Bass_Man написа:А кое в хибрида се движи ? Аз за това ти казвам , че си неграмотен за да можеш да коментираш ! В един хибрид няма нито една подвижна част , която да се трие/хаби/или да търпи някакви огромни натоварвания , като буталата на пример в повече спрямо , който и да е дизел или бензин !!! В електромотра има само статични намотки , евентуално магнити и метален ротор ! Няма четки няма никакви чудеса , които да се изхабят . Единствено има няколко лагера в повече . Как точно си го представяш развалянето на този "свръх-сложен и скъп за поддръжка хибрид " ?
Да не говорим , че вече е пълно с китове с батерии за смешни пари ( под 2000$ ) и дори китове за разширяване на капацитета на батерията .
И ти ставаш и казваш видиш ли колко са сложни нещата ?!?!?!? Това , че на теб ти е сложно да разбереш нещо не значи , че то е по-сложно технологично или по някакъв друг начин !
Нито си имал Приус за да говориш от първо лице нито си карал дълго . Купил си си някакъв дизел и си мислиш , че си най-рационалния човек на света . Ок ! Обаче спри да пълниш темата с абсолютно безмислени и не основателни мения . На масата в къщи може да даваш колкото си искаш квалитетни мнения но тука има хора , които малко повече от теб се интересуваме и сме проучили въпроса и сме малко по-наясно . Да не кажа много по-наясно ! Всъщност абсолютно логично е хибрид+бензин да е по-здраво от , който и да е дизел защото при налягания над 1000 бара вече всичко е критично . А при акумулатор , електромотор , автомат и бензинов ДВГ няма нищо критично .
Никой не е казвал "вечна хибридна система" ! Ти си измиляш глупости и после си ги и оспорваш ! Факт е , че това е единствената система в света , която се е продавала с 8-годишна гаранция !
Карай си каквото искаш но не се изкарвай ескперт изпитател на технологии .
Тоя линк дето си го дал с "проблемите" дали го погледна или просто побърза да дадеш поредното "доказателство" ? Защото аз лично освен някакви проблеми , които се покриват от различни риколи не видях нещо , което да е наложило скъпи ремонти по "сложната хибридна част" !
Сега е времето да кажеш колко са зле Тойота понеже загинаха 10 човека ! Защото друга глупост вече е трудно да измислиш .
а лелее , сигурен съм че ти си карал Приус , че и си го отварял даже и знаеш какво представлява hybrid drive laugh.gif
Може и да се е случвало в твоите сънища , особенно второто laugh.gif
А hibrid drive явно само в твоята глава е нещо много просто и лесно
Да но за почти всички автомобилни гиганти се явява малко по-сложно отколкото за Бассман .Горките от години се мъчат да създадат функционален и качествен хибрид и не им се получава .
Каква огромна грешка правят че те нямат в инженерните си екипи
Що не ходиш да им обясниш колко е просто , един бенз мотор два три лагер , електромотор батерия и айде готовоооо laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
прочетох линка с проблемите до 6 та страница , повтарящи се неразрешени проблеми :
1/ изключва от скорост когато си иска
2/ проблем със спирачките при каране по кофти път , вместо да спира ускорява
3/ при едноседмичен престой без да се кара основните батерии са аут
4/ след 50-100 000 мили разхода става 30-40 mpg , тоест пълна смешка , явно се дължи на износване на батериите и нужди от по често презареждане
5/ гасне когато си иска , единсвено разрешение репатриране в сервиза на дилъра
Кое точно си проучил а biggrin.gif