Страница 15 от 28

Публикувано на: 24 Юни 2010 12:58
от SFINKS
Да ама нали се сещаш че при процесора леко не се движат тия 10000000 части biggrin.gif

Ок , купете си Приуси :thumbsup:
Мен няма какво да ме убеждавате , аз съм убеден че е неизгодно , колкото и да ми цитирате несъществуващи реално литри на километър икономия и вечна хибридна система , тва последното пък колко смешно звучи laugh.gif
Ще си карам прост дизел , е и бензин карам де laugh.gif и ще чакам да излязат на пазара електрически коли happy.gif


p.s.
тук има малко коментари към безпроблемноста на приуса , към 59 страници безпроблемности :thumbsup:

http://www.consumeraffairs.com/automoti ... prius.html

Публикувано на: 24 Юни 2010 15:12
от Bass_Man
А кое в хибрида се движи ? Аз за това ти казвам , че си неграмотен за да можеш да коментираш ! В един хибрид няма нито една подвижна част , която да се трие/хаби/или да търпи някакви огромни натоварвания , като буталата на пример в повече спрямо , който и да е дизел или бензин !!! В електромотра има само статични намотки , евентуално магнити и метален ротор ! Няма четки няма никакви чудеса , които да се изхабят . Единствено има няколко лагера в повече . Как точно си го представяш развалянето на този "свръх-сложен и скъп за поддръжка хибрид " ?
Да не говорим , че вече е пълно с китове с батерии за смешни пари ( под 2000$ ) и дори китове за разширяване на капацитета на батерията .

И ти ставаш и казваш видиш ли колко са сложни нещата ?!?!?!? Това , че на теб ти е сложно да разбереш нещо не значи , че то е по-сложно технологично или по някакъв друг начин !

Нито си имал Приус за да говориш от първо лице нито си карал дълго . Купил си си някакъв дизел и си мислиш , че си най-рационалния човек на света . Ок ! Обаче спри да пълниш темата с абсолютно безмислени и не основателни мения . На масата в къщи може да даваш колкото си искаш квалитетни мнения но тука има хора , които малко повече от теб се интересуваме и сме проучили въпроса и сме малко по-наясно . Да не кажа много по-наясно ! Всъщност абсолютно логично е хибрид+бензин да е по-здраво от , който и да е дизел защото при налягания над 1000 бара вече всичко е критично . А при акумулатор , електромотор , автомат и бензинов ДВГ няма нищо критично .
Никой не е казвал "вечна хибридна система" ! Ти си измиляш глупости и после си ги и оспорваш ! Факт е , че това е единствената система в света , която се е продавала с 8-годишна гаранция !
Карай си каквото искаш но не се изкарвай ескперт изпитател на технологии .
Тоя линк дето си го дал с "проблемите" дали го погледна или просто побърза да дадеш поредното "доказателство" ? Защото аз лично освен някакви проблеми , които се покриват от различни риколи не видях нещо , което да е наложило скъпи ремонти по "сложната хибридна част" !
Сега е времето да кажеш колко са зле Тойота понеже загинаха 10 човека ! Защото друга глупост вече е трудно да измислиш .

Публикувано на: 24 Юни 2010 15:55
от slowtraveler
Bass_Man написа:...В един хибрид няма нито една подвижна част , която да се трие/хаби/или да търпи някакви огромни натоварвания...
Що, да не е недвижима вещ? (както питаше един приятел - куцото магаре движима или недвижима вещ е. laugh.gif )
Чисто технически погледнато навярно самата скоростна кутия и управлението й са навярно най-комплицираната част в хибрида...
И едва ли са много майсторите, които биха могли да ремонтират или диагностицират хибридна система...
Но според мен точно наличието на многото датчици и електроника спомагат за сериозните показатели по 'здравина' на Приус ...
За разлика от много колеги, смятам, че наличието на електроника само спомага за издръжливостта на новите механизми.
Просто според мен многото и добре изчислена електроника не позволява на шофьора да извършва действия, които са опасни за 'живота' на механиката.
За Приуса - сериозно си мисля след някоя друга годинка, когато поостарее колата на жената да я сменя с хибрид (колата, не жената)...
Хибрида си има своите предимства и недостатъци. Затова трябва да се използва там, където може да си покаже предимствата.
А за 'безпроблемните' батерии - не съм много сигурен, но според мен процеса при тях ще протича като 'повреда' или 'отказ'...
А както и при мобилните телефони: ще започнат да 'държат' по-малко капацитет. От там - няма да имаш повреда, но двигателя ще пали все по-често и по-често, в опитите да зареди бързоспадащата батерия...

Публикувано на: 24 Юни 2010 16:50
от SFINKS
Bass_Man написа:А кое в хибрида се движи ? Аз за това ти казвам , че си неграмотен за да можеш да коментираш ! В един хибрид няма нито една подвижна част , която да се трие/хаби/или да търпи някакви огромни натоварвания , като буталата на пример в повече спрямо , който и да е дизел или бензин !!! В електромотра има само статични намотки , евентуално магнити и метален ротор ! Няма четки няма никакви чудеса , които да се изхабят . Единствено има няколко лагера в повече . Как точно си го представяш развалянето на този "свръх-сложен и скъп за поддръжка хибрид " ?
Да не говорим , че вече е пълно с китове с батерии за смешни пари ( под 2000$ ) и дори китове за разширяване на капацитета на батерията .

И ти ставаш и казваш видиш ли колко са сложни нещата ?!?!?!? Това , че на теб ти е сложно да разбереш нещо не значи , че то е по-сложно технологично или по някакъв друг начин !

Нито си имал Приус за да говориш от първо лице нито си карал дълго . Купил си си някакъв дизел и си мислиш , че си най-рационалния човек на света . Ок ! Обаче спри да пълниш темата с абсолютно безмислени и не основателни мения . На масата в къщи може да даваш колкото си искаш квалитетни мнения но тука има хора , които малко повече от теб се интересуваме и сме проучили въпроса и сме малко по-наясно . Да не кажа много по-наясно ! Всъщност абсолютно логично е хибрид+бензин да е по-здраво от , който и да е дизел защото при налягания над 1000 бара вече всичко е критично . А при акумулатор , електромотор , автомат и бензинов ДВГ няма нищо критично .
Никой не е казвал "вечна хибридна система" ! Ти си измиляш глупости и после си ги и оспорваш ! Факт е , че това е единствената система в света , която се е продавала с 8-годишна гаранция !
Карай си каквото искаш но не се изкарвай ескперт изпитател на технологии .
Тоя линк дето си го дал с "проблемите" дали го погледна или просто побърза да дадеш поредното "доказателство" ? Защото аз лично освен някакви проблеми , които се покриват от различни риколи не видях нещо , което да е наложило скъпи ремонти по "сложната хибридна част" !
Сега е времето да кажеш колко са зле Тойота понеже загинаха 10 човека ! Защото друга глупост вече е трудно да измислиш .
а лелее , сигурен съм че ти си карал Приус , че и си го отварял даже и знаеш какво представлява hybrid drive laugh.gif
Може и да се е случвало в твоите сънища , особенно второто laugh.gif

А hibrid drive явно само в твоята глава е нещо много просто и лесно
Да но за почти всички автомобилни гиганти се явява малко по-сложно отколкото за Бассман .Горките от години се мъчат да създадат функционален и качествен хибрид и не им се получава .
Каква огромна грешка правят че те нямат в инженерните си екипи tongue.gif
Що не ходиш да им обясниш колко е просто , един бенз мотор два три лагер , електромотор батерия и айде готовоооо laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif :thumbsup:

прочетох линка с проблемите до 6 та страница , повтарящи се неразрешени проблеми :

1/ изключва от скорост когато си иска
2/ проблем със спирачките при каране по кофти път , вместо да спира ускорява
3/ при едноседмичен престой без да се кара основните батерии са аут
4/ след 50-100 000 мили разхода става 30-40 mpg , тоест пълна смешка , явно се дължи на износване на батериите и нужди от по често презареждане
5/ гасне когато си иска , единсвено разрешение репатриране в сервиза на дилъра

Кое точно си проучил а biggrin.gif

Публикувано на: 24 Юни 2010 17:52
от Bass_Man
Sfinks - ти баце умираш да се уриваш в калта до ушите biggrin.gif .
Редиш тъпотия след тъпотия ! Ти отварял ли си твоя дизел или бензин та знаеш кое колко е сложно и просто а ? Или може би си отварял и Приуса и си ги разглобявал на бял чаршаф та си видял огромната сложност на едното и голямата простота на другото ? wacko.gif
Ако искаш да ходя да поработя и за Интел понеже знам как им работят процесорите или за M$ понеже знам как им работи Windows-а а? След всеки еидн пост демонстрираш класическа българска селяния тип " от Искаро по длибоко нема и от Виотша по високо нема " ! най-добре продавай всичко Японско и взимай Пасата ! Ще си капитана на квартала пък и ще караш нещо мислено от Немски инженери ! А пък , като тръгнеш да го продаваш ще се избиват да го купят даже може повече да му вземеш защото най-вероятно ще ползва супер високи технологии , като помпа дюза !


Слоу има достатъчно материали ако ти е интересно да разбереш всъщност колко прости са нещата . Със сигурност хибридната част е в пъти по-здрава и надеждна от класическо ДВГ !

Публикувано на: 24 Юни 2010 18:08
от SFINKS
М така де , за теб всичко е просто и лесно , що не беше така и за инженерните екипи на автомобилните гиганти laugh.gif laugh.gif
Колко са заблудени и тъпи горките , един тъп хибрид не могат да направят laugh.gif laugh.gif
Как не са те питали да им налееш малко акъл как стават нещата laugh.gif

Публикувано на: 24 Юни 2010 18:17
от Scott
Bass_Man написа:... най-малкото защото Приус е автоматик...
Ей ту пък му качество въобще не ме трогва. Дори напротив... tongue.gif

Публикувано на: 24 Юни 2010 18:18
от diver
SFINKS написа:М така де , за теб всичко е просто и лесно , що не беше така и за инженерните екипи на автомобилните гиганти laugh.gif laugh.gif
Колко са заблудени и тъпи горките , един тъп хибрид не могат да направят laugh.gif laugh.gif
Как не са те питали да им налееш малко акъл как стават нещата laugh.gif
писах трих писах трих.... с нетърпение очаквам следващата мозъчна пръдня...

Публикувано на: 24 Юни 2010 18:20
от diver
Bass_Man написа:... най-малкото защото Приус е автоматик...
то и тролея в такъв случай е автоматик....при това безстепенен laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Публикувано на: 24 Юни 2010 18:27
от slowtraveler
Bass_Man написа:...
Слоу има достатъчно материали ако ти е интересно да разбереш всъщност колко прости са нещата . Със сигурност хибридната част е в пъти по-здрава и надеждна от класическо ДВГ !
Хм... мисля, че ясно се изразих защо мисля, че дори и чисто теоретично (а и показано в практиката) електрониката е по-надеждна от чистата механика...
А това дали хибридната част е проста или не - при всички случаи всеки допълнителен агрегат усложнява механизма като цяло..
Поста ти ме накара да потърся повече инфо за скоростната кутия...
Доколкото виждам - прилича ми на вариатор с верига, отделен генератор и отделен ел-двигател, и междинна муфа, което ми се струва по-сложно от обикновенна вариаторна скоростна кутия..
Изображение

Публикувано на: 24 Юни 2010 18:32
от SFINKS
diver написа:
SFINKS написа:М така де , за теб всичко е просто и лесно , що не беше така и за инженерните екипи на автомобилните гиганти laugh.gif laugh.gif
Колко са заблудени и тъпи горките , един тъп хибрид не могат да направят laugh.gif laugh.gif
Как не са те питали да им налееш малко акъл как стават нещата laugh.gif
писах трих писах трих.... с нетърпение очаквам следващата мозъчна пръдня...
и правилно , като няма какво да кажеш ще четеш какво пишат другите :thumbsup:

Публикувано на: 24 Юни 2010 18:38
от diver
SFINKS написа:
diver написа:
SFINKS написа:М така де , за теб всичко е просто и лесно , що не беше така и за инженерните екипи на автомобилните гиганти laugh.gif laugh.gif
Колко са заблудени и тъпи горките , един тъп хибрид не могат да направят laugh.gif laugh.gif
Как не са те питали да им налееш малко акъл как стават нещата laugh.gif
писах трих писах трих.... с нетърпение очаквам следващата мозъчна пръдня...
и правилно , като няма какво да кажеш ще четеш какво пишат другите :thumbsup:
е така де чакам да прочета нещо смислено ма от тебе само пръдни и диарии

Публикувано на: 24 Юни 2010 18:41
от SFINKS
Сори но аз нямам нито един пост извън темата
Нито употребявам думи като " пръдни и диарии "
друго си е да слушаш чалга :thumbsup:

Публикувано на: 24 Юни 2010 19:07
от LEXUS
Vesko написа:Няма ли човек който да кара приус за да участва с лични впечатления в дискусията... а не да водим само теоретично-рекламен спор? smile.gif

Иначе 100000км са нищо. И авенсис-а ми дизел не даде нито един дефект за тези километри biggrin.gif
Защо не отвориш класацията на Авто-Билд да видиш дали са нищо. Единствените коли без нито една повреда са Тойота Приус,Мазда 5 и 6 и БМВ1. Всички останали 50 тествани са дали дефекти дори за 100000км., в това число Мерцедес Е-клас CDI,М-клас, C-клас, Фолксваген Пасат,Поло,Голф5 и т.н и т.н. и т.н.
А германците са решили да правят 100000км. тест,това е тяхна работа и повечето от тестваните коли дават по някой дефект дори за 100000км., както е видно от немската статистика.

Публикувано на: 24 Юни 2010 19:14
от LEXUS
Scott написа:Бас, първите таксита Деу Тиkо и те изкараха по 5-600к км. Е и?
Фрапиращо е как хора дето дори не са се качвали в Приус хвалят качеството на материалите вътре, такива дето не са карали - колко бил икономичен и т.н. Казвал съм и преди - Приус е икономичен, ако си си поставил за цел да караш икономично, но е толкова досадно за останалия трафик, че граничи с невъзможното. Ако се кара 'нормално' е по-зле от дизел. Докарвал съм с икониомично шофиране на дълъг път около 55-60 mpg (по спомени, имам и снимки някъде), но скоростта която съм поддържал за да го постигна е под 90км/ч! Идеално е за американските условия, където максималните скорости са от този порядък. За сравнение Вектра дизел (150к.с.) на дълъг път ми дава 55 mpg при средна скорост от порядъка на 130-140. За ергономията не ми се и говори - типична градска кола, в която ако поседиш повече от 2 часа и ти се схваща гърба.
Тико нямат нищо общо като техника с хибрид. Пак си говориш лекомислено. За разхода- Всяка кола като я караш нормално харчи повече, от като я караш икономично! Само че всяка кола не може да свали толкова разхода като хибрида,колкото и да я караш икономично. Никой дизел с тази мощност и купе не е по-икономичен от Приус!!! Това само ти си го въобрази. Немците го пробваха и признаха,че Приус е по-икономичен от дизел!!! Стига си хвърлял плява само, и то неверна!