Икономичен автомобил ли е Prius?
Публикувано на: 20 Яну 2019 00:52
Мне, идеята е pulse and glide - ускорява се на max. BSFC, после се държи газта колкото да няма energy flow от/до батерията (освен за поддържане на климатик/други консуматори естествено). Всякакъв поток от колелата до батерията и обратно е доста неефикасен. Задвижване на батерия освен в задръстване няма много файда.
Средно 9 до 9.5 градско + магистрала + село. Задръствания в час пик избягвам, иначе до 11... бях чел за човек в москва със 16/100 но там положението изглежда да е зверско. Пенсионерски 8 до 8.5 при липса на трафик в града и до 130 по магистрала. София-Боровец-София 6-7.5 взависимост от скорост освен ако няма разни колони движещи се със 40, тогава понякога се изнервямslowtraveler написа: ↑19 Яну 2019 14:51 Иначе RX450h във Варна не слиза под 10л/100км. Извън града - също горе - долу толкова. То и за GS450h можеш да намериш подобни клипчета, ама сигурно сам знаеш реалния му разход колко излиза при теб![]()

Агресивно каране над 12 не съм успявал, не е и особено редно впредвид какво прави това животно

За rx450h, четвърто поколение gs450h, и двете имат LIVC (atkinson cycle) двигател, та би трябвало да е по-добре.