Т.е. колата за тях е просто предмет от сорта на пералнята, хладилника и климатика. Гледат да е нова (и да е в гаранция, че да не се занимават с ремонти) и да стига без проблеми от точка А до точка Б.
И точно тази огромна група хора, незаинтересовани от автомобилите, са пазара, в който Тойота/Лексъс са се прицелили и държат и от, който печелят доста добре - всички текущи модели, идващи от Тойота (Корола, Камри, Ярис, т.н.) са безлични автомобили / безлични предмети, служещи за придвижване на собствениците им.
Купуват ги, защото имат славата, че не се повреждат - другото не ги интересува много. И точно тия хора си нямат идея какво има под капака, как се изключва на неутрална скорост, как се помпят гумите, не знаят, че спирачката не може да я натискаш по малко за дълго време и после да искаш да работи добре и т.н., нито пък имат желание да си губят времето да научават подобни неща - просто хобитата и интересите им са други.
Та затова не се учудвай, че със собственици на Тойота се случват подобни абсурдно звучащи неща, ако нещо по колата откаже. Просто това е основната група клиенти на фирмата.
TOYOTA DRIVER HAS CHECKERED FINANCIAL HISTORY
It’s been less than a week since 61-year-old James Sikes made national headlines when his “Runaway Prius” rocketed out of control at speeds up to 90 mph on a California interstate and it took a Highway Patrolman to help him bring it to a stop. But already, the incident is being called Toyota’s “balloon boy hoax.”
That’s because Sikes has a very troubled financial history that includes filing for bankruptcy in 2008 and accumulating more than $700,000 in debt — including $19,000 to Toyota for the 2008 Prius that thrust him into the spotlight on Monday. He also has a police record for grand theft and owned a swingers website where users can post erotic photos.
And some are now questioning whether or not Sikes faked the unintended acceleration incident as a last-ditch attempt to earn some much-needed cash.
Toyota, which has recalled more than eight million vehicles worldwide for deadly unintended acceleration, quickly dispatched engineers to San Diego to look into the event. The federal government is also looking into the incident.
But, the truth is, we may never know the truth about this story.
Just because Sikes has a checked financial past does not mean he made up the story. And just because Toyota is undergoing the largest recall in its history over this problem does not mean Sikes’ story is true.
Either way, two things are pretty clear from this whole episode: Sikes has become a “Hybrid Hero” and has forced the media (myself included) to reassess the knee-jerk reaction to such stories, and Toyota still has absolutely no clue what is wrong with their cars.
->
Toyota Prius Vehicle Throttle and Brake Systems: Myth VS. Fact
Myth: The start/stop button on the dash will not turn off my Prius while it’s running.
Fact: On early to 2010 models with a push-button smart key system, pushing and holding the button on the dash for about three seconds will shut off the ignition system on the vehicle – even if it’s in gear and moving along the roadway. Newer models may have different control logic – you only have to press the button briefly to shut down the vehicle. Check your Owner’s Manual for details on your vehicle’s system.
Myth: The brake system on my Toyota Prius is not able to stop the car at speed with a wide-open throttle condition.
Fact: The brake system on each Toyota model is capable of overpowering the driveline to stop the vehicle – even with the throttle in a wide-open condition. See Car and Driver's article at: http://www.caranddriver.com/features/09 ... -tech_dept for more information. Apply firm, steady pressure on the brake pedal – use two feet if needed, to bring the vehicle to a halt. Do not pump the brakes in these conditions, as this may overheat the system, causing a reduction in brake performance. Prius is equipped with a combination of hydraulic and electric regenerative brake systems. All Prius vehicles have a brake system program that reduces gasoline engine power if both the throttle and brake pedals are depressed at the same time. This feature helps reduce the chance of damage to the hybrid system transmission in the event of simultaneous brake and throttle pedal application by the driver, and also helps to slow the vehicle under these circumstances. The regenerative braking via the main electric motor will continue to function to help slow the vehicle
Myth: In the event you encounter a runaway vehicle, the first thing you should do is to turn off the ignition.
Fact: Although turning off the ignition is a possible course of action, the first thing a driver should do is to put the transmission in Neutral. This separates the driveline from the wheels, and gives the driver instant speed control over the vehicle, and allows the driver time to assess what is happening. This also allows continued use of the power steering and brake systems for an easier stopping operation. Pressing the start/stop button to turn off the ignition can be done as a next step. This will shut down power assist to the brakes and steering system – reducing their performance, but the driver can still brake and steer the vehicle manually in this condition. The steering column on Prius will not lock up when the ignition is turned off while the vehicle is moving – allowing the driver steering control. Traditional key type ignitions systems can be turned off while the vehicle is moving without locking the steering column – as long as the key is left in the ignition. Removal of the key may result in a locked steering column, and hamper driver steering control. After placing the transmission in Neutral, and the vehicle is brought to a stop at the side of the road, the final step should be to turn of the ignition.
Myth: The parking brake is effective in stopping a vehicle at speed.
Fact: The parking brake may be helpful in that it can provide some additional brakeforce. However, the amount of brakeforce the parking brake applies will be negligible in a vehicle that is running at anything over paring lot speeds. Placing the transmission in Neutral and using firm steady pressure on the brake pedal will be the best way to bring the vehicle to a stop.
Myth: The transmission would not go into Neutral when an attempt was made to put it in Neutral.
Fact: Prius does have an electronic link between the shift lever and the transmission. The driver should place the Prius in Neutral by moving the shift lever to the “N” position – to the left side of the shift gate, and hold it there for a second – this will put the Prius transmission in Neutral. Firm application of the brakes will slow the vehicle down. Pressing and holding the start/stop button can be used as a final action to stop the vehicle if needed.
Myth: The harder I pressed on the brake pedal, the more the vehicle accelerated.
Fact: In a situation where it appears to the driver that the brake pedal has been depressed, but acceleration results, the driver should stay calm and take immediate action by moving the transmission shift lever to Neutral, use a firm and steady application of the brakes, then get to the side of the road and assess the situation. Neutral allows the driver to gain immediate control, and provides the driver with time to evaluate what is happening to the vehicle.
Myth: Prius has an electronically controlled brake system, and I don’t believe it is as reliable as regular hydraulic brakes.
Fact: Prius does have an electronically controlled brake system which is as reliable as hydraulic brakes. This system utilizes both electric motor regenerative braking and hydraulic braking to stop the vehicle. The Prius system is able to recognize a fault in the regenerative braking system, and will send the driver’s brake input to the hydraulic brakes to stop the vehicle. Prius can also detect a fault in the hydraulic brake system booster, and allow all of the driver’s brake force to be directly sent to the two front brake calipers for maximum stopping power under a “no-boost” condition.
Myth: If I have a throttle stuck in the wide open position, and I put the vehicle in Neutral to help gain control of the vehicle, the engine will over rev, and be damaged.
Fact: If you place your vehicle in Neutral with a wide open throttle, you will hear a lot of engine noise, but don’t be overly concerned by this. All Toyota gasoline engines have a rev limiter function as a part of the engine control program that will prevent over revving of the engine by cutting the fuel supply at a predetermined RPM. This RPM limit varies – depending on the engine type.
Myth: The Brake Override System will make it difficult to start my vehicle on a hill.
Fact: The Brake Override System is designed to stop your vehicle when the brake pedal is firmly pressed in cases where there is acceleration caused by mechanical interference with the throttle pedal. For practical reasons – the Brake Override System will not operate when the brake pedal is depressed first – to allow for uphill starts, while limiting the vehicle’s tendency to roll backwards. When engaged, the Brake Override System will disengage when the brake pedal is released. It will also not function at vehicle speeds of less than 5 mph, as at this point, the vehicle can be stopped safely.
->
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Ау,ау,ау, по-антилогично мнение не бях чел скоро.MX5 написа:Ами desSs, има една доста голяма разлика между карането на коли в Европа и в САЩ. В Европа кара, който се кефи поне малко на коли, а който не (огромна част от населението) - понеже всичко е толкова концентрирано, че може почти навсякъде да се оправи с публичен транспорт.desSs написа:горките американчета, що все на тях бе
В САЩ обаче не е така - големи територии, големи разстояния. На много места дворовете са толкова големи, че съседа ти живее на 5 минути от теб. Дори и тези, които въобще нито се интересуват от коли, нито имат каквото и желание да притежават такива, са принудени да карат. Т.е. колата за тях е просто предмет от сорта на пералнята, хладилника и климатика. Гледат да е нова (и да е в гаранция, че да не се занимават с ремонти) и да стига без проблеми от точка А до точка Б.
И точно тази огромна група хора, незаинтересовани от автомобилите, са пазара, в който Тойота/Лексъс са се прицелили и държат и от, който печелят доста добре - всички текущи модели, идващи от Тойота (Корола, Камри, Ярис, т.н.) са безлични автомобили / безлични предмети, служещи за придвижване на собствениците им.
Купуват ги, защото имат славата, че не се повреждат - другото не ги интересува много. И точно тия хора си нямат идея какво има под капака, как се изключва на неутрална скорост, как се помпят гумите, не знаят, че спирачката не може да я натискаш по малко за дълго време и после да искаш да работи добре и т.н., нито пък имат желание да си губят времето да научават подобни неща - просто хобитата и интересите им са други.
Та затова не се учудвай, че със собственици на Тойота се случват подобни абсурдно звучащи неща, ако нещо по колата откаже. Просто това е основната група клиенти на фирмата.
Колега, в Европа карат масово също. Част от германците примерно е нормално да карат по 80-100км. до работа приемерно,никой няма да се дрънка по автобуси.Дори да работи в града си или селото си,е за селото не де-те пътуват до градовете, но дори да работи в града си, виждаме,че навсякъде има задръствания.Ако масово европейците се движеха с градски транспорт и метро, нямаше да има задръствания по европа. В Европа карат всякакви ръбове, както и в САЩ.
Друга неточност е в категоричното ти,погледнато от твоята гледна точка или на тази на някои журналисти от авто-списания , които изтъкват,че Тойота прави безлични автомобили.... , а Фолксваген правел модерно семпли. Само че аз казвам преспокойно,че Фолксваген прави изостанали в дизайна тотално скучни автомобили,а не Тойота. Всички модели на Тойота са с по-модерен и свеж дизайн от Фолксваген според мен и ред други хора- И Авенсис от Пасат, И Лексус е по-добър дизайн от Файтон, и Ланд Крюзер е по-истински дизайнерски СУВ отколкото лигавия варел със стопове Туарег, и Рав4 е по-спортен дизайн от пенсионерския Тигуан, И Версо е с класи по-добър и модерен дизайн от заспалия ретро Туран!!!
Лексус пък има много по-красиви автомобили от БМВ,Ауди и Мерцедес. Напротив, за мен Ауди са най-скучни с еднаквия си дизайн от 20 години...това е скука.
Ето че може да има повече гледни точки,а не насаждане на мнение- Тойота били безлични.....а Фолксваген са модерно семпли..... айде стига игра с думите. Германците винаги са имали постен и тотално скучно-консервативен дизайн. Когато Тойота правеше Превия 93-та година с космическия дизайн, Мерцедес още произвеждаше 124-ки,Фолксваген Голф 2 и 3, а БМВ елементарни 5-ци. Кое е безлично?
Тойота не се купува заради безличен дизайн, дизайнът на Тойота в Щатите е разработван за там и там този тип дизайн се харесва. Тойота се купува и заради здравината си, и заради модерните си авто-технологии, защото , когато Тойота е продавала в Германия вентилирана аеродинамична Корола 12 и 16 клапана с катализатор 1986-87 година примерно, Опел още е продавал 8-клапанови Аскони с 4-скорости,а Фолксваген 8-клапанови Голф 2 с анти-аеродинамичен дизайн с кръгли фарчета и почти без пластмасови брони, които не са в цвета на купето,а за катализатор изобщо и дума не е ставало. Тоест нито дизайн, нито технологии, нито здравината на Тойота. Именно за това се купува Тойота, а не заради безличен дизайн.
Винаги съм казвал-Тойота се купува най-много, защото най-добре съчетава всички изисквани от клиентите качества на един автомобил, има най-малко слабости и всичко е балансирано по най-добрия начин, а здравината й е еталон за всички.Затова и има най-много клиенти и печели нови от години насам.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Да не говорим за серийното оборудване с екстри на немските, сравнени с японските автомобили.
Сравнен Авинсиса със сходно оборудване на екстри с Пасата, разликата в цената и качеството също е в полза на японеца.
Подобно е положението и при другите класове автомобили.
Сравнен Авинсиса със сходно оборудване на екстри с Пасата, разликата в цената и качеството също е в полза на японеца.
Подобно е положението и при другите класове автомобили.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
LEXUS написа: Ау,ау,ау, по-антилогично мнение не бях чел скоро.
Колега, в Европа карат масово също. Част от германците примерно е нормално да карат по 80-100км. до работа приемерно,никой няма да се дрънка по автобуси.Дори да работи в града си или селото си,е за селото не де-те пътуват до градовете, но дори да работи в града си, виждаме,че навсякъде има задръствания.Ако масово европейците се движеха с градски транспорт и метро, нямаше да има задръствания по европа. В Европа карат всякакви ръбове, както и в САЩ.
Друга неточност е в категоричното ти,погледнато от твоята гледна точка или на тази на някои журналисти от авто-списания , които изтъкват,че Тойота прави безлични автомобили.... , а Фолксваген правел модерно семпли. Само че аз казвам преспокойно,че Фолксваген прави изостанали в дизайна тотално скучни автомобили,а не Тойота. Всички модели на Тойота са с по-модерен и свеж дизайн от Фолксваген според мен и ред други хора- И Авенсис от Пасат, И Лексус е по-добър дизайн от Файтон, и Ланд Крюзер е по-истински дизайнерски СУВ отколкото лигавия варел със стопове Туарег, и Рав4 е по-спортен дизайн от пенсионерския Тигуан, И Версо е с класи по-добър и модерен дизайн от заспалия ретро Туран!!!
Лексус пък има много по-красиви автомобили от БМВ,Ауди и Мерцедес. Напротив, за мен Ауди са най-скучни с еднаквия си дизайн от 20 години...това е скука.
Ето че може да има повече гледни точки,а не насаждане на мнение- Тойота били безлични.....а Фолксваген са модерно семпли..... айде стига игра с думите. Германците винаги са имали постен и тотално скучно-консервативен дизайн. Когато Тойота правеше Превия 93-та година с космическия дизайн, Мерцедес още произвеждаше 124-ки,Фолксваген Голф 2 и 3, а БМВ елементарни 5-ци. Кое е безлично?
Тойота не се купува заради безличен дизайн, дизайнът на Тойота в Щатите е разработван за там и там този тип дизайн се харесва. Тойота се купува и заради здравината си, и заради модерните си авто-технологии, защото , когато Тойота е продавала в Германия вентилирана аеродинамична Корола 12 и 16 клапана с катализатор 1986-87 година примерно, Опел още е продавал 8-клапанови Аскони с 4-скорости,а Фолксваген 8-клапанови Голф 2 с анти-аеродинамичен дизайн с кръгли фарчета и почти без пластмасови брони, които не са в цвета на купето,а за катализатор изобщо и дума не е ставало. Тоест нито дизайн, нито технологии, нито здравината на Тойота. Именно за това се купува Тойота, а не заради безличен дизайн.
Винаги съм казвал-Тойота се купува най-много, защото най-добре съчетава всички изисквани от клиентите качества на един автомобил, има най-малко слабости и всичко е балансирано по най-добрия начин, а здравината й е еталон за всички.Затова и има най-много клиенти и печели нови от години насам.

Лумпените се явиха ... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Тойота в близкото минало имаха интересни модели.
Но от 5-10 години колите са им интересни толкова, колкото и един кашон с колелца ...
С FT-86 току-виж може и да се опитат да си променят ширпотреба имиджа, но дотогава има поне 2 години и дано не я прецакат и нея.
А, ако си бил на живо в Германия и в САЩ, щеше да си осъзнал, че в САЩ карат много повече хора и на много по-големи разстояния ... 80-100 км? - аз за толкова се вдигам да ида да пия кафе някъде

Последно промяна от MX5 на 14 Мар 2010 10:23, променено общо 3 пъти.
deSs, днес разни колеги на жената, докторанти, минаха край къщи и стана на въпрос за тия случаи с ускоряването, щото по телевизията пак дъвчеха на тая тема. И като започнаха да говорят за педалите на Тойотите, от интерес ги питах знаят ли какво да направят, ако им се случи на тях. От жените, само жена ми знаеше, че може да изключи от скорост/мине на неутрална (аз съм и повтарял естествено поне 10 пъти). Другите сефте чуваха и казаха, че не знаят за изкючване от скорост - даже и европейките (на едната майка и е от Норвегия, друга е израснала в Германия)desSs написа:звучи логично
Знаят като спрат да сложат на P, като карат на D, задна R и толкова

Тоя, ако докажат, че е излъгал, адвокатите на Тойота най-вероятно ще му спретнат много интересни неща ...ALTEZZA написа:TOYOTA DRIVER HAS CHECKERED FINANCIAL HISTORY
It’s been less than a week since 61-year-old James Sikes made national headlines when his “Runaway Prius” rocketed out of control at speeds up to 90 mph on a California interstate and it took a Highway Patrolman to help him bring it to a stop. But already, the incident is being called Toyota’s “balloon boy hoax.”
That’s because Sikes has a very troubled financial history that includes filing for bankruptcy in 2008 and accumulating more than $700,000 in debt — including $19,000 to Toyota for the 2008 Prius that thrust him into the spotlight on Monday. He also has a police record for grand theft and owned a swingers website where users can post erotic photos.
And some are now questioning whether or not Sikes faked the unintended acceleration incident as a last-ditch attempt to earn some much-needed cash.
Toyota, which has recalled more than eight million vehicles worldwide for deadly unintended acceleration, quickly dispatched engineers to San Diego to look into the event. The federal government is also looking into the incident.
But, the truth is, we may never know the truth about this story.
Just because Sikes has a checked financial past does not mean he made up the story. And just because Toyota is undergoing the largest recall in its history over this problem does not mean Sikes’ story is true.
Either way, two things are pretty clear from this whole episode: Sikes has become a “Hybrid Hero” and has forced the media (myself included) to reassess the knee-jerk reaction to such stories, and Toyota still has absolutely no clue what is wrong with their cars.

абе тука да не мислиш, че всички знаятMX5 написа:deSs, днес разни колеги на жената, докторанти, минаха край къщи и стана на въпрос за тия случаи с ускоряването, щото по телевизията пак дъвчеха на тая тема. И като започнаха да говорят за педалите на Тойотите, от интерес ги питах знаят ли какво да направят, ако им се случи на тях. От жените, само жена ми знаеше, че може да изключи от скорост/мине на неутрална (аз съм и повтарял естествено поне 10 пъти). Другите сефте чуваха и казаха, че не знаят за изкючване от скорост - даже и европейките (на едната майка и е от Норвегия, друга е израснала в Германия)desSs написа:звучи логично
Знаят като спрат да сложат на P, като карат на D, задна R и толковаДруго, освен да стигнат от едно място на друго, по автомобилите въобще не ги вълнува


- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
На колко километра ти е работата и колко време на ден пътуваш?MX5 написа:... 80-100 км? - аз за толкова се вдигам да ида да пия кафе някъде![]()
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 12 госта