Страница 15 от 30
Публикувано на: 25 Юни 2008 09:07
от LordDigital
Определено има нещо изкривено от преде ,защото за пореден път разлика между предна лява и дясна е 0.7 градуса. Почти нема как да се пребори ,но не е проблем.
Тъпото е ,че се преебах със задницата. Не бех прочел каква е идеята ,а тя била да се докара максимално близко до 0 TOE т.с. да е супер минимално затворена за да може да завива по-добре. Заводски я дават че може да е затворена до 0.12 градуса ,а хитреците я затварят до около 0.05.
Мисля си даже да и помогнем със чука във сервиза ,че не ми са качва пак на машина...

Публикувано на: 25 Юни 2008 16:02
от ugabuga
baaa si castera. az na 3 gradusa sa radvam kat malko dete. Kak go dokara do 8???
Публикувано на: 25 Юни 2008 20:26
от ALTEZZA
toe pri teb e nai lesnoto da se regulira, ta ako iskash mini pak niakoia vecher da go donaglasime. camber i caster e tova det ni ubiva.
inache castara mu e regulirasht, toi v nachaloto kat doide beshe s pochti 10*, ta sumati vreme si igrahme da go smeknem, problema e che ot ednata strana ne se marda, ta pone gi napravihme da sa shto gode ravni ot dvete strani.
Публикувано на: 25 Юни 2008 21:38
от LordDigital
ugabuga написа:baaa si castera. az na 3 gradusa sa radvam kat malko dete. Kak go dokara do 8???
Da sys tez skyseni gorni nosachi kato q kacihme kakto kazva Altezzov pokazvase pocti 10 gradusa caster ma samo -1 static camber - ta igrackata beshe da go namalim ,ma partieca na Altezov sa okaza mnooo lek i ediniq bushing na ediniq nosach ne se podDavase na syveti;)
Публикувано на: 25 Юни 2008 21:41
от LordDigital
ALTEZZA написа:toe pri teb e nai lesnoto da se regulira, ta ako iskash mini pak niakoia vecher da go donaglasime. camber i caster e tova det ni ubiva.
inache castara mu e regulirasht, toi v nachaloto kat doide beshe s pochti 10*, ta sumati vreme si igrahme da go smeknem, problema e che ot ednata strana ne se marda, ta pone gi napravihme da sa shto gode ravni ot dvete strani.
Ami za taz pista deto sha hodim sega ,tez settingi sa idealni stoto ne q poznavam i sha e dobra ideq da karam po-Safe.
Nai-dobria variant e da si naprava markeri na tez dvata Arma sys koito ti naglasi posledno TOE-to ot zade i da premerim kolko oborota na mashinata ,kakyv efekt vyv toe-to ima. Po toz nacin ste znam kato ida na AutoX kolko oborota da im navyrtq za da tam TOE blizo do 0 ,i kolko oborota za da ide vyv drugata krainost koqto e otvorena zadnica. Ne bih karal nikoga na ulica sys otvorena zadnica de ,zarad tva nai-dobre da preborim obrotite i gotovo;)
Публикувано на: 25 Юни 2008 23:01
от agent dust
на АЕ-то повече от 2.5 градуса негативен камбър не може да се даде без допълнителни модификации - дори с камбър плейти не става. отдолу примерно се слагат на шенкела модифицирани RCA, за да има повече камбър. просто повечето такива коли са с удар и предницата им обикновено е крива. аз повече от -2 градуса камбър не мога да дам - на едното колело не може laugh.gif иначе с яки разходимости карат много коли, особено 4х4. косуърдите карат с по 3-4 градуса камбъри, иначе не могат да ги закрепят на пътя
Публикувано на: 25 Юни 2008 23:10
от dimd00d
Докато Лорда не си направи колата така, не го признавам:

Публикувано на: 25 Юни 2008 23:36
от Bass_Man
Е ти нямаше ли си друга работа та му го показа са ще нареже цялата кола

.
Публикувано на: 26 Юни 2008 00:56
от LordDigital
maggkrabar написа:на АЕ-то повече от 2.5 градуса негативен камбър не може да се даде без допълнителни модификации - дори с камбър плейти не става. отдолу примерно се слагат на шенкела модифицирани RCA, за да има повече камбър. просто повечето такива коли са с удар и предницата им обикновено е крива. аз повече от -2 градуса камбър не мога да дам - на едното колело не може laugh.gif иначе с яки разходимости карат много коли, особено 4х4. косуърдите карат с по 3-4 градуса камбъри, иначе не могат да ги закрепят на пътя
Gledah az onzi deto dyrzi Dracon che negovoto Cossy si beshe pone na -4 prednica:) ma pri teh qvno inducirania camber e mnogo truden zaradi ograniceniq caster. BTW vchera dokolkoto zabelqzah kato vyrtehme gumite razlikata vyv inducirania kamber mezdu 9 i 8 gradusa beshe hiper malka - nesto kato 0.1 do 0.2 gradusa pri vyrtene na volana kato za dosta ostyr zvoi...
Публикувано на: 26 Юни 2008 00:58
от LordDigital
dimd00d написа:Докато Лорда не си направи колата така, не го признавам:

Tva izglezda cool ,utre zimam edin oste po-golem flex i pocvam ot zadniq most ,tocno po sredata razrez kakto praveha Rali-dziite po Zigulitetkite edno vreme!
Публикувано на: 26 Юни 2008 01:00
от Nedkow
Незнам някой от вас да ли се е занимавал с тези неща през соца, но аз да кажа за Ладите. Всичко се правеше с отвес и конец и за да се увеличи наклона трябваше да се събират пластини от оригинални Лади, на които им се правеха смени на моста или носачите иначе без пластини не те приемха за такиви реглажи. С отворена предница наистина Ладата ставаше по стабилна

Публикувано на: 26 Юни 2008 01:03
от Nedkow
А знаете ли, че двойно действащ амортесьор се правеше с войнишки колан, клиренса се постигаше с ножовка върху пружината

Публикувано на: 26 Юни 2008 01:20
от Japanese_fever
Toq veteran s tazi razkra4ena antika si pazaruva gumi za motociklet kato gledam. laugh.gif biggrin.gif
Публикувано на: 26 Юни 2008 14:49
от dimd00d
Japanese_fever написа:Toq veteran s tazi razkra4ena antika si pazaruva gumi za motociklet kato gledam. laugh.gif biggrin.gif
Ветерана е Миликен - автора на библията "Race car vehicle dynamics" - инак гумите са специални, щото при тоя камбър с "плоски" гуми малко сложно

Публикувано на: 26 Юни 2008 14:53
от dimd00d
Nedkow написа:Незнам някой от вас да ли се е занимавал с тези неща през соца, но аз да кажа за Ладите. Всичко се правеше с отвес и конец и за да се увеличи наклона трябваше да се събират пластини от оригинални Лади, на които им се правеха смени на моста или носачите иначе без пластини не те приемха за такиви реглажи. С отворена предница наистина Ладата ставаше по стабилна

Тея пластини все още се ползват и при по-модерни коли - цял набор имам
