

МР-2 то не беше сток ,говорих с пича .Moтора е 4аге 20в силвър топGeorgimitrovich написа:Бургаското мр-2 било 1,6 каза момчето и уж било сток, но когато бях в евото то даваще времена 1:02 а малката чарвена буба 1,04![]()
maggkrabar написа:
рудолфо, можем да пием, но можем и да караме. мисля че отсрамихме пиянската групичка достойно, трошко също даде страхотно време. тва че койотите няколко пъти напуснаха обекта не се брои - на дрифт всичко е позволено laugh.gif
Кво ще предупреждаваш, нали каза че ще е тайина изненада. Както виждаш още не съм те издалElboriso написа:Следващия път ще предопредяmaggkrabar написа:а някой да знае нещо по случая с тези каки? фотосесията я мернах съвсем случайно - не бяхме подготвени за такива неща, иначе щяхме да извадим конкуренцията.
BTW Едно от най-слабите времена е моето, но на мен целта ми бе да сляз под 1:20 и ако може още малко надолу с тия гуми. Краиния резултат е за 5 обиколки 1,12.96 Следващия път ще се целя в времена под 1,10, да видим дали няма да са и под 1,09 с нови гумиLiakaDJ написа:БЛОГОДАРЯ ! biggrin.giflz2lps написа:Смятам че който излезе да кара на пистата, без значение крайното време заслужава поздравления
евала и на момчето с яриса,,който се бори с тая буболечка и единствен представи съвременен модел на тойота...и Ню' мироlz2lps написа:
Смятам че който излезе да кара на пистата, без значение крайното време заслужава поздравления
Май си пропуснал ,че Любо направи 1.04.xx''rudolf написа:аз си цъкам над любчовото време...:
94. lz2lps ****** Honda Civic 1,5 - Разград
1.05.54"
нормални гуми,люлееща се,,,невидях нещо да е олекотявана....
# Displacement : 1,493 cc (91.1 cu in)
# Bore and Stroke : 75 mm × 84.5 mm (3.0 in × 3.3 in)
# Compression : 9.2:1
# Power : 102 hp (76.1 kW, 103 ps) @ 6200 rpm
# Torque : 98 ft·lbf (13.5 kg/m, 133 Nm) @ 3800 rpm
# Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder)
преди си мислех че маграбар кара--но останах впечатлен,,,
съжалявам,че никога не съм виждал CJ- на бърза писта....
мислех че суприте са малко по бавни и малко по смешни на писта,но недков ги отсрами,,,
мислех ,че селиките са по сполучливи,но ми приличаха на гмуркачи по пистата,,,предните им колела ъндърстийраха кат на снегорин-лопатата
евала и на момчето с яриса,,който се бори с тая буболечка и единствен представи съвременен модел на тойота...и Ню' мироlz2lps написа:
Смятам че който излезе да кара на пистата, без значение крайното време заслужава поздравления
1:05:54 ми е най-доброто време. Някъде просто бях написал че е възможно да се слезе и до 1:04:хх, защо не и до 1:03:7/8. Няма нищо толкова учудващо 1:05:54 за Хондата.Troshko написа:Май си пропуснал ,че Любо направи 1.04.xx''
Това е грешно. Максималният въртящ момент е при 5000, не при 3800.rudolf написа:# Torque : 98 ft·lbf (13.5 kg/m, 133 Nm) @ 3800 rpm
При положение че ти даваш 1:07.ххх, и то в единствената сесия не знам какво толкова се чудиш. Аз останах доволен защото си подобрих предното време, както и осъзнавах къде и защо се получават нещата (предимно при спирането след голямата права). Heel & Toe със двойно амбриране също се получаваше чат пат добре. Бях и доста по-постоянен. Имай в предвид че сигурно съм направил 100тина обиколки. Като крайно време има още много да уча...rudolf написа:аз си цъкам над любчовото време
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта