
Както кара чисто новата си Шкода фабия (първата във Варна) и светват едни ламБи по таблото, колата губи мощност (бензинка) - явно авариен режим. Колегата отбива от пътя, гаси и отваря книжката да види какво пише - колата съвсем нова. Първото което прочита - 'не гасете автомобила, а продължете към сервиза бавно - угасите ли, няма да можете да стартирате отново автомобила'

Чешат главите две седмици... Колата - наистина нова, на никакви километри... Няма как да откажат гаранция... Ама....
Пиша им едно официално писмо - от рода, че голям срок изтича, а ние ние не можем да си ползваме новият автомобил.
След две седмици получавам отговор 'докарайте автомобила в София и ще го видим'?!!! Е нали имате официален сервиз във Варна. Да имаме, ама...
Уведомявам ги, че автомобилът е в техен сервиз - ако искат - да си го карат и в Чехия, ама за тяхна сметка - не смятам да плащам платформа Варна-София за да си свършат работата.
'Ама вие знаете ли колко е скъпо да пренесем автомобила Ви в София за наша сметка'

Разбрах, че тук нещата забуксуват и пуснах писмо до чехите.
След седмица ми звънят нашите 'абе наш сервизен автомобил ще пътува до Варна с добри специалисти - да видим автомобила'... Ами хубаво...
Дойде една Октавия комби, като зад предните седалки всичко бе рафтове и чекмеджета с инструменти и резервни части - за пръв път виждам такъв автомобил.
Направиха диагностиката, смениха ЕКУ и 'оправиха гаранцията'...
Ама струваше доста нерви и време...
Но имахме още една Фаворитка. Колегата се оплаква - чува се тежко метално чукане отпред... Отиваме в официалният сервиз - 'ами то джантата ви е крива'...
Колегата оправя джантата, чукането намалява, но не изчезва... В официалният сервиз пак чешат главите. По него време се влизаше в сервиза... Влизам и виждам как единият преден носач стои леко накриво. Заглеждам се - болтът, държащ тампона е завит на друго място, и явно полуоската започва да бие в 'упор' в скоростната кутия. Питам 'майстора' - нали вие сменяхте тампоните - що това стои така? Ами то оригиналният болт (този, който се завива в усилено място в краката на пасажера) се скъса, и ние разпробихме нов отвор в краката на пасажера и хванахме носача до старото място - то само два сантиметра в страни - няма проблем

Та така с Шкода

